Aku dan Mimpi...

0409
18 Julai 2009

Tidak ku menduga...
Ini saat yang ku tunggu...
Kamu...
Yang selama ini...
Kau hadir dalam mimpi ku...
Hilangkan sunyi..

Dalam entri INI sebelum ini, aku pernah menceritakan mengenai satu mimpi yang aku sangkakan pada waktu itu, amat mustahil untuk berlaku...

Jadi, masa itu, aku telah menaipkannya – walau hanya mimpi cuma...

Berdiri aku tak lagi jauh...
Mengapa deras degupan jantungku...

Namun, againts all odds, ianya terjadi
Dan aku pun terbuai
Mimpi jadi kenyataan ni!
Suka, hatiku suka!

Mungkinkah aku mencintaimu sepenuh hatiku...
Ku harapkanmu menyayangiku...
Seperti aku teman hidupmu..

Dalam hati, ada perasaan gembira dan suka
Yang dinampak, hanya bayangan2 indah sahaja
Telah terbuai, peduli apa kepada yang tak indah!

Semakin hampir waktu untuk daku bertemumu...
Semakin aku rindu yang aku simpan selalu...
Semakin dekat aku,sedarku dari lamunan...

Hanya aku dan mimpi...
Cinta tak pernah ada...

Tapi, jelas nyata kan...
Hidup taklah seindah mimpi...
Apa yang kita harapkan terjadi, tak semestinya terjadi
Ia mungkin terjadi, tapi bukan seperti yang kita sangkakan

Berdiri kaku dan lebih jauh...
Terhenti nafas dan degup jantungku...

But, ianya telah terjadi...

Salahkah aku mencintaimu...
Sepenuh hatiku...
Katakan sesuatu...

Jangan biar ku keliru dan terus berlalu...

Tapi sedikit ralat, apabila ianya tak seperti yang digambarkan
Hingga aku rasakan, tak mimpi dan tak dapatkan benda itu pon takpe...

Inilah kisah aku dan mimpi...

Tidak ku menduga...
Mengapa ini terjadi...




p/s – kinda like this song... it carries mixed feelings…
p/s - khayal aku masih menciptakan mimpi rupanya... hurm!~



:::YTBACK!!!:::

2 comments:

n0n0i♥a'n'l said...

Dulu Noi letak lagu ni kat blog :)
Best kan lagu ni...
Kalau dengar je, trus rasa nak feeling :D

Ah, teringat cerita Merah Putih.
Alamak, teringat Merah.
Hahaha.. angau sudah.

ahmadkamal said...

NONOI - yerp... mula2 tak berapa minat lagu ni... bila tgk merah puteh, terminat lak...
angau kat merah la plak dia ni...