Slot "Sekali wa teringat pulak deh!" - an introduction

0188
30 Mac 2008


Wah... blog ni siap ada slot2 lagi! Hahaha
Saja je wat slot nih, sebenarnya, banyak benda yang teringat waktu dulu2 kan... so just wat slot nih untuk aku senang mengulang tayang apa yang penah berlaku.

So kiranya dengan ada slot nih, aku leh la mengimbau kenangan lama cmtuh. Dan best gak kalo apa yang aku ingat sekarang nih, ditulis dan ditranskripkan, supaya taklah hilang terus kan. Ye la, ingatan nih aku rasa makin tak kuat la plak.

Ini just intro bout this slot je. Aku takde apa pon nak wat entry.

Cuma, nak kongsi. Tadi aku belek2 lah entri2 yang aku tak publish kan.
Banyak jugak rupanya.
So, malas nak update lebeh2, aku upload je lah kan.

Ni aku tulis, masa takde tenet, masa taun lepas, 15 November 2007.
Aku tatau sebab pe aku tulis nih, just letakkan aja!


0142 – 15 November 2007
Isn’t it pathetic???

Isn’t it pathetic when u are in need, there are no one beside you?
Crying out for help, begging for attention
Try as hard as you can to find the light to take you back home
Where all comforts lie, and where you are happy with everything

Summoning someone to be there, but they just won’t
They don’t have time; they just don’t have any need to give their attention to us.
Isn’t it pathetic???





Gambar kredit to - kak notakematian....



:::YTBACK!!!:::

9 comments:

noushy syah said...

...slot of 'reminiscing' ,good idea! gr8 remembrance for the future.Keep it up..keep posting new thing..

Glad to know you are fine now.

Errr..xde air? Wonder how many days not taking bath!!lolz!!

Take care.

ahmadkamal said...

NOUSHY SYAH
4 the slot, will be updated when the idea comes... utk skunk, biar ada nama tuh je...
huhuhu, i'm still fine la... napa? windu ke??? hahaha
laa kan dah ckp, kitowg pecahkan umah blakang kitowang... mandi air tangkinya...
dan skunk dah ok dah pown...
slalu mmg cmnih, tkde air sbb pam tuh rosak.. bila nak ganti tah...
harap PKR yang menang kat Kuantan nih leh wat sumthg!

Rina said...

salam..

hehe.. sowy kamal, lm da xkomen kat blog hang.. =) sempat bc je.. hehe.. jd silent reader.. LoL..

neway, like the first picture.. selalunya post2 @ idea2 camtu dtg ms tgh tensen.. apakah inspirasi en kamal?

hehe..

tenet da ok?

lind said...

cube pk balik nape tulis mende2 tu masa tu? cubee pk dik oi... pk jgn tak pk.

btw anda di tag :P

:: cheezzy cheese :: said...

ewah ewah.. setelah aku brdrama minggu ini.. awk plak berslot-slot.. ape slot samalela ke ni? ok ok.. kak yanz akan mngikuti prkembangan slot awk ni.. kasi cefat sket hapdet ok?

FAIZUL said...

huhuhuhu..sajer jerk..otak bengoong..tak tau nak comment per...

Anonymous said...

haha...azly here...
siyes!!aku pun x tau muke aku msk tv...haha
agaknye fotogenik kot muke aku..pasal tue abg cameraman pokus kat aku...wakakaka..

zura lias said...

fuhh..tgk af x ajak akak..tpkan..akak rase..sape yg tgk af..tetibe je pandai nk komen2..selame ni tgk artis nyanyi..xde lak nk komen2..hikss..

ahmadkamal said...

IRINA
takpe la... silent pown silent la... takkan la aku nak suh ko bayar lak sbb baca tapi tak komen kan... erm,... tapi best gak cmtuh kan... ko bayar la aku pasnih... ngeh3!
inspirasi post tu? takingat ler... tapi kalo ingat pown tak nak gtau... rasia! huuhu

LINDOSH
tak ingt... biarlah rasia...
tag tuh nanti2 la eh... bz la lately....

KAK YANZ
eheh! mmg la kene lawan... cuba kak yanz wat drama, saya wat filem lak! huhuhu
tggu la slot tuh.. kekeringan idea la plak!!!

TRUANTA
takpe la... asal komen... hahaha

AZLY
eheh! dan2 je fotogenik... gambat pown terselit! hahaha

KAK ZURA
nak ajak akak??? kang encik bulan datang bulan kang... hahaha....
btol2... kita cam terpengaruh kan... tu yg saya slalu kritik akak! hahaha
btw, salah entri kak komen nih... ape r!