All Black Part 1

0425

02 Oktober 2009




















Busana hitam (siang)





















Busana hitam (malam)

















Aksesori hitam





















Sepatu hitam


Oh, n these were taken using my black c902!

Aku tak pasti, apa ada pada hitam
Mungkin itu warna yang ‘in’ pada aku ketika ini

Looks, like i’ll be wearing all black!

So here comes the day, the day that i must say, I am looking forward to.

Nothing in particular to be looked of, but the idea just seem so intrigue, thus, I am looking for the day.

But, apart of I should be extremely happy about this whole thing, I can’t deny that there are some emptiness creeping in, creating a hollow and deep feeling. God knows how I hate these feelings, but somehow it looks like everything keep repeating.

Bila otak dalam keadaan begini, dalam-depresi, kadangkala ia menciptakan satu bayangan yang semua yang bakal berlaku, walau seindah mana pun ia, adalah sesuatu yang buruk.

And that’s the meaning of depression for me; I’ll get depress over every little thing in my life.

Aku ke sana, demi kenangan yang telah tercipta
Aku ke sana, demi harapan ibu bapa yang telah tercapai
Aku ke sana, demi tanggungjawab aku, mungkin, yang sudah tertunai

Tapi,
Aku tak pasti adakah aku ke sana, kerana aku betul2 mahu, atau atas sebab2 di atas.

Don’t mind this; this is depression-mode talking.

Apa yang agak mengecewakan aku, yang dirancang tak menjadi
Malah menjauh dari yang asal
Apa boleh buat, kita bukan siapa2

Aku tak pasti, senyuman apa yang akan terukir di bibir aku
Senyuman tulus, atau senyuman palsu
Yang palsu mudah dicipta, ianya mudah

Yang aku pasti, biar aku sendiri merasa kejadian ini
Aku ingin merasa sendiri

Dan aku harap apa yang aku rasa, dan apa yang aku keluarkan, biarlah tulus dari hati aku.

Doakan aku
Doakan aku
Doakan aku

Oh ya! Satu lagi, mungkin aku akan pulang dari sana, memandu seorang diri!
Bummer!


p/s – hopefully. I’ll have strength to update the part 2 of this entry...
p/s - this is an autopublish entry... written it somewhere in Thursday... lewat pagi, malam, gelap, sorang... resipi depression mode kan?



:::YTBACK!!!:::

8 comments:

ChesterChaz said...

CONGRATS ON YOUR CONVO~

jgn arr down2 dikala konvo nih..
ceria2kan idop anda..
idop kamalllll...
(kpd dirisndiri juge.. hee)

n0n0i♥a'n'l said...

Kamal.. I'll be there masa korang konvo nanti.. congratzz OK :)
Cheer up!!
Its your BIG DAY!!!

iRa said...

heh sama laa.. this year raya saya pown itam.. smuaa hitam... actually rmaai jer pakai baju itam raya taun ni

khairul najmi yusof said...

pakcik!!! dah nak konvo ek??? tahniah ler aku ucapkan. akhirnya dengan kesusahan (yg aku baca kat blog ko) berjaya jgk ko grad. tahniah aku ucapkan....

tak sabarnnya nak tunggu 2012 (insyaallah my convo plak)

Princess Liyana said...

huhu tahniah tuanku utk konvo anda :) jgn lupa upload pics ok..huhu

anda mesti nmpk smart dlm busana hitam itu..ahaks :)

Me, Mrs Taj said...

nk gi konvo la tu sbb busana itam...baju melayu hitam pekena dgn sunglass conpem jadi idaman satu malaya! isk...

akhirnya...congrats!

EsLemOnTeA said...

adakah engkau kangen pada sosok2 hantu yang melayan borak dan memecah kesunyian malam di Lebuhraya Pantai Timur tatkala engkau bawak 'lisa' ke kuantan?

=)

ahmadkamal said...

KAMAL - thx... yeah, idop kamal!!!~~~

NONOI - tak smpat nak jumpa pon kan... haha

IRA - tuh bukan baju raya! =p huhu

KHAIRNAJ - huhu kesusahan tuh yang best bila tgk dr sekarang ni... thx!
hayati zaman belajar, nanti tiba masa, konvo jua... =p

PRINCESS - thx! n thx again for the 'smart' comment!!! =p

MRS TAJ sunglass mendenya.. dah pakai spek.. tak yah sunglass dah...
thx! =p

FIQIE - kangen bangaatt seyh... haha