Jelak...

0451
150610

Aku ni susah untuk tak suka pada seseorang, aku percaya seseorang patut diberi peluang untuk dikenali…

Tapi kalau sekali aku dapat detect satu perangai yang aku tak suka pada seseorang, selamanya aku akan pandang orang itu dengan pandangan ‘tak suka’

Manusia berbeza-beza, latar belakang, kisah hidup, semuanya berbeza
Perangai pun berbeza-beza

Cuma jika perangai kau nampak jelak di mata aku, apa lagi mampu aku lakukan?

Aku hanya mampu memandang kau dengan penuh sinis…




:::YTBACK!!!:::

8 comments:

Joey said...

aduh...

tolong la jangan jelak ngan aku..

aku insaf..aku kembali ke jalan yang lurus...hahaha

Diya said...

Tahu. Kamal jelak dengan diya.

Liza said...

i know how you feel, feeling the same thing now

Anonymous said...

Tak baik jelak-jelak dgn org..

victoire said...

Agak laa. Aku pon same kadang2, suke judge orang macam tu.
Pastu bile jumpe kadang2 ade yang ok sebenarnyer.

ahmadkamal said...

JOEY - r u assuming that aku jelak dengan ko sebab jalan ko sekarang ni bengkang bengkok? mende ah... tiba2 lak terase... ceh!

DIYA - tiba2 la plak... terpulang lah kalo anda terasa dengan entri ini...

KAK LIZA - tu la, kadang2 the feelings can be mutual right...

ANON - baik atau tidak, kalau dah jelak nak buat macam mana?

KERI - tu la.. kene bagi peluang untuk dikenali kan...

Joey said...

duh! kena marah plak ...

i was just teasing.. :)

ahmadkamal said...

JOEY - i know.. i was teasing u as well... =p