Adoi!

0434
4 Mac 2010

Aku sebenarnya jenis orang yang tak suka buat orang menunggu-nunggu...

When I said I want to update YT more frequently, harapan aku, aku boleh la datang ke opis tiap hari awal sikit, agar aku dapat menulis something.

Tapi dah 3, 4 hari aku datang ofis awal, in fact aku yang bukakkan pintu opis pon, aku masih tak berkesempatan untuk menulis. Adeh la!

Yang sempat, hanya amik sikit breakfast kat pantry, and terus check email, check FB n so on.
N by the time all of those are done, semua orang dah datang keje dah.

So, macam tak best la kan nak update masa tuh.

So, bertangguh lah update.

Camna nak atasi masalah ini haa?
Huhu


p/s - tak ske wat korang menunggu sebenarnya... =p



:::YTBACK!!!:::

7 comments:

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

ala..update jela time ko free..lunch ke..time tgh tunggu loading website ke..owh..ni mesti kes tenet laju gle..haha..

btw-sgt x sabar mau tau update ko psl ape..!~

Rina said...

Haha.. Apa yg AK alami adalah sesuatu yg dialami oleh banyak orang.

LoL..

Xpela, tul gak ngan saranan org di atas (heehee..), update bila free.. Lagi satu cadangan dr saya, dtgla lagi awal.. lepas subuh ke.. =p

Joey said...

datang sebelum matahari muncul... atau

balik lepas matahari sudah balik tido...


updates please..hahaha

khairul najmi yusof said...

pakcik dah kembali.!!! biasa ler pakcik kerja kat pejabat mmg busy *ceh aku ckp mcm aku pegalaman jer.

victoire said...

kat umah daa laa.
opis keje beb..

DeWi said...

hai kamal!! rindu nk komen kt YT...
wah2.. rindu zmn blogger tegar dolu2...

beb! ko tulis.. bila ko rasa semangat giler nk tulis n waktu tu... ko kne make sure. sume tenang, n bole mnaip smbl sengih2 cm kerang busuk.. hehehe.. dgn itu, apa yg ko tulis aku mresap ke dlm hati pmbaca..

walaupun jumlah tukang komen makin berkurang, tp percaya lah.. ko ttp akan ade tukang komen blog ko yg masih setia tggu untuk komen tiap2 entry ko.. cheewaaah!~

ahmadkamal said...

ANIS - mmg tenet laju giler... masa menunggu? apa tuh? haha

IRINA - lepas subuh? ko giler? haha

JOEY - dtg takde la sbelum matahari muncul... tapi balik mmg lepas matahari terbenam!

KHAIRNAJ - haha... tu la... poyo lebeh! =p

KERI - kat umah rehat beb! =p

DEWI - tang taip mcm kerang busuk tuh tak sure leh buat ke tak.. huhu...
wah... ayat last tuh!
terharu! =p