Yanie - Jatuh Cinta

0152 – 19 Disember 2007
Yanie – Jatuh Cinta

This ia actually a promotion I think.

Aku kan suka g laman web hiburan, and also aku suka g laman blog mrmanager, manager NIng, Nikki, & Yanie.

Best sebenarnya to have a glimpse of what happened behind the scene of every event that they’re attending. So aku memang suka jugak la meraban ke sana.

Dan terjumpa pulak lagu ni. Sebenarnya lagu ni adalah kesinambungan lagu Saling Terpesona nyanyian Diddy dan Yanie. Aku memang minat lagu tu sebab mood ceria je bila dengar. Siap leh nari2 lagi.

Tapi lagu ni nyanyian Yanie je. Tajuknya pun dah ditukar. Jatuh Cinta.



Mulanya aku dengar, ala takde pe keistimewaan sangat pun. Cuma lagu dilambatkan tonenya je. Tapi bila aku dah dengar sampai habis, wow boleh layan jugak. Arrangement muzik Audi Mok ok la. Best!

Audi Mok ni macam komposer yang menepatri citarasa aku sekarang. Kebanyakan lagu yang dia buat untuk Faizal Tahir dalam Aku.Muzik.Kamu pun aku suka. Ku Mahu nyanyian Siti pun dia buat. So aku rasa best la.

Apapun, try r dengar.

Tatau cmna, citarasa korang mungkon berbeza. But bagi aku, ni best!

Ntuk maklumat lebih lanjut g blog mrmanager


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

Vernon Kedit said...

Terharu. Sangat sangat terharu. Terima kasih!

FAIZUL said...

wahahaha..lagu alif aziz la...caya x kamal..b4 dia masok mesia..we met before...tp jumpa tepi jalan je la..kat area2 bedok..hhuhuhu..

btw..asal konya blog bekaler cm nih??hahahaha....ak nak berenti kejer...lagi 9 hari!!! hahahaha!~!~!~

aria ayumi said...

ingatkan dh update... btw kamal, ayat last tu ukan bhs jepun.. bhs org sabah... kadazan klw tak silap.. :)

teddybearhijo~ said...

owh, mcm penah denga ini lagu...

kekkee...

tatau, kiter bukan jenis slongkar2 dunia hiburan...

wahahha...
org gilak sikit...

okkie ugak ini...
ngeh~
ase2 vesi rancak tu besh agi kot...
*er, ade kan vesi yg rancak tu?
hehee...