What to do???

0415
12 Ogos 2009

Lama tak mengupdate - takde mood...
Banyak cerita dah berlaku - malas nak menaip...
Otak tak henti berfikir, cipta pemikiran baru – tiada koordinasi antara pemikiran dalam kepala dengan tangan

So, what to do???


Aku malas cakap konon2 nya aku nak rehat dari menulis di YT
Sebab kalo aku cakap macam tu, tanpa sedar, aku rasa nak menulis pulak...

For now, biarlah blog ni bersawang dulu
Nanti, kalo ada mood, kerajinan dan koordinasi otak-tangan, aku akan kembali

Take care people!


p/s – aku tengah mencari kerja... sapa boleh tolong, angkat tangan!
Kalo untuk LI, aku tak berkira... for this, memang aku cerewet sket...



:::YTBACK!!!:::

10 comments:

Rina said...

Salam..

"tiada koordinasi antara pemikiran dalam kepala dengan tangan"

--> saya sekarang sedang mempunyai masalah over-coordination otak ngan saraf2 yang memerintahkan seluruh badan supaya berehat, berehat dan terus berehat!

lol..

ps : apakah antara keje2 yang mungkin melepasi kecerewetan anda itu? =)

n0n0i♥a'n'l said...

Rehat lah rehat!!!
Tapi jangan lah kasi blog bersawang lama sangat........

IamYonna said...

tempe.ko tau kan aku sgt suka blog ko? I(*^%%$#@@!

hope ko dpt kerja2 yang bagus ok :) dah la dgn keadaan skang ni haihh

*ayu the sun* said...

uiii.... mcm tak percaya ada entry siuuuttt!!!!


muakakakakaka...

ahmadkamal said...

IRINA - wuish... truk btol perintah dari otak ko tuh.. tapi boleh diikuti! huhu
cerewet mcm, tak nak kat situ, nak area sini je... tak nak bidang tuh, nak bidang nih je...
ye la... kalo boleh nak keje lama kan...

NONOI - insyaAllah tak lama.... keep coming back k!

YONNA - i know yonna, i know.. hahaha
doakan aku...

KAK AYu - akak nak kene sepak ke kak oiii... haha

Azie.Fauzi said...

ak..mau jadi csr buat sementara??kalau nak leave me a msg then....

mawarmerah2008 said...

Baru tersuka baca blog ni, dah nak cuti rehat pulak...

ahmadkamal said...

MUMMYMYRA - csr tuh hapa ek??? huhuhu

MAWARMERAH - trimas sbb suke... doakan beta kembali lama sket kali ni... =p

Joey said...

kalau boleh memilih kerja alangkah bagusnya

malang, agak sukar memilih kerja yang kita mahu

peluang yang ada segera ambil,

mungkin tidak suka, tetapi cuba menyesuaikan diri, rasa suka akan datang :)

ahmadkamal said...

JOEY - i guess there's a truth in what u r saying... n i partially hate that!