Syhhh!!! Diam!!!

0113 – 11 Julai 2007


Syhhh!! Diam!!!

Aku tengah menyorok dalam zon 113 yang baru ni. Hidup di sem baru? Ok la. Tak mula sangat lagi pun. Umah best, bilik pon best. Yang penting rumate best. Kahkahkah!

Nak gambar zon 113 baru aku? Nanti2 ler... tunggu bila aku ada masa... so far still macam dulu punya gambar kowt... so tengok je la entry dulu pasal zon 113 tu.


Syyhhh!! Diam!!

Jangan bising-bising. Aku menaip diam-diam je ni. Harapnya hari ni berlalu lah pantas!

Aku tengah menyorok dari semua orang ni. Rasa cuak pun ada. Takut pun ada. Aku tau diorang mesti nak balas dendam.


Korang diam ek!!

Krisis ni besar gila. Aku tak tahu nak wat cmna lagi. Aku tau mesti aku kena punya la dengan diorang. Cuma aku harap tak lah teruk sangat.

Harap diorang lupa lah apa yang pernah aku lakukan, dan maafkan aku. Aku tak sanggup lagi dibalas dendam oleh diorang.

Aku akui, dulu aku kejam gila! Aku lah mastermind. Aku buat benda tu atas kepuasan diri aku je. Aku tak fikirkan yang diorang mungkin ada peluang untuk balas balik.

Dulu, aku sanggup keluar ke Kuantan untuk memastikan aku dapat buli diorang! Macam-macam aku beli. Semuanya untuk kepuasan diri!


Syyhhh!! Diam!!

Aku menyesal ni. Harapnya diorang tak ingat la.

Ala biasa la. Takkan korang tak pernah rasa ada kuasa nak buli yang lemah dan tak berdaya. Takkan korang nak biarkan je rasa itu pergi. Korang pun mesti sekali-sekala gunakan kuasa buli diorang kan.

Harapnya diorang tak ingat la aku buli diorang dengan tepung dengan telur dulu. Harapnya diorang tak ingat la, macam mana aku bersusah payah memastikan diorang jatuh dalam perangkap yang aku buat.

Aku pernah perangkap seorang ni masuk dalam bilik air, lepas tu dalam bilik air tu dia kitorang bantai reramai. Tanpa belas kasihan! Rakus sekali.


Syyhhh!! Diam!!

Mintak-mintak la diorang tak ingat.

Hari ni, cepat la berlalu, supaya diorang takde point lagi nak kenakan aku!

Tak nak aku jadi cekodok! Dicampur tepung dengan telur.

Syhhh diam ek!

.

.





Selamat ulang tahun ke 21 untuk aku!!!


:::YTBACK!!!:::

8 comments:

teddybearhijo~ said...

hohoo...

si keji rupenye anda...
so, amacam?
da jadik ka blom?
cekodok? kek? roti canai? donat? ke makhlok pelik betepek tepong and telur...

huhuu...

Selamat Hari Lahir.
nice to have u as my 'pakcik'!
hohoo...
nice to know u gak...
and nice to have ur blog as my favret places in the net...

hee...
selamat menepongkan diri...
woi all people! incik kamal ade kat sini, situ, hah, kat sanun tu. p serbu die. kasik tepongkan die... ngahaha...

*sowi pakcik!*
huhuu...

sapa soh kamo keji, mustila akan dikeji-kejikan balek owk???
anti tangkap gamba memanyak tau!!!
huhuu...

^eMiKo^ said...

wut goes round will olweys comes around... wahaha...(ni lagik keji)

ada lori ada bas..
ada hari boleh balas...
(ni lagik extra keji..)

weh korng,die kat cni ni ha...
dok nyorok dr korang..
wahaha..

papik said...

haha.nak bocor rahsie bagai ke hape.
aku nk ucapkan happy 21st birthday kamal!!!!!

Hilman Nordin said...

salam.. wooaahh!! sme orang! ada kat sini! ada kat sini!!!

weh... ko da wat satu entry yg menarik untuk cte sal besday ko... hmm..... missteddy, shall we give ur pakcik the honor to celebrate in our blogs?

aria ayumi said...

ohooo shamat pengantin baru.... ehhh shilapsss... shamat meniti hari2 tua anda... hehehe :p

teddybearhijo kata:pakcik, p tepongkan diri lulu! said...

tanak lah. tamoh celebrate pakcik ini...

die xkne tepong pon...
huhuu...
tamoh...

ngee...

(^^)"

Irina said...

Hehe.. Bc entri kamal, mula2, ingatkan, iskh, dia ni, buat apa sampai sruh kte senyap 3, 4 kali.. Rupa2nye...

Muahaha..

X sangka ek.. Klakar tul la.. Dah la gne tepung ngan telur.. Hehe.. Leh bg resepi??

=p

Pastu pulak, ble baca komen, lg tergelak.. Haha.. Kamal, prepare urself k.. Ramai nih, yg volunteer nak jd informer.. Leh join skali sesi pen'tepung'an dan per'telur'an..

=p

Haha.. Eyh, Kamal.. Jgn marah ye.. Just kidding! =)

HAPPY 21st BIRTHDAY!!

Max J. Potter said...

sambutan hari lahir...konsepnya sama dengan sambutan tahun baru..kan? bila tahun baru menjelang..semua orang akan celebrate. tapi mase celebration tu, pernah tak, walau seorang pun terfikir, bahawa setahun telah pun berlalu dan dengan munculnya tahun baru ni, kita dah setahun lebih dekat dengan kematian kita yang boleh datang menjemput kita bila-bila masa saja?

one second ago, is the closest thing to us, and isn't it the farthest thing, too?

anyway, nice stuff you have here. i checked out your profile, heh, you're a pothead! just like me. my favourite is the goblet. what's yours?

Happy birthday. may your path be paved with all the nice stuff.