Cuti Cuti Malaysia????

0147 – 11 Disember 2007
Cuti-cuti Malaysia?


Hi there!
Maaf diam.
Banyk yang berlaku.
Banyak yang nak diceritakan.
Banyak yang nak dikongsi.

Tapi daya menulis tiada.
Flow di dalam otak bagaikan terhenti.
Setiap masa penat yang aku rasakan.

Cuti begini.
Setelah sekian lama menghambakan diri pada tugas.
Aku memerlukannya untuk kembalikan semangatku

Aku ingin bercerita kembali.
Mengecohkan laman ini kembali.
Bercerita mengenai kenangan Expoconvo’07 yang tersimpan.
Mungkin akan jadi berentry-entry.

Tapi seperti yang ku katakan.
Daya menulis tiada.
Apa nak buat kalau blogger malas menaip kan.

Ada yang telah ku mulakan.
Menaip entry sedikit demi sedikit.
Tapi bila dibaca kembali.
Duh sakitnya baca entry itu.
Lantas aku simpan, untuk aku edit bila otak kreatifku kembali.

Kreatif ke entry ku di sini?
Duh, mula lah merepek tu.
Dah tatau nak tulis apa.
This is an entry for the sake of updating.

Sori, maaf.
Aku hanya inginkan kunjungan kalian ke sini berbaloi.
As soon as i can find the wave to write.
I’ll write.
I’ll try ok!

Sori maaf!


:::YTBACK!!!:::

5 comments:

aria ayumi said...

xpelah kamal... nak menulis pun kene ade mood gak kan... tunggu jelah mood tu dtg balik. jgn paksa diri k ;)

Shumierain said...

2 bln cuti2 malaysia tp malas2 malaysia...

zura lias said...

xpe kamal..akak x kisah camne kamal bercerite..janji kamal ada rasa nak bercerite n kamal sehat..

p/s: bile dh leh mengupdet maksudnye sehatkan..so..kalo kamal updet means kamal sehat..:D

Joey said...

oooooo..inchek.......aku pun cuti2 malaysia...ahahahahahaha

@LiENZ said...

Hye ak_0143..

adakah ak_0143 memerlukan keterpaksaan dalam blogging? Guys,jadikan semua aktiviti harian korang hiburan harian!Pasti masyuk beb!