Produktif tak?

0033 – 19 September 2006

Produktif tak?

Ok! Let’s be productive today. This is my second entry for today.

Secara tidak langsung entri ini menciptakan sejarahnya yang tersendiri, kerana ianya entri yang ke 33!

Kenapa bersejarah? Kerana 33 entri adalah jumlah entri yang terdapat dalam friendster blog aku, dan ianya mengambil masa hampir 7 bulan! Berbeza dengan laman ini, ianya hanya dalam 4 bulan! An achievement! Nampak sangat aku banyak blog kebelakangan ini.

Apa yang ingin ku perkatakan ya?

Sebenarnya aku ingin membincangkan satu perkara, tapi aku hold dulu topic tu, kerana kekangan masa dan idea yang tak berapa flow. Banyak topic serius yang ingin aku bincangkan sebenarnya, cuma bila aku ingin memulakan, idea itu seakan hilang.

Tunggulah tiba tika dan ketikanya, ianya akan terluah jua. Buat masa sekarang biarlah aku buat entri ini dalam rasa yang bangga.

Aku produktif kan? (hehe, meraikan produktiviti dengan entri yang tiada topic)


:::YTBACK!!!:::

1 comments:

A Capricorn Lady said...

Hi Ak,apa khabar?Semoga semuanya berjalan lancar.Terima kasih sudi berkongsi.Luahkan apa saja dlm blog,tiada kesalahan pun.Apa2 pun, take care ok.Selamat berpuasa :).