Going Back!

0123 – 5 September 2007


It’s Wednesday. Finally my holiday pun dah habis la.

Aku kena balik awal ke UMP untuk series of meeting of my responsibility, Expoconvo’07.

Susah lak jadi kepala bahagian ni kan. Kena korbankan cuti semua. Apapun, harap ini pengalaman yang baik.

Setelah lama kerjani on hold sebab kekangan kuliah semua, aku harap lepas ni kerjani berjalan lancar la. Doakan kejayaan beta ek!

On the other side, this holiday, i hope will be the last for me to do crazy things. Aku kena keep holding my values and pride, so I will encounter more happiness next time.

Cuti mid sem ni adalah pelepas segalanya. Harap permulaan yang baru ini menjanjikan sesuatu yang baik. Pelajaran, harap aku lebih tumpu. Kalau tak camna nak dapatkan shades of happiness yang baru kan.

About other thing, still main tarik tali. Malu untuk memulakan dulu. Kau atau aku? Hahaha

Apapun, lepas ni kalau beta lambat update tu paham-paham je lah ek

Good day to all!


:::YTBACK!!!:::

3 comments:

:: cheezzy cheese :: said...

tringat zaman kolej dulu.. dok sakan huha huha time semester break, pastu brhempas pulas nk dpatkan gud credit.. adat laaa..

aria ayumi said...

nampak gayanya... lepas ni berkurun gak ah tngu die update blog...

Irina said...

Salam..
Hehe..
Jelesnye.. At least korg ada gak cuti.. Ak ni ha, dok cam tu je, pagi petang kelas.. Tido pun x cukup.. Hehe..
Semoga dapat shade of happiness yang terbaru k! =p
Hehe.. Pape pun, lambat2 hang pun, still lagi laju dr ak.. Haha..
Keep up the good work, Kamal! Good luck!