11 Mac

0364
11 March 2009

I might be back writing here, once more like old days…
I have finished all PSM’s lab work, although there might be days where I have to go to the lab to ‘perfect’ the data.

Nak mula tulis pasal apa?
Apa tone nya?
Tah la…

Ada je mende nak ditulis dari otak ni…
Banyak actually
Tatau mana nak tulis mana dulu

Nak yang cmna?
Depress melampau?
Yang ceria2 cikgu rubina?
Sedih tergolek2?
Gumbira seindah suria?

Dah2 merepek lak
Dah lama tak menulis, biasala
Flow kurang…

Nanti ek!


p.s – makin ramai yang tak disangka membaca blog ini rupanya… just miss the old days of YT…. =(
p.s.s - tarikh 11 mac, teringat program pertama yang aku jadi projek manager masa aku 1st year dulu – Taekwon-Do Talk: One Step Closer to the Art of Defense 2006. Wahh, dah tua dah aku…



:::YTBACK!!!:::

3 comments:

Joey said...

aiyoh..motif tak nak jawab soklan bang bang boom?

cess...

anyway..welcome back...
(sambil pose ala2 amanda (ugly betty) kat office)


ok..ok...aku tengah buka buku baru...

i'll get what you try to say

okay..okay

Diana-k said...

weh...wlcome back....
rindu nagn entry puaka koo..
muehehehee

eh ke rindu koo?? huhuhuhuhuhuh

ahmadkamal said...

JOEY
aku dah jawab la... yang 'tutup buku lama, bukak buku baru' tuh la
ko lak ingt mende len...
although, the phrase seems fit with both situation! haha
erk... amanda???
sudah la... buruk benar pemandangan...

DIANA K
i know, u know, everybody knows that u miss me! hahaha