Mengarut

0408
16 Julai 2009

Lama pulak tak mengupdate di YT...

Tak punya banyak masa untuk berinternet sebenarnya...
Mungkin kerana dunia kini dah makin berbeza...

11th July went well... I guess
Its kinda a mixed feelings all together, creating a peculiar sense of feeling
Biasalah, ada best, ada tak berapa best

Yang best tuh memang best la
Yang tak best tuh, aku try cari mana bestnya, sebab aku nak ianya jadi best, tapi tetap tak best!

Tak faham???

Oh, rasanya, terlalu banyak yang dah berlaku
Sukar pula nak ceritakan satu persatu

Yang jauh, mendekat...
Yang dekat, menjauh...
Yang sudah dekat, kembali menjauh...
Yang sudah menjauh, kembali mendekat...

Mengapa tak terus berada di sisi???

Haha, benci lak bila YT terpaksa gunakan tone2 begini
Maybe sebab i've lost all the fun in me
And all the days that I went through were just a routine, repeated over and over again

Di tempat kerja rutin
Di rumah pun rutin
Hingga kadangkala, hati dah penat dengan rutin
Dan tiba-tiba, hati ingin menciptakan sesuatu dunia yang berbeza...

Aku rasa aku selalu positif
Dalam seteruk mana pun keadaan, aku selalunya mampu untuk melihat di sebalik keburukan yang telah terjadi

Dan bila gembira pula menjelma, hati aku bagai tak selesa, sibuk memikirkan yang semua kegembiraan tak kekal lama, tunggu masa je nak pergi berlalu

Duh, kenapa aku macam ni???
Apa dah jadi pada entri ini???

Let me put it this way;

This is an entry for the sake of updating
I don’t put much thought on it, just type whatever comes to my mind

At the same time, I felt that what I wrote is limited
Cos, there are certain people involved in my story reads my entry, and indirectly try to read my mind
I don’t want that!

Like I said, to fake a smile is easy
What accumulated inside is more important

Duh, pelik benar aku ni!!

Dah2, bersurai sebelum aku bertambah teruk!!!



p/s – sebulan sudah LI ek... rasa kejap ke lama???


:::YTBACK!!!:::

5 comments:

kekumi said...

makin lame... maken tersirat....

azie said...

kamal ko ok tak nih?mcm jiwa kacau je.

n0n0i♥a'n'l said...

hmm... i dont know but maybe..
maybe I know how you feel.

Setiap hari rutin yang sama.
KOSONG je.

Tapi masih mencuba jadi positif dan tetap tersenyum.

All the best ya, in everything =)

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

hoho..makin lame..makin pening utk memahaminya..wuwu~

niwey..slamatla yer 4 da next 5monthz

ahmadkamal said...

AIMI - sebab maken lama maken ramai membaca... rindukan zaman2 awal yt...

AZIE - agak kacau r...

NONOI - thnks noi.. yerp
kadang2 rutin pon boleh rasa kosong kan...

ANIS - sbb aku pon maken pening dngn diri sndri... cmna tuh?
5 months??? 4 je la lagi... hahaa