Akan Bererti, Takkan Mati!!!

0354
03 Februari 2009

KALOLAH OTROMEN TARO
MENYERANG BUMI!!!















Aku tatau kenapa aku selalu cakap ayat di atas bila aku tension dan tertekan

Satu proses peralihan tekanan kepada otromen taro???

Ayat2 len:

1. Ko tau tak, tadi aku nampak otromen taro fire pikachu… fire! Fire!




















2. Otromen fire pikachu, pikachu kilatkan sailormoon… piiikaaa piii!!! Sailormoon lak tanggal baju!

OPS!





















ok, aku tau ni bukan sailormoon, tapi aku suka yang ni, ni lagi cun!

Tuk tetap berdiri...
Ku melawan hari...
Ku akan bererti...
Ku takkan mati!!!


p.s – uh, tajuk menakutkan kan?
p.s.s – aku mainkan 2dsd (Peterpan) berulang2 kali, macam lagu semangat pulak!
p.s.s.s - better merepek dari mencarut kan...


:::YTBACK!!!:::

12 comments:

diya said...

mengucap ajelah baca entri ni. rasa macam baca blog budak darjah 14 pun ada. eh la. sailormoon tanggal baju tu tak tahan nya. hahaha. awak okay ke ni kamal? =P

ChesterChaz said...

ape kess.. ni dah memalukan persatuan kamal2 semalaysia nih.. haha..

p/s:aku lagi sukee otromen Ace.. hakutoooo.... minamiiiiii....

Alin said...

haha ni memang terbukti weh takde idea ni ;p

Diana-k said...

ko buat PSM sampai terencat akal ke akkkkkk???????

Azly_Zackry said...

alaaa...
mane otromen 3...staryu....sailormercury...

huhu..
xpon...power rangers,suria perkasa hitam,flash man,thunder cats...hehe

Joey said...

wonderpets…wonderpets..

kami datang..

membantu haiwan dalam kesusahan..

kami tak besar dan kami tak kuat..

bila kerjasama..

semua jadi mudah..

Apa yang penting! kerjasama…

Apa yang penting!kerjasama…

semua jadi mudah


hiks...matila ..motif wonderpets tak masuk senarai?

antara super hero terbaik masa sekarang..hehehe

kheirul said...

ayoyo brader...
aku ingat aku jer otak kartun....

nanti jap.. aku panggey Pendekar Laut, Raja Rimba semua turun sekali... nanti diorang keluarkan Hikmat Pedang Tak Terbatas peringkat kelapan...<- komek zaman muder-muder dulu

Rina said...

Salam..

Haha.. Nak tergelak baca entri ni.. Mcm2 la kamal ni.. Otoman la, sailormoon la (btw, yg tu sailorvenus..=p), pikachu la..

=)

Neway, plant design mmg killer kali ni.. sabo je la.. wish u all d best..

aku pun skang xsempat2 nak update blog.. busy gle..

So, gambatte ne, kamal!
=)

iRa said...

Haha lawak laa kamoo.. adushh macam bace blog bebudak jee.. hehe..

adakah kamoo okay??

zura lias said...

neno..neno..neno...usop sontorian dtg nk kasik bantuan..nk check otak kamal jap..betul ke tak betul..

tetibe kluang man lak dtg.. "jom kamal..kite masuk spital sesama..xpe le memlm kite tolon lwn org jahat.." sambil tolong tanggalkan baju sailormoon yg kamal curik dari anak jirang sebelah punye sebelah punye 40 sebelah rumah..

Azie.Fauzi said...

me baca sekali lagi entry ni...nak cuba paham kan yg tersirat n tersurat...ekekeke

ahmadkamal said...

DIYA
biasalah.. saat ketensenan melanda
tapi ayat "otromen taro menyerang bumi' tuh mmg beta slalu cakap...

KAMAL
hahaha
dulik hapa!
aku kan presiden persatuan tuh!
haha
'ha'a, otromen ace best kan!
tapi, dah aku slalu sebut otromen taro.. nak wat cmna...

JAZLIn
bukan takde idea la!
tensen!

DIANA K
terencat ko panggel aku!
jaga ko... jaga!!!

AZLY
haha
kang letak sume kang!

JOEY
wonderpets tuh hapa pon aku tatau
ko nyanyi la bagai, aku tetap tatau!

KHEIRUL
haha
otak katun kuar masa tensen je...
komik2 tuh beta tak baca la..
beta byk baca komik jepun! =p

IRINA
pssst.. aku tau tuh sailorvenus..
tapi tak nak la sebut.. nanti kantoi aku baca sailormoon dulu! haha
tu la kan..
dah lepas dah td..
tumpu psm lak!
ganbatte ne to u too!!!

IRA
saat kurang okkk la tuh! =p

KAK ZURA
woi woi!
apa ni!
nak bukak2 baju owang lak!
biarla beta pakai baju sailormoon ni!
haha

MUMMYMYRA
tersurat = beta tensen
tersirat = beta tensen
haha