Yang Kau Cinta

0361
23 Februari 2009

Salahku mengingin dirimu
Biar jelas kau bukan milikku
Ku cuba 'tuk menahan resah hati
Daripada menanggung rindu ini

Berperang aku dengan diriku
Tewas lagi jiwa ini
Beralah aku dengan dinginmu
Biarku ku pergi, ku undurkan diri

Salahku mengharap dirimu
Biar nyata kau milik dirinya
Aku cuba 'tuk memujuk pilu hatiku
Daripada menanggung rasa rindu

Cubalah untuk kau mengerti
Dan cubalah kau 'tuk fahami
Mengapa aku merasa begini

Dan disini ku akhiri rasa
Lelah sudah ku tanggung semua
Ku mengharap, engkau kan terus bahagia
Bersama dia yang kau cinta

Music & Lyrics : Adi Luqman
13/05/2008
[Download here]


Kenal Adi di zaman YT yang agak awal.
Pernah jumpa dia sekali di Istana Budaya
Dan lagu ini pernah dia uploadkan di internet

It is a nice song
And I want to share it here…

Kadang2 beruntung pulak rasanya
Ada kawan2 yang mempunyai bakat...


p.s - aku masih busy... maaf!


:::YTBACK!!!:::

10 comments:

Hilman Nordin said...

Kadang2 beruntung pulak rasanya
Ada kawan2 yang mempunyai bakat...



hehe.. boleh jadi bahan update blog. huhu =)

iRa said...

nice song..

Liza said...

lirik power tu, harap dpt ler menghasilkan lebih karya lagik

Princess Liyana said...

huhu..jgn btol2 gler sudah..nanti tak....... sila isi sendiri ;P

Azly_Zackry said...

aku kenal dier...

mase kite tgk SITI dan SAIDA(sambil wat ok la tue)....(kat Istana Budaya kannn)

lupa minta no phone kakak sebelah meja wkt kite makan ari tu...haharindu kat mamat ni...hukhuk

:: cheezzy cheese :: said...

***pssst.. adi, tetiba ko glamer lar!

aku kenal adi luqman sbb satu ofis dgn dia dulu, pastu dia joint bdk2 ZF, then dia mix dgn kwn2 aku jgak.. time aku tgh stress dgn keje dia slalu make me hepi and we become frens smp ler skrg.

soklan nya : AK, bleh dak awk soh dia jd komposer?? puas dh akk ckp dgn dia dlu..

ahmadkamal said...

HILMAN
aku kah kawanmu itu??
huhuhu

IRA
yerp... it is

KAK LIZA
huhu, mcm saya lak hasilkan....

PRINCESS
nanti tak hensem??? huhuhuhu

AZLY
tiba2 rindu lak???
hahaha

KAK YANZ
nak wat cmna kak oii
dia tak nak jadi, lantak la dia
akak tak nak ke suh beta jadi penyanyi?
sore beta sedap tau!
uhuk2!!!

haha

zura lias said...

akak pun ade bakat gak..bakat tidor sekelip mata..berbakat sungguh akak nie..

Adi Luqman said...

terkejut bile nampak post ni..terharu jap rasanya..hahaha

thx AK. appreciate it.

anyway ni lagu pertama dicipta...
now dah ade 5 lagu..hahahahaha

ahmadkamal said...

KAK ZURA
tell me about it.. i have that ability too
but i dont brag about it like u do...
haha

ADI
haha
terharu la plak
i is a good song, thus tempek je
kalo aku tak ske, aku tak tempek!