All Black Part 2.0

0426
09 Oktober 2009


Ok, come on, kita sambung cerita yang tertunggak
Dah hampir basi pun ada

Ye la, bila hidup di sini makin tunggang langgang
Makan tidur makan tidur je!
Dah nama pon penganggur...

Ceh!
Jangan ku dipandang hina, hanya kerna aku penganggur!!~~~


But, not for long
Aku dah de plan untuk minggu depan onwards
Thus, hayati masa penanaman anggur ini

Mari sambung cerita konvo
Mungkin entri ini panjang
Aku biarkan je jari2 ini menaip




















R&R Temerloh, notice the black!?

Urm, apa yang perlu diceritakan
Tau tak, konvokesyen merupakan satu acara yang amat menggembirakan
Sejatuh mana pun aku, bila suasana dan orang2 yang familiar bertemu, aku mampu tersenyum sambil terawang2 ke angkasa
Tahukah?

Dan, satu lagi, konovokesyen merupakan satu hari yang banyak giler keluar duit
Duit konvo
Duit gambar
Duit baju baru
Duit kasut baru
Duit jam baru
Duit spek baru
Semua2 la baru

Nak bergaya sangat kan...

Konvo juga merupakan satu acara yang kelam kabut
Amat!
Sangat!


Bayangkan, bermaustautin di sana selama 4 tahun setengah
Dan ingin mengulang kembali kenangan di sana selama 2-3 hari!
Mana sempat

Terkejar2 buat plan itu, ini dengan kawan2
Tak dilupakan, keluarga yang datang juga perlu diberi perhatian

Akhirnya, walaupun berarak konvo itu takdelah sampai 1 km, aku terkulai
Penat teramat
Balik itu rehat seketika

Tapi selamat aku tak macam seorang kawan aku yang semua gambarnya menggambarkan kepenatan
At least, aku masih dapat cover dan tersenyum bila kamera terarah ke arah aku

Nak gambar di pentas, hujung bulan ini baru akan diposkan kepada aku
Semuanya sebab aku memilih pakej yang pelik2, dan menyebabkan aku bayar agak banyak jugak la!
Konvo sekali je...
Buat masa ni, takde rasa nak sambung master lagi...

Apapun, konvo kali ini amat menggembirakan
Jumpa muka2 yang familiar, bertukar cerita
Aku dapat rasakan aku tidak terasing
Mungkin sebab 4 tahun telah merapatkan kami

Marilah enjoy tgk2 gambar yang ada eh...
Terlalu banyak nak diceritakan, tengok cerita dalam gambar, ok!















Sesi gambar2 dimulakan dengan 2 sosok yang menemani perjalanan aku ke Kuantan.
Menjemput si 'sosok betina' di LCCT pada 11 malam 011009, dan meneruskan perjalanan ke Kuantan.
Bawak slow2, berhenti makan, borak2, gosip2 n so on.
Sampai di Kuantan jam 5 pagi!
Best, leh wat lagi! =p















530 pagi @ Sempurna Resort with frens
Konon2 la nak tido sekejap, tapi tak boleh
Thus, terus gerak ke sarapan n raptai konvo di UMP
Lepak di UMP sampai petang!
Hari yang memenatkan...





























Family Photos @ Tembeling Resort















Borak2 sambil passkan duit claim PSM kepada Kasman... =p





























Family Photos, sebelum mendaftar di Perpustakaan UMP







































Snap curi sebelum berarak masuk, bersama Nahri, x-housemate n Din, x-rumate






























Perarakan masuk... jalan cover2... ada kamera merata! haha
















Sarjana Muda Kejuruteraan Kimia (Bioteknologi) dari Tengku Mahkota Pahang...















Habis dah... with mom & dad... =p





















Motif gambar ini adalah nak tunjuk jam baru tuh je! =p
















Again, pic with family...




















Graduated already... =p
















Ini je gambar coursemate yang sempat ditangkap

Konon2 la lepas konvo nak tangkap gambar reramai!
Takde pon!
Masing2 busy ngn family masing2...




















With
Aizat




















With
Afifi aka Mr Final















With
Anis...















With Amirul

Masa ni dah bukak robe dah... panas!!~




















With Pijan, si muka penat! =p




















With Fauzi...
















Dinner Alumni...
















Reunion si Lucky2... =p
Mr Final, Dewihati, YT...

















BKB @ Dinner Alumni...
Ni je yang ada...




















With
Azura




















With Nad & Baiyi




















With Mashaida...





















With Intan




















With Shauqi





















Jangan salahkan aku atas gambar ini!
















With Azmi...




















With Herlina


Notice all black in those pictures???
Hence, the title... =p


:::YTBACK!!!:::

8 comments:

Hilman Nordin said...

Congratulations!!!

n0n0i♥a'n'l said...

Congratzz Kamal!!
Tak sempat lak jumpa.. dapat jumpa si Shuwa je..ehehe
Anyway congratz..

p/s : Hitam itu menawan.. ;)

Mr Final said...

aku belom pon ber'masa' nak update blog.. mcm x hupdate2 jek mende2 ni...

Buku ko dirampas! :P xdekeje aku nak usung2 kesana kemari lagik

:: Cikgu Wiween :: said...

uiceh..sejak da konvo nih bertambah-tambah jambu lak budak superman nih. Macam jambu air. Pakai baju hitam pun still nampak cam pink

*larriiiiiiiiiiiiiiiiiii* :p

khairul najmi yusof said...

wah dah berkonvo rupanya.. Congratz pakcik!!!! sambunglah master dikala usia muda pakcik, nanti dah kawin susah nak sambung study.

anyway gud luck untuk zaman berkerja pulak:)

Azly_Zackry said...

hey beb..

congratz..

all black!

i noe ur theme...

c ya!!

Joey said...

tahniah kerana berjaya grad dengan flying colours

hope to see you soon here..hahaha

ahmadkamal said...

HILMAN - thx man!!!

NONOI - thax noi... tu lah... kelam kabut sngt ari tuh... ramai yang tak sempat beta jumpa..
erm, menawan ke??? =p

FIFI - haha... aku akan kejar ko sampai lubang cacing untuk buku itu...

WIWEEN - siot je! buta warna!
neway, thx 4 da compliment...

KHAIRNAJ - haha.. thx... tgk la kalo nak sambung ke tak... =p

AZLY - mana plak tiba2 ko tau theme aku.. tak penah gtau pon..
neway, thx!

JOEY - where's 'here'???