Hidupkan kembali?

0433
27 February 2010

Setelah hampir 2 bulan tiada langsung entri di YT ni, aku kembali berbunyi.

Takde apa2 point pon untuk entri ini, cuma aku rasakan, aku ingin kembali ‘menghidupkan’ dunia YT ini.

Kadang2, bila ada benda yang berlaku dalam hidup aku, otak aku merangka2 entri untuk diluah dan ditulis di YT
Segala rasa, apa yang difikirkan, semuanya aku ingin kongsikan

Tapi, semuanya terbatas
Dari kekangan masa, sumber, dan juga daya untuk aku menulis, semuanya menghalang aku untuk menulis di sini.

Tambahan pula, aku makin kurang gemar ’segelintir manusia’ mengetahui kisah hidup aku. Tapi, rasa ingin menulis kembali.

Apa yang buat aku ’kuat’ untuk menulis entri ini, adalah apabila aku membelek sendiri YT dari zaman dulu2 sehingga kali terakhir aku menulis di situ.

Dapat aku rasakan dunia itu agak best, dan aku ingin kembali hidup di dalamnya...

Mungkin ada yang tidak membaca blog ini, tapi aku tetap ingin menghidupkan kembali YT.

Jom hidupkan kembali?



:::YTBACK!!!:::

11 comments:

IamYonna said...

aku di sini menanti. hehe.

serius.suka dowh dgn entry2 ko. rindu weh. aku dah tuka blog. semua berwajah baru. kau tak dtg wish pun T_____________T

Liza said...

hidupkan lah kembalik, sronok baca

Hilman Nordin said...

same here yonna!

kamal, ak kenal member baru pun thru your blog tau!

best of luck!
p/s: ak kne maintain ak pnye jgk....

ChesterChaz said...

peace...

hehehe

Naddy said...

do write. seriously.

me like your writings because frankly speaking, i can't write like you.

xoxo

Cahaya Pembuka Hatiku said...

rindun pd entry anda.. lama tak buka yt sbb x er entry baru.. heheh..

cerita jer aper sajer yg menarik, kerana itu hak anda..=)

selamt kembali..

Rina said...

Salam..

Betul2, disebabkan dah dtg aura utk mula kembali, eloklah start cepat.. For me yg mmg belum dtg kesedaran nak update, baca entry org je la.. Ahaks..

Do update soon k.. =)

victoire said...

kadang2 kalu orang yang dekat ngan aku bace blog aku rase macam tak sedap.
orang yang jauh baru layan.
aku pon kadang2 rase jemu blogging

ahmadkamal said...

YONNA - aku sedar ko bukak blog baru... n aku follow sbenarnya...

KAK LIZA insyaAllah kak... tgh cari mood... huhu

HILMAN - maintain, jgn tak menten...

KAMAL peace too

NADDY - huhu... *touched*

CAHAYA PEMBUKA HATIKU - its good to be back.. but dunno when akan jadi mcm dulu....

RINA - insyaAllah.. tggu ek! haha

KERI aka VICTOIRE - btol tuh... yang jauh baca lagi best....

IamYonna said...

aku terharu membaca balasan komen ko

T_________________T

ahmadkamal said...

YONNA - eheh, aku usya kat google reader je...
blog baru pon dah subscribe ke sana...