Selesa...

0439
05 April 2010

Aku sudah menaip tadi
Hampir 3perenggan
Tapi aku delete
Kerana rasa tak selesa

Aku sambung untuk menaip entri di YT
Dah panjang
Ada 6 7 perenggan juga
Tapi aku delete
Aku masih rasa tak selesa

Entah kenapa
Banyak ingin dicerita
Banyak ingin dikongsi
Semua akhirnya aku simpan sendiri
Kerana aku rasa tak selesa

Aku tahu, akhir nanti, mungkin
Aku sendiri akan lemas dalam rasa-rasa ini
Apa mampu aku lakukan
Sudah aku tidak selesa

Entah kenapa aku tak selesa
Aku tak pasti

Oh, mungkin
Mungkin

Mungkin sebab
Sebab


Sebab esok hari SELASA kowt!
*tiba2!!!* =p




p.s - aku lelah dalam penat.



:::YTBACK!!!:::

3 comments:

yonna said...

sejak bila ko ada masalah dengan hari selasa?

sumijelly said...

hari selasa ok dr hari isnin..hehehe

jumaat pun best gak.....


Sumijelly.com

ahmadkamal said...

YONNA - haha... saja, takde idea!

SUMIJELLY - yerpl... jumaat paling terbaeekk!