Another Celebration???

0186
22 Mac 2008


Wah... wah... kak lindosh... lambat hapdet sket bising!

Lek la, beta tengah cuti2 malaysia neh...

Balik ke Selayang dari hari Rabu lepas hingga Ahad neh...

Dapat la sket hirup udara KL!

Ceh!


Btw, to Kak Yanz, sowi tak inform awal...
Kak Yanz teriingin sangat jumpa beta yang muda belia neh kan…
Nak mintak petua awet muda ek???
Hehehe...
Cuti nih pon rush je...
Tinggalkan dulu segala assignment di UMP tu…
Kita enjoy!


Bak kata Diya, masa cuti apsal blog ni tak di update ek?
Beta sibok menari2 bersama dayang2 sambil bersiram di tepi tasik ler...
Mana de masa!


Malas nak hapdet sebenarnya...
Tapi..
Memandangkan, tadi pukul 1155, hanset beta berbunyi!

A reminder!

Mr Final 22th Bday!

So nak tak nak, terpaksa lah mulakan celebration.
Tak yah la ko nak terharu bagai!

Aku terpakser nih!!!
Hehehe
Tak, tak...
Ikhlas...

Best lak banyak giler celebration disambut di Yang Terdalam nih!
Well, semuanya sebab persahabatan yang terbina dalam blog ini kan…
Jap, nak list brapa banyak celebration dah dibuat

08 Mac 2007 – HAPPY BELATED BIRTHDAY!!!
<Teddybearhijo>

28 Ogos 2007 – Double Celebration!!!
<Truanta & Irina>

05 February 2008 – A Celebration
<secret person>

17 February 2008 – Ini Bukan Entri Untuk Mengampu Ye!
<Hilman>

08 Mac 2008 – Triple Celebration!!!
<Kak Zura, Jazlin, Teddybeahijo lagik!>



Wah2 banyaknya!
Rajin btol aku!

Tapi nampak sangat tak kreatif...
Ada tajuk, a celebration, double celebration, triple celebration
Dan entry nih, another celebration lak!
Nampak sangat kene bertapa untuk cari idea untuk tajuk entri nih!

Aku nak wat celebration gempak2…
Tapi masalahnya kan.
Aku kan organiser celebration sengkek
Pastu kene wat celebration terlalu banyak dalam sela masa yang singkat!
Mana sempat nak panggil artis lagi!
Mana sempat nak wat macam-macam!
Adoi2 pening...

Pape pon...

Mr Final

Dia dekat je di UMP nih. Sebelum nih tak rapat pown. Wat hal masing2 kan.
Sekali, satu masa tuh, dia ’terselam’ di sinih pulak. Siap bagi shouout lagi!
Aku wat tatau je. Lantaklah, diorang jumpa ke hapa.


Dan satu hari tuh, sekali, aku blog hopping...
Terlompat lah ke blog dia!
Wah2...


Aku ingat lagi, first skali yang wat aku teruja...
Adalah...
Sebab..
Kerana...


DIA ADA GAMBAR SITI YANG VOGUE GILER!

Yang untuk single Ku Mahu tuh.
(Kak Yanz, sila carut! Tau dia akan carut punya!)


Siap aku save, wat wallpaper hanset lagi!
Masa tuh best giler...
Dapat gambar vogue kan...
Sekarang tengok pown dah nyampah!
Ops!


Then, mula lah jadi regular di blog nya.
Well, i can say that, the way he writes is different than me...
Kadang2 entri dia biasa2 aja!
Kadang2 tuh, critical thinking giler!
Tapi yang pasti dia tak leh lawan beta in term of sengal!
Ngeh3!

Pastu ingat lagi, ada satu entry kontroversi…
Aku terlibat sama lak tuh...
Konflik la skejap di sini...


Tapi aku tak kena pape pown...
Dia yang kena...
Alah, semuanya sebab mulut orang yang baca blog dia...
Pastu siap sebarkan citer, tambah perencah semua...
Jadilah konflik yang tak pasal2 aku terheret sama...
Sampai aku terfikir nak tukar link Yang Terdalam lagi tuh!
Tak ske la owg sekeliling baca blog nih...
Tapi at last, malas plak...
Kang ramai cari2 blog ‘sengal’ nih!
(naik gunung puji diri... free faaaalllllllll!!!)


Apa pun, yang wat blog dia bermakna adalah.
Satu entry pasal safety...
Kiranya ni satu subjek untuk kitorang Chemical Engineer la...
Dan, dia wat dalam simple way…
Aku baca pown senang paham…


Dan bila tiba satu ketika, kitowng kene wat projek…
Grup aku pilih tajuk safety
Lantas, aku ingat blog dia nih yang tulis pasal benda tuh...
Sanggup nih, g bukak jap, pastu print blog dia...
Siap jadikan reference!


Aku citer kat dia
Kembang tak kembang la!
Hehe


Pape pon.. harapnya, link blog ini berpanjangan...
Yelah, dulu kita tak rapat, sekarang kira ok la...
Siap leh tukar CD, siap citer prob program aku lagi tuh!
Bagus2...
Nak ulang balik – sapa kata blog tak bagus kan!



HAPPY 22TH BDAY DUDE!
MAY ALL UR DREAMS COME TRUE!!!


p/s – sowi takde artis… smua cuti… ngeh3!!!



Ehhhhhhhhhhhhhh cop!!!!


Aku baru je log in blogger…
Nak update entry baru
Sekali perasan!!!
Ada lagi sowang punya bday!!


Ahhh tidak!!

Aku bengang!
Penat nih!
Nak edit balik entry nih!!!


Skali ingat... ’orang itu’ ada online di YM tadi...
Aku bukak YM... chat ngan orang ituh!
Meminta penjelasan apa yang berlaku!!?
Aku malas nak edit entry aku nih wei!!!
Skali!
Skali!
BESDAY NICKNAME DIA LER!!!


Hampagas punya Aria Ayumi!
Kerana dia aku mereng sebentar!
Diya... diya...
Wat saspen je...


Nak lebeh tau pasal diya dan aria ayumi???
Sila klik sini....>>>>>>
Dan untuk mengetahui kenapa aku konpius,
klik sini plak…>>>>>>


Ok2... celebration kecik untuk Aria Ayumi :

C.E.L.E.B.R.A.T.I.O.N


Ok dah.. harap puas hati!
Lalalalalalalalala!~~~~



p/s – aku yang blur kowt! Eheh!
p/s - Mr. Final, aku nak cari gambar kek yang lagi cantik, tapi tak sempat. diya kacau aku update... dia tunggu kat YM... tak baik kan wat anak dara berjaga malam... so aku letak je la mana ada! hehe


:::YTBACK!!!:::

12 comments:

aria ayumi said...

kamal sayam... ahahaha. thanks a lot ye ... even celebration ciput je... still worth something bagik diya... thanks gak sbb uat diya gelak2 je smlm. hihi. btw, rehsia kite tuh, sengap2 okeh :p

zura lias said...

waahh..celebration memanjang kt sinie..nie nk wat besday tetiap arie nie..hahahhaa...happy besday ariya ayumi..mr final...

NuRuL said...

wah..banyak nya celebration...rugi besday saya dh lepas..kalo tak bleh request celebration gak nih..hehe

noushy syah said...

Hehhehe...Amboii, dah comment cabut lari yea?? GRRRR, then made dunno, banyak cantik!!

Luckily it's a celebration here, otherwise....Erkkk, nothing to eat? Just few burning candles? Aiyooo, mmg kedekut punya organizer!!

Happy birthday to Mr Final and Aria ayumi.May you have many good returns!

Joey said...

aper ni...celebrate dorang jer...aku takde pun...wakakaka

inchek fify kater ari tuh dia sakit gastrik....rasa2 nya dah sembuh kot dia kan balik rumah hujung minggu ..macam tuan punya rumah ini la juga..ahahahaha

errr..ko muda belia ker?....confius aku..sebab aku rasa ko macam lebih berusia masa aku tengok ko ari tuh...dalam bahasa baiknya ..matangla kunun...hehehehe


hepi birthday to mr fify...

:)

@LiENZ said...

Ish..seriously..macam ade samting kat entry nih..

Macam ade misteri,macam ade yang tak kene..ish..macam ade gosip..

Anyway..happy celebration!

lind said...

erkk.. mcm ada skendel je disini? ehhe

akan bersambung kemudian :P

ahmadkamal said...

ARIA AYUMI
syhh! jgn la ckp kita ym smalam nya, n bincangkan satu rasia! hahaha
u r welkam!

KAK ZURA
tu lah kan... kan senang diorang neyh lahir satu hari,.. wat celebration skali je! pokai cmneh hari2 kene wat!

NURUL
hehe... taun dpn ada lagi kan... meh bg besday meh!

NOUSHY SYAH
erk... kata owg kedekut ek... tggu la 31 dis nanti... kita wat tatau je! hahaha
thks noush

JOEY
ko punya brpa ari bulan dude!
lagi satuh, ko dah pow aku secret recipe, kira ok lah tuh, diorang dpt gmbr je!
well, aku matang? is that a compliment, atau ko perli aku???
kalo puji, thnx! hehe

@LIENZ
dah2 mula la tuh... wat spekulasi... nak wat bek dgn ikhlas pown tak bleh! ish!

LINDOSH
skandal? hampeh! takde maknanya! hatiini telah dimiliki! kuikuikui

Mr Final said...

Thankz!!! 4 da unique way to inro bout me in this post.

~ sgt2 dihargai.

(habish barai sume ko kronologi kan blog ittew)

DeWi said...

wahaha... terkezutz mmbc entry ne.. besday boy yg ckp (mr final)... so kne bc r.. ha3. propa sggh .....hu~

:: cheezzy cheese :: said...

va va va... begitu bold ko tulis nama aku ek? ooooo petua awet muda katanya.. ok ok.. nti ko kamal.. cuti pon awk tu cam bz jerk. maklum la dia lg bz dr aku yg dh brkeje ni. mehh KITA ENJOY! **aiyoo cam sitcom puteri sgt kn.

ahmadkamal said...

MR FINAL
u r welkam...
erk... barai ke kronologi tuh????
lantak la...
wat tatau je!
hehe

DEWIHATI
hahaha, dia terkejut ek... apsal dia tak tulih atas nih? kaber la tuh ek...
tah2 dah nanges2 kan... huhu
mr final = mamat propa
huhuhu

KAK YANZ
hahaha, lek kak yanz, lek...
nanti cepat tua! uhuhuhu
tak de macam puteri ler...
macamn Permaisuri! hahahaha