Empat...

0446
160510

11 Julai, aku dilahirkan…

Sejak itu entah kenapa aku amat menggemari no 7
Bagi aku ianya unik!
Entah kenapa…
Mungkin juga kerana aku lahir bulan Julai…

Selain itu aku juga menggemari no 11
Bagi aku, perulangan dua nombor pertama itu menarik
Dan juga kadangkala sedikit superstitious bila tengok nombor berulang
Entah kenapa…

Pernah ditanya, apakah tiga nombor kegemaran aku…
Lantas aku menjawab, “7 dan 11!”

Untuk nombor ketiga, aku terdiam.
Lambat2 aku menjawab, “…dan no 4!”

Kenapa 4?
Kerana 11 tolak 7 sama dengan 4!
Entah kenapa…
Entah pape!

Oh ya!

SELAMAT ULANGTAHUN YT KE 4!

Dah 4 tahun bersiaran, dah 4 tahun berkongsi
Ada suka, ada duka
Ada hitam, ada putih
Ada ceria, ada suram
Pendek kata semuanya ada!

Thanks for being here in all these years!
Tanpa kalian, YT tiada makna
Terima kasih kerana masih bertandang di saat YT kemarau entri
Terima kasih kerana masih bertandang di saat YT aku abaikan

Terima kasih!
Terima kasih!
Terima kasih!


:::YTBACK!!!:::

5 comments:

Yopiscky said...

selamat ulang tahun YT..
kalo anak orang mesti skang dah pandai sepak bola

Nani Othman said...

four years already~!!? omg, congrats! and keep it going strong, mate!

btw, ig and nina chapter the second is out.

here:
http://scribbledmaxness.blogspot.com/

ahmadkamal said...

YEOP - thx yeop! tula, pasni kita buat anak lak kan! huhu..

KAK NANI - thnks! insyaAllah akan teruskan menulis... kalau ada aura...
i know bout that... i subscribe ur blog thru google reader... dah book mark dah sbb nak baca bila betul2 free... nak betul2 hayati... =p

Pangeranz Umar said...

banyak tol kebetulan...tapi kebetulan ulang tahun paling besh!!!

ahmadkamal said...

PANGERANZ UMAR - thx! =p