Hanya memerlukan tempat meluah!

0110 – 03 Julai 2007

Aku tatau apa yang aku rasa, yang pasti aku tak suka rasa ini!

Tadi semuanya ok, semuanya gembira.

Dalam sekelip mata, macam-macam datang menimpa. Dari pelbagai arah pulak tu!

Hinggakan aku tertinggal di sini, manahan nafas, menahan sakitnya hati, menahan air mata dari tak tumpah.

Tiba-tiba aku jadi sungguh lemah!

Siallah perasaan ini!

Benci aku benci.

Semua mengembalikan aku kepada masalah terbesar aku! Siallah perasaan ini!

Bengang.

Maaf entry ini. Hanya memerlukan tempat meluah!


:::YTBACK!!!:::

10 comments:

zura lias said...

gambatte kamal..hope everything okies pasni..*xleh nak ckp manyak sbb kamal dh warning..ini tempat meluah..bukan nk memberi kata-kata nasihat..tapi semangat bulehkan..chaiyok2 kamal..

aria ayumi said...

hope everything's gonna be ok... be strong, dude... :)

^eMiKo^ said...

dont worry,everything that happens,ade hikmah nye tersendiri...so,cool&strong..ok..

Red Mummy said...

takper..

nasib kita serupa jer..

kuorkan jer, carutkan jer

calit akak sket.

remember, kita ni same zodiac!

papik said...

cmne nak lauhkan sbb aku xpaham entri ko kali neh.agagagga:p


weyh aku bosan naik gile babi duk umah.
x sabar nak masuk klas next week.
next monday!!!yay!!!

Hilman Nordin said...

hope you ok soon dude.

aria ayumi said...

hope kamal dh okies skang...

Irina said...

Salam..
Ak ingat lg ada orang tu penah kata sumthing about "jgn simpan, lm2 jd barah"

Hmm, hopefully you would feel better soon! Cuti dah nak abis ni, so have fun k..

Just know that a lot of people are backing u up here.

PS : Thanks for ur comment. Really appreciate it. =)

teddybearhijo~ said...

huhuu, pakcik!
fighto~dayo!

jadik tabah, biasa la kakadang ujian datang singgah2 sat...
huhuu...

(^^)"

Joey said...

menangis kalau nak menangis..its feel better to cry ek...

kira 'aku tak selesa' lah ni.....

anyway.. i've already got the walkman phone...tapi yang flip la...hehehehe....
(tgh pakai sekarang ni..ngeh ngeh ngeh)