Hakikat

0453
280610

Aku tak tahu bagaimana aku nak cerita benda ini kat korang semua
Aku masih tak punya kekuatan
Masih cuba menerima hakikat
Dan berusaha sedaya boleh

The thing is, ini bukanlah sesuatu yang luar biasa
Bisa jadi kepada semua orang
Tapi bila diri sendiri yang kena hadapi dan rasai, bebanan yang ditanggung sendiri
Jadi, apa yang mampu aku lakukan adalah hadapinya!

Doakan aku,
Bila aku sudah ok, dan mungkin akan tiba masa aku cerita di sini, kalian aku tahu juga…
Buat masa sekarang, doakan aku, doakan aku!



:::YTBACK!!!:::

8 comments:

yonna said...

hadapi dengan senyuman,kawan! :)

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

ko nape wei?wuwu

Pangeranz Umar said...

hadapinya dengan dalam..ops...
nak doakan apa ni???
doakan yang terbaik jew la...hiks~

Cahaya Pembuka Hatiku said...

seandainya susah, semoga dipermudahkan.. =)

Liza said...

my doa will always be with you bro...

Joey said...

ermm..biasala tuh

mula2 keja ni memang susah , tapi dah lama2 tu nanti akan okay :)

err..u cakap pasal kerja kan??

anyway, selamat berjaya

p/s nak makan kek...hahahahaha

Pangeranz Umar said...

lama tak updated....

ahmadkamal said...

ALL

thx!!!