Habis dah...

0071 – 20 February 2006

Habis dah…

Well, cuti mid term pun dah abis, esok aku akan kembali ke Kuantan untuk meneruskan semester.

Takut gak sebenarnya nak balik. Kerja bertimbun, lab report, assignment, presentation, plus test mandarin malam rabunya, tak studi lagi. Kat umah memang aku tak leh wat apa.

Well, entri ni tak de topic pun sebenarnya, saja meraban. Entah kenapa nak menulis sebab aku tak nak org2 baru dtg ke blog ni ter’attach’ dengan entri “Her…” di bawah. Biarlah entri itu berlalu. Huhu

Cuti ni banyak gak aku berjalan. Dan banyak pertolongan dan belas ehsan. First, azly antar aku ke Celcom center nak batalkan no aku, (crite bangang ni akan aku tulis bila aku ada mood), then merayap low yatt, tengok computer baru… bengang je tengok sebab aku dah miskin.

Sempat gak g Eye of Malaysia. Rasa tak berbaloi pulak. Dah la beratur tengah panas dekat sejam, naik rm 15 untuk 3 kali pusing. Entahlah, rasa macam naik kat funfair je. Maybe sebab ada nama, ramai la nak g naik. Tapi yang hampa bila tahu tu bukan buatan engineer Malaysia (betul ke sumber aku nih). Entahlah, bila lagi engineer Malaysia nak berpeluang cipta benda macam tu.



Kuar ngan Papik n Mena (geng Membesawkan Pewot). Motif utama, tentulah makan! Selamat ada yang belanja aku yang miskin ini. Jumpa jugak Irina (blog buddy), n her friends, borak2.

Sedar tak sedar, dah abis dah cuti.

Tah kenapa, aku lak gatal-gatal g bagi link ni kat kwn2 aku through ym. Nyesal lak, rasa tak bebas lak pasni. Ah lantakalah, I am me. Aku akan tulis je macam biasa, tanpa selindung. Ni aku kan, so nak takut apa. Selindung sikit-sikit apa salahnya kan, I am human, ada rahsia.

Perasan tak layout blog ni aku upgrade sikit. Siap letak lagu2 lagi (tak tau la kat UMP boleh dengar ke tak). Tu lagu-lagu pilihan aku. Itu yang memang aku layan la. Kalau tak layan, sila tutup telinga!~ huhu

Dan perasa tak hit counter tu. Bila aku edit layout, aku terdelete skali hit counter tu. Buat baru, tapi takkan nak mula kat no 0. so aku gatal2 la letak 750 sebagai no mula. Tengok2 dah dekat 780. Rupanya ada gak jengah.

To all silent reader, kindly give ur comments ok. Aku suka bila orang komen2 ni, kadang wujudkan silaturrahim. Walaupun frankly say, kadang2 bengang gak kalo ada yang di komen tak kena kat aku. Well human kan. Lepas aku sejuk, kadang2 apa orang komen tu kalo betul aku amik iktibar gak. So tak kisahlah. Komen je k!

Melalut lak pagi2 buta ni. Ok lah bye

Oh wait. To break the news – actually since 3 weeks ago, I officially own a silver kelisa! Huhu. Not actually own la, ada la masalah sikit. Tapi at least, now I can drive to class whether hujan or not. N untuk meronggeng? Tentu sekali! Hehe. Tapi nak biasakan betul2 dulu dengan kereta ni.

Kereta ni datang dengan nampaknya hiburan. Tapi bila fikir balik ianya memang satu keperluan. Dan yang paling penting satu tanggungjawab. Susah tu nak jaga kereta. I hope I will not let my family down. Harap aku tak salah guna lah yeh. (walaupun dalam otak ni merancang bagai)

Kalau ada masa, nanati aku upload pic kereta aku. Neway, ni ada sikit gambar kitorang merayap tadi…





SEKIAN


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

Anonymous said...

hey!
hohoo...
hum2, tatau komen pe pasal entri...
but...
da 1st 2 songs, gue ske la plak...
adeh...

wee...
(^^)"//

[teddybearhijo]

Joey said...

huhuhu....

aku nak naik benda 'funfair' tuh.....


hahaha....erm aper ek nama die?

eye of malaysia?

hehehehehe

bro said...

cool.. luv ur new upgrade..

oh.. eye of malaysia tu.. satu projek pembaziran betul.. only meant for a year aja pulak tu.. nak tiru Eye of London tapi..hmm.. tau tau la sendiri kan..

Joey said...

hai....sorry aku terpaksa tag ko...sebab aku takde pilihan lain ......just go to my blog klu nak tau ape kebenda tag mentag ni...hehehe...:)