A Celebration

0168 – 05 February 2008
A Celebration


Cintamu
Siti Nurhaliza

Nota cinta lama
Ku jadikan lagu
Walau tidak seindah
Bisik kata yang kau beri


Tetap dalam hati
Siang malam menanti
Tak jemu aku
Dibuai kerinduan


Belum pernah ada
Getaran sebegini
Memang benar aku dilanda
Cinta kepadamu


Chorus
Bercahaya hidupku
Dalam taman cinta
Sehingga segalanya seperti pelangi


Kau sambutlah rinduku
Jangan lepas lagi
Ku patri setia
Seteguh kasihmu
Buatku


Kini ku temui
Insan ku sayangi
Sentiasa di sisi
Bagai bintang yang berseri


Tetap dalam hati
Siang malam menanti
Tak jemu aku
Dibuai kerinduan


Belum pernah ada
Getaran sebegini
Memang benar aku dilanda
Cinta kepadamu


Chorus


Satu jawapan
Engkau berikan
Bisa ku rasa
Segala rahsia asmara
Kau persona cinta
Yang membawa bahagia


p/s – something to be celebrated!


:::YTBACK!!!:::

10 comments:

dan akulah perempuan separa muda itu. said...

owh...

eleh...eleh...

hati tengah berbunga bunga katakan...

lalalala~

:: cheezzy cheese :: said...

uwek bluekk!!
mati la mati laa..
ada org tu fan CT.. larikkkkkkkk.. patut la puji ppuan ni melambung2.. cha alif bottt!

aria ayumi said...

lagu ni utk diya ke kamal... ;))

FAIZUL said...

aper yg nak celebrate tu kamal ooi???

zura lias said...

jeng..jeng..jeng..nk celebrate ape tu??nk kasik akak adiah ke?iskk..xyah susah2..akak terime dgn ikhlas...hikss..

Joey said...

aku tau...aku tau...

ko celebrate sebab berjaya jumpa aku yang hensem ni kan...wakakakakakaka......larikkkkkkkkkkkkkkkkkk

aria ayumi said...

diya pelik nih... nape klw time cuti, kamal bizi. time tak cuti, tak bizi plak... huhu. kompius2.

btw, samat bercuti la yek ;)

ahmadkamal said...

NOTAKEMATIAN
ini bukan celebration pape pown... bukan sbb hati yang tengah berbunga2... hehe

KAK YANZ
ni lah susahnya... kita nak minat kena rasional, jgn emosional...

DIYA
perasan!

TRUANTA
kan aku dah bgtau masa kita jumpa tu... tak igt ke???

KAK ZURA
ni satu lagi perasan! hehe

JOEY
ni lagi satu perasan giler! pape tah!

DIYA
beta g klantan la... tgk la... ada masa beta update!

@LiENZ said...

Aduih?
Ape kene lagu ni ngan celebration?Uish..len kali nak try tulis entry lirik lagu arr..kuihhhh...kuihhhh...

ahmadkamal said...

@LIENZ
tu la alienz tatau... ada lah rasia nya.. hehehe