Moody

0098 – 04 Jun 2007

Moody

Susahkan nak jaga hati orang...

Kadang-kadang aku banyak korbankan kepentingan diri untuk bahagiakan orang lain.

Aku tak suka buat orang sakit hati dan aku tahu ada balasannya kalau buat orang sakit hati. Its a karma thing.

But, sometimes, kalau aku terlalu berusaha nak jaga hati semua orang, ia memakan diri. Jap, bukan sometimes, many times!

Aku penat kadang-kadang bila aku cuba buat orang bahagia tapi aku derita.

I am living in these entire years try to make everybody happy. Aku tak pernah rasa kegembiraan total.

Entahlah, serabut sikit sekarang ni. Just rambling about susahnya nak jaga hati semua orang

I am human. Kemampuan terbatas. So jangan harapkan selamanya aku akan jadi baik je. I sometimes can be the pain in the ass too!

Duh, I should stop here.

Hoping to elaborate more on this later.

If I got the mood.


:::YTBACK!!!:::

3 comments:

FAIZUL said...

mmg penat pon nak jaga hati org..mcm kiat buat..

macm ak jaga hatikawan2 ak..kadang2 sampai ngantok2 la tahan mata ikot dorang g main snooker bagai..
blomlpak mamak smpi pagi..sbb kalo x pegi nti ckp pe plak..

pas tu group lain plak..since ak ni kat maner2 der..penat jaga hati dorang..anggap la cm adik..bila tegur skit jer trus masam muka..x mo tegur ak dah...hua..wat penat jer jaga hati rdorang..wat masalah jer..

jusr share it ok..

papik said...

merasai kesakitan ko.


yg benar, shamena

Irina said...

Salam..
I know how you feel. Mmg rs x adil sbb asik kte je jg hati org, tp org lain buat cam kte ni tunggul kayu.
Xpe la, sabar je Kamal.
Take care, k..