Go on...

0129 – 10 Oktober 2007

Go on...

This is it! I must go on with my life rather than thinking of that special someone will be like before. I must move on.

Lama sangat pun aku biarkan dia pengaruhi hidup aku. Aku perlu pula untuk pengaruhi hidupnya. Dan hidup aku lepas ini, yang pasti tanpa dia!

Aku perlu cekalkan hati, kuatkan semangat. Ini adalah yang terbaik buatku. Dari aku mengambil langkah yang hanya akan melukakan hatiku di kemudian hari, baik aku berhenti di sini saja.

Well, to that special someone, thanks for the memories even though they weren’t so great. I cherish all experiences you gave me.

Kau kena jadi lebih kuat Kamal. This is for your own good.


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

FAIZUL said...

hohohho..saper kah gerangan owang itu?? mentang2 dah der hp baru..mms jerk ko anta ehh...ak x der kedit nak reply..hehehe..

yo bro..
life must go on..
perhap there someone else outside is better than him'her..

and lagi baik bercinta yang orag sayang kat kiter..than org yang kita sayang..ak xtau lah nak jiwang2 nih..but that happened to me right now..errm...

zura lias said...

erk, nie pasal love story ke?kalo pasal love story, don't worry kamal, yang pergi tu mungkin bukan yang terbaik utk kamal..berdoa je..u'll meet someone better than her..gambatte..:D

aria ayumi said...

yang pasti, kenangan yang dia bagi tak mungkin terhapus kan kan... :)

teddybearhijo nanyer duit raye adakah??? said...

jia you neh...

jgn bia si so called kejam-jaat ito ancurkan ke-happy-an pakcik...

hee...
tatau...
me pon susah lupakan owang, but pas da lupa tu, or pas da 'elok-sembuh' tuh... me ske kate kat myself:ko da tadak arapan g da nak wat ako sdey, p brambus~

hee...

pahtu insyaallah n mostly, mmg me tada nak layan2 ngat kalu teringat ka apa ka...

xpa, bak kate apetah,
1 minit tok chenta jato kat sumone,
1 jam tok suke ke die,
1 ari tok kenal2 die,
tapi seumo idop tok lupakan die...

yela, bila da nyanyuk, idok dah nak ingat2...

ehhee...

mungkin " Die lebih tahu apa yang terbaik tok kamo... "