.P.R.O.F.E.S.S.I.O.N.A.L.M.O.D.E.

0200
25 April 2008


Let’s get serious people!

*Profesional-mode-activated*


Blog ini akan kurang diupdate mulai sela waktu yang ini.
Harap para pembaca memahami.


Ini adalah kerana mulai minggu depan, saya selaku penulis blog ini akan menghadapi peperiksaan akhir semester bagi semester 2 di tahun ke 3 ini.


Dan selepas ini saya selaku penulis blog ini akan masuk ke tahun pengajian terakhir iaitu tahun 4 dalam kursus Sarjana Muda Kejuruteraan Kimia (Bioteknologi) ini.



Mulai bulan depan juga, saya akan menerima tajuk untuk Projek Sarjana Muda saya, dan saya akan mula mencari-cari tempat untuk saya membuat Latihan Industri.


Diharapkan selepas semua ini berakhir, saya berjaya menjadi seorang manusia yang bekerja atas dasar kerja yang sihat, pendirian yang kuat dan etika yang tinggi.
Diharapkan saya dapat memasuki syarikat yang boleh membawa saya maju ke hadapan dan mencabar potensi diri saya.



Semuanya bermula di sini...
Saya harus belajar sesesungguh yang boleh, agar semuanya menjadi kenyataan...
Semuanya bermula di sini...
Pada kalian, saya mengharapkan doa yang berpanjangan...


BKB4493 - BIOSEPARATION ENGINEERING (3)
Date : 28/04/2008
From : 09:00 AM
Until : 12:00 PM
Venue : YDK14

BKF3483 - PROCESS CONTROL & INSTRUMENTATION (3)
Date : 29/04/2008
From : 02:30 PM
Until : 05:00 PM
Venue : YDK10

BKF3472 - CHEMICAL REACTION ENGINEERING II (2)
Date : 30/04/2008
From : 02:30 PM
Until : 05:00 PM
Venue : ZDK20

BKF1112 - ENGINEER & SOCIETY K19LB (2)
Date : 08/05/2008
From : 09:00 AM
Until : 11:00 AM
Venue : YDK9

BKB3832 - MOLECULAR & CELL BIOLOGY (E) (2)
Date : 06/05/2008
From : 09:00 AM
Until : 11:00 AM
Venue : YDK10




p/s – ini adalah entri ke 200… ingat lagi tak, perkara itu berlaku dalam entri ke 100… harapnya ia akan memberikan tuah kepada kali ini!

p/s – ini bukan ’rehat abadi’. Mana la tau, beta tensen di tengah, akan diupdate juga blog ini. Cuma ketika ini, blog ini bukan prioriti...


:::YTBACK!!!:::

11 comments:

Noushy Syah said...

True...prioritize!

...blogging has no time limits,you can do it anytime you wish and glad to know you know what's more important in life!

Wishing you good luck and all the best in your exam and assignments..

Cu around..

wanderlust said...

bioseparation, process control, chemical reaction - 3 papers on 3 days. keep strive on. all the best.

Mena said...

"Diharapkan selepas semua ini berakhir, saya berjaya menjadi seorang manusia yang bekerja atas dasar kerja yang sihat, pendirian yang kuat dan etika yang tinggi.
Diharapkan saya dapat memasuki syarikat yang boleh membawa saya maju ke hadapan dan mencabar potensi diri saya."

ye La kamaL'''
Sbg Sa-0rg sahabat yang "agaK" memahami (aCeCe~),,,
akU d0akan kejayaan k0 eh?!~
chaiy0k2!!~

weh,,,
de maSe,,,neng0k r bL0g akU eh?!~
(p/S: akU tadek kwn2 Len yang Layan bL0h,,,r''''~)

wakaKa~

yetta~
yetta~

khairul najmi yusof said...

pakcik, gud luck ek... sebab pakcik nanti lama tak berblog ada peluang ler sy buat lambat lagi tag tu. hahahaha.... Gambatte kundasai..

:: cheezzy cheese :: said...

wahhhh lpas ni dia bz memanjang la ek? xde la nk blog hop lagik.. uhukss! all da very best for u la ya kamal.. awk tu bkal jd org enjin.. mati laa.. jd org enjin katanya! gud luck!

zura lias said...

gud lux kamal..semoga menjadi jurutera yg berjaya..aminnn.....jgn rehat terus dh le...

NuRuL said...

owh..anda pelajar chem eng rupenye.. dulu punye larr frust gile tak dapat course nih..hehe.. ape pun..good luck untuk anda..semoga segala exam dapat dijawab dengan cemerlang..Chaiyo!!!

Alin said...

kamal good luckkkkkk~ hehehe.

and timaseh sebab buat tag aku tu. hihi. glamour rasanye :P

tapi aku tanak buat tag by lindosh tu, sebab aku tak paham ape yg dia nak senanye. hihi.

blajar rajin-rajin. jawab elok-elok~

ahmadkamal said...

NOUSHY
yerp... prioritize! and luckily hari jumaat hari tuh wireless kolej wat hal.. n sebabkan takleh online dan hanya tumpukan pada stdi je! ada hikmahnya kan! huhu
thnks noush....

WANDERLUST
yerp 3 paper... 3 killer paper ini 3 days...
btw, dah lalui pown... thnks ek!!!

MENA
gue pegi je blog lo... kan gue ada linkkan kat tepi tuh... huhuhu...
nanti gua pomot2 k...

KHAIRNAJ
oho... nak tuang wat blog ek... (eh ada ke ayat nih...) takpe.. janji wat...
thnks...

KAK YANZ
thnks kak yanz...
takpe lagi budak enjin.. si tru panggil gue dak 'kejut'.. dak kejuruteraan kan...

KAK ZURA
insyaAllah tak rehat terus... akan kembali mengegarkan industri blog negara!!! kah kah kah!

NURUL
oho... gitu ek...
thnks cikgu... wow best lak dapat gud luck dr cikgu nih... rasa dia len macam! serius!!

JAZLIN
huhu... kene bayar sebab beta dah pomotkan tuan hamba!!!
tak faham??/ ala... tuh copy paste je... pastu letak link sendri...
tuh je!

Princess Liyana said...

Jalan2. Salam kenal. Saja drop by:p. Good luck ek:)

ahmadkamal said...

PRINCESS LIYANA
thnks... salam kenal!