Ramadhan Al Mubarak

0418
21 Ogos 2009


Salam sume...
Urm, tatau lak nak tulih pe...
Kalo tengah bawak keta, masa tuh la idea nak menulis menderu datang

Anyway, Ramadhan dah makin tiba
Aku ucapkan selamat berpuasa kepada semua
Selamat meningkatkan amal ibadat, dan selamat menjadi diri yang lebih baik

Dunno why, i’m looking forward for this Ramadhan...

Menjelang Ramadhan ni, sedikit berdebar dirasa
Sempat ke bertemu Ramadhan yang ini?
Mana tau, lepas aku menaip ni, sesuatu berlaku ke hapa...















Lately, selalu fikir macam tuh
Tah kenapa, rasa macam hidup tak lama
N, otak aku diserabutkan dengan macam2 benda remeh temeh yang patutnya aku tak yah fikir pon
Tapi nak wat camna, aku memang begini adanya...

Bukanlah nak menghalang otak berfikir
Bila berfikir merepek2, ia mengganggu mood aku
Bila mood aku terganggu, mulalah kesihatan terganggu

Baru2 ini, demam rasanya
Bila badan dah terasa penat, dan bila aku rasa malas nak berdepan dengan dunia, aku mulalah menciptakan demam ngada2...
Dari demam ngada2, ngada2 juga aku pergi ke doktor, konon2 nak mintak MC

Hasilnya, aku lagi pening kepala!
Aku didiagnos ada HBP!
WTH???

Tapi mungkin that was only at that time
Memang pon minggu tuh aku agak kurang tido
Thus the pressure...

Hurm, sebenarnya entri ni tak berarah pon
Aku saja gatal biar tangan menaip
Latih koordinasi otak-tangan gamaknya...

Looking forward for this Ramadhan
Entahlah, maybe sebab rasa diri ni banyak dosa…



p/s - cantik lak aku tgk entri ni... dengan tajuk n hari 'friday' tuh... (takde org puji, sndri puji je r kan... =p)


:::YTBACK!!!:::

7 comments:

n0n0i♥a'n'l said...

Huhuhu..
Jangan le fikir banyak sangat, nanti pening. Tenang je Kamal..

Salam Ramadhan :):)
Selamat ke bazaar (haha, takde benda lain ke nak wish?)
I mean..
Selamat berpuasa.. maaf ye kalau ada salah silap

Liza said...

salam ramadhan dik, pose jgn tak pose!

Sumijelly said...

entry hari jumaat..
penghulu segala hari...
samat berpuasa gak...
semoga sempat menghabiskan ramadhan ini...huhuh..
tetiba sedey lak bc entry ni...

Max J. Potter said...

mengingati mati itu bagus. buat kita revise balik diri kita ni layak ke tidak nk ke liang lahad sekalipun.

salam ramadhan to you. mari kita pulun buat baik dan maintain wpun lps dh abis bulan puasa. *^^*

ahmadkamal said...

NONOI - slamat berpose juga
dan slamat ke bazaar ramadhan juga!!!
maaf jua atas segala kesilapan...

KAK LIZA - slamat ramadhan juga!!!
insyaAllah pose! =p

SUMIJELLY - slamat berpuasa juga!
sedey ek entri ini??? =p

KAK NANI - yerp... once in a while, it is good rite...
slamat berpuasa juga!
maintain, jangan tak maintain!!! =p

Cahaya Pembuka Hatiku said...

selamat berpose...
tak salah ingat mati.. dengan mengingati kematian kita semakin dekat dengan Allah..
happy ramadhan ^_^v

ahmadkamal said...

CPH - thnx 4 ur comment! n hepi ramadhan too!!! =p