Hari Makanan Rapu Sedunia

0082 - 07 April 2007

Hari Makanan Rapu Sedunia

Pro-entri

Two things that you should prevent the blogger to have are:

Free time and access to internet!

Kalo tak macam nil ah jadinya… adalah kewujudan entri merapik…

Well, why do I want to update? Of course because I have free time and fortunately I have access to internet… lagi pun aku tak nak korang keep holding on to the entry before…

tah la kenapa lewat kebelakangan ni tak nak orang fikir aku ni negative – marah2 ke, atau crack down. Aku nak orang fakir aku ni ok je, happy. Sebabnya, nanti kalau aku marah2, adalah quote balik apa aku hentam tulis kat sini kat luar. Tu yang payah tu..

Hari Makanan Rapu Sedunia…

6 april akan disambut sebagai hari makanan rapu sedunia ye. Aku yang tetapkan.

So every year kena sambut. Tak boleh tak!

Sebabnya tadi, aku mengantk and nak tidur pukul 8 malam. Malas nak g makan.

Lepas tu terlayan lak cerita sampai tengah malam. Tapi tak makan lagi ni.

Being kerempeng, perut aku pun melekat ke tulang belakang (lapar la tu!) so aku just geledah loker aku je la.

Apa aku jumpa? Macam-macam!

Aku ni jenis suka je beli makanan, tapi malas makan. Ada hari tu sampai satu sem setengah aku simpan jem coklat tu, tapi makan separuh je. Teruk kan?

Tengok-tengok adalah banyak makanan. Tak selera makan biskut, ada lak mr potato. Sembat je la

Lepas tu lapar lagi. Geledah lagi. Jumpa plak asam yang aku beli saja-saja kat genting masa mid sem dulu (2 bulan dulu tu!). kunyah gak.

Pastu lapar lagi. Ada coklat. Wow, kunyah.

At last, macam-macam aku makan. Sampai kenyang dengan makanan rapu!

Post entri

Jadi dengan kuasa yang beta ada, beta menitahkan bahawa 6 april setiap tahun adalah hari makanan rapu sedunia!!! Sekian terima kasih.

p/S - Told you – get that two things away from blogger! Kan dah ada entri merepek.


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

Joey said...

motif ko cite pasal makanan di pagi2 yang buta nih?

ko buat aku lapar.............and hanya ada biskut london jerk dalam simpanan aku.............huhuhu

laparnya..................aku nak makan roti canai........i'm really hungry!!!...
ari ni terbangun awal lah plak.....

oh ya....thanks for the comment about si green itu..i think you've nailed it down......

i think that was right...because i happen to meet him on the very first semester time orientasi...so...you knowlah kan...

i'm not crush on him..it just that i just want to be his friends...

and i am actually one of his close friends.......cuma....kengkadang aku rasa there's something yang dia tak nak citer kat aku..that's why dia turn for someone else..

walaupun aku rasa sekarang dia cam dingin kat aku...tapi i missed the time when he tell it all to me....
about anything......

so...lagi satu komen panjang....
aku pun lapar di dinihari nih....................................

teddybearhijo said...

salam. wah2! ne leyh... o6april? dats my luvly bronyer beday... alala...
tp xpo...
bab tetiap ari pon mmg ari makan mknn rapu pon 4 me...
hahaa...
mmg xsah la kalu at least pasi akan ada sehidangan mknn rapu!
yela, da kalu tetiap ari pon mmg berbijik2 gegula dikunyah2, setiap ari pon akan makan gula,air gula,sume memacam makanan'kurang' sehatnya... tp besh! ekeke...
hum2,jerangkong...
keh2, memula bace title, ngat anda mao wat preview ka apa, da ampir nak stop bace pon... sebab? kiter penakot! ughuu~ last2 bace, owh...
hahah...
yup, dats y mine ta manyak citer or act try tokelak cerite pasal diri sendiri yg dalaman2 nih...
mmg mine cite pasal diri sendirik gag,tp relate ngan owg len, mayb secara halus kot adela pasal dalaman...
hohoo...
membe kate... me=sangat perahsie...
ye ka?
tah, ta rase pon, tp meke kate kalu bab2 tedesak aja bau la cerita... hahah... hum, okkie la tu kamo salute giler la dapat luah evryting... serious me susah giler wat... mmg ske wat blog, dulu ske kat space, tp masok u tuko fwenste, ta besh bab taleh wat private, so tu yg jarang tulis tambah2 bz sokmo... almaka, blog agag tebia gagla, tp lg cian kat space, mmg da tebia da, da ta larat nak bela... ughuu~

woh, udeh panjang...
tata la...
fight 4 my last assmnt... [kot]
adeh, otoked ngok ngek!!!

(o,0)"

Red Mummy said...

ko gila!!

tp akak cam ko gak, beli mcm2 peram kalo x anak2 abihkan mau sampai taun depan pun ada. tp mmg ada pun yg sampai setaun akak simpan.

dik, jg makan, jg kesihatan ye..

bro said...

hmmm.. asam and chocolate are my favorite junks..... especially chocolate la kan.

kalau dulu suka la coklat cadbury and van houten .. sekarang ni berangan besar la pulak.. feeling kaya.. cuma makan Godiva or at worst Patchi.. menatang sangat perangai.. apa nak buat.. taste berubah.. or perangai berubah.. wallahualam..