Tag by Jazlin Ernida & Khairnaj

0198
23 April 2008


Banyak giler aku di tag... sampai tatau mana nak mula...
So, tak mensiakan, aku buat je la...

Jazlin nih telah tag aku pada 25 Mac 2008... aku simpan bior buat asam!
Hahaha

So, lets move on...


1. Pilih 5 atau 50 pautan kegemaran

FYI, dekat bookmark aku ada satu folder, namanya ’Frequently Opened’
So, bila aku bangun je dari tido, aku akan bukak laptop dan pasang mozilla…
Bila mozilla dah load, aku akan bukak folder nih dalam tab aku… so sekali kuar la…
Dan link2 nya adalah


Yahoo Mail

- terus check email, kalo de pape komen ke, atau macam2 lah!


Yang Terdalam

- harus check… kadang2 sedikit tak betul pown, bila aku tgk life traffic aku, siapa yang menjenguk n so on.. yang penting, nak tengok rating naik tak (haha, perasan dan poyo!)


Friendster

- mesti tengok… mana tau ada testi baru dari awek-awek seantero alam! huhu


Google Reader

- ini merangkumi semua blog korang.... semua blog korang aku letak dalam nih... so aku tak tinggal baca apa yang korang tulis... korang pown perasan kan, baru je korang update, aku dah komen... ni semua sebab google reader nih la...


Universiti Malaysia Pahang
- nak tengok memo baru. Apa yang berlaku di U aku nih. Ada event pape tak leh join. Atau ada keje ke. Kene check selalu, takut tertinggal!


2. Tag balik 5 orang


T.A.K.M.O.!.


3. Pautan haruslah suci

Sucilah tuh! Cume, YT tuh kurang suci sket, sebab selalu kenekan orang kan... Google Reader pown tak suci, sebab blog2 dorang yang aku subscribe kat situ bukan suci mana pown! hahahaha


4. Maklumkan kepada orang yang ditag


T.A.K.M.O.!.


5. sebut nama orang yang tag kamu

Jazlin Ernida yang kaya raya masa intern n suke kumpul anak patung!
Khairnaj yang beta ingati dengan peribahasa ’ukur boxer di badan sendiri’ huhu

Ok tuh je la kowt. Malas nak tag orang len.
Kalo tag pown bukan diorang buat!

(teraser ke...)


Ok2 bye!

p/s – sekali check balik, tag ni pown di kenekan kembali kepada beta oleh Khairnaj pada 30 Mac 2008! So, sambil menyelam minum air kopi la nih k!


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

Hilman Nordin said...

hahaha.. selamat.

ahmadkamal said...

yakinkah bahawa anda selamat???

*evil grin*

zura lias said...

erkk...name link blog akak xde dalam frequently open??hahahhahhahaa....

ahmadkamal said...

KAK ZURA...
laa... kan dah kasi tau... dalam google reader tuh termasuk smua blog2 kowang...
so ;agi frequent kowang update, lagi frequent la beta open...