Cepattt!!!

0166 – 25 Januari 2008
Cepattt!!!

CAUTION:
This is a quick post.
Aku kena cepat ni
Tergesa.
Ada benda ’penting’ aku kena buat.

Cuak gak nak buat benda nih.
Bukannya aku nak buat sangat pown.
Tapi dah keadaan memaksa.
Kalau bukan aku sapa lagi.


Aku perlu segera pulang ke KL.
Kerana ada 'manusia-manusia' yang menunggu aku di sana.
Kalau aku lambat?
Mau aku kena marah.
Ataupun diorang takde kerja.


Hey, sempat ke ni?

Dahla hari ni dah hari Jumaat.
Sedap-sedap je bagitau last minute.
Aku tau lah aku ni bukan jenis orang yang menolak.


Kadang-kadang orang len bukannya fikir apa orang len rasa.
Susah payah aku ni, nak gembirakan kerja orang lain.
Apa dia ingat aku takde kerja ke kat sini?


Selamat semalam dah bertungkus lumus aku siapkan lab report.
Bioseparation dah siap, selamat Chemical Engineering Lab pon on-site report.
Cuma assignment Chemical reaction II, Mr Cheng yang tadi je blom buat.
Mana sempat!
Dan selamat juga eksperimen aku betul dan tak perlu diulang semula.
Macam satu group nih – sebab alatan rosak.
Atau satu grup nih – yang salah kira dari awal lagi.
Dah lah ulang masa lepas Jumaat nih.


Selamat aku tak kena ganti lab.
Kalo tak lagi lambat lah aku balik ke KL untuk gembirakan hati ’orang-orang ini.
Aku kan baik, takkan nak menyusahkan orang.
Tapi susah aku? Sapa tahu.
Dala nak kena drive 240 km ke KL, road tax mati lak tu!
23 Januari baru mati.
Mintak-mintak lah takde polis yang tahan aku.
Kang naya je.
Kang lagi lambat aku sampai KL.


Bila fikir balik, apsal aku terima pown aku tak tahu.
Tah camna tah nanti penerimaan orang ramai jika aku buat benda nih.
Dahlah aku kiranya penyelamat keadaan!
Duh sakit-sakit.


Baju tak kemas lagi neyh.
Nak pakai baju apa pun tak tahu,
Apa aku nak buat pown aku tak berapa sure.
Yang aku tahu, aku kena ada kat sana secepat mungkin untuk berlatih.
Harap persediaan tergesa aku nih berbaloi la nanti ek.


Hurm kena habis entry ni kat sini.
Aku tengah tergesa dan nak cepat!!!

Err… lupa lak bagi tahu apa kerja aku tu....


AKU KENA GANTI FAIZAL TAHIR UNTUK LAGU MAHAKARYA CINTA UNTUK AJL AHAD NI!
TV3 BARU CALL DIORANG HARAP SANGAT AKU DAPAT BUAT!
ISH KAGET NIH!
KORANG DOAKAN AKU EK!!!


Kak kriesz dan diya, siap sedia jadi penari latar tau. Faizul, Joey, Hilman, Mr Final, korang kena tolong backup vokal aku. Irina, cik teddy kena jaga lighting. Yang len, korang tengok je la ek!


Doakan aku wei! Aku cuak nih!!

Hahahaha... kena! Kena lagi! Ye ye!


Aku lepak UMP je weekend nih.
Semua busy. Ingat nak kuar pown tak bleh. Sebb road tax mati. Nak tgk AJL kat mana pown tak tahu nanti nih!


Pape pon, harap Siti wat persembahan best malam tu!


Dan harapnya lepas dia nyanyi lagu rancak dengan bertudung tu dia tak jadi bahan kutukan la plak kan. Biasalah Malaysia.


p/s – I wonder if that Alienz kena lagi tis time… hehehe


:::YTBACK!!!:::

18 comments:

khairnaj said...

sudah terkena!!!!!!!!
siot arr!!!!!!!!
harap siti menang gak cz lagu tu besh giler!!!!!

dan akulah perempuan separa muda itu. said...

alaaa.... kecoh sangat...
hari tu dia orang minta tolong kat akk jugak mula mula, tapi tu arr...
malas nak interprem, akk cakap elok elok kat dia orang akk terpaksa tolak permintaan dia orang tu.

oh.. dia org minta tolong kat awk plak ek?

tengok online laaa ahad nih.. haha...

dan akulah perempuan separa muda itu. said...

http://community.tv3.com.my/3forum/topics.aspx?ID=334

fungsi tak funsi tak tau laa... hehe

Alin said...

sengallllllll!!!!

FAIZUL said...

x boleh blah!!..berangan giler tahp....nak jerk ak hempas muka kamal ngan kalkulator ak nih...hahahah!!

Noushy Syah said...

tehehehehe..Gr8 natural prank Kamal!
trust me you did it so well, that ones has to read till the end..LOL

p/s such entry needs a skill as well!
( I almost pop out a question initially...)

Have a gr8 w/end.Be happy.

lind said...

lagu faizal tahir satu pon tak menang.. uhuks.. mebi kena tempias dia kot..

zura lias said...

erkk..akak dh siap makeup bagai..pesal fiq yg replace??waaa...akak nk wat ganti rugi kat kamal sbb suh akak jd backup dancer, last-last fiq x pakai backup dancer pun...

P/S: ciiss...nk kenakan orang ek..xpe..xpe..ada lori ada bas..hahahaha

Rina said...

salam..

hahaha...

hahaha...

hahaha...

klakar la, tp nasib baik beta da screen dlu dr atas sampai bwh, so tak terTIPU.. muahaha..

cewah, terer ny kamal.. mesti ramai yg kena kan? =)

hahaha.. gelak lagi.. :p

ahmadkamal said...

KHAIRNAJ
kwang3... terkena ke?? hehe...
dah nasib lagu tu kalah... nak wat cmna... tapi persembahan masih boleh dibanggakan la!

KAK NOTAKEMATIAN
oho,,, diorang offer akak dulu... patut la... saya ni pilihan kedua rupanya... aish! btw, smlm dpt gak tgk tv la... tak yah tgk tv hitam putih tu! sengal!

JAZLIN ERNIDA
sengal??? perlukan minyak Pak Man Teleng - melegakan sengal badan dengan satu tablet setengah???

TRUANTA
wah.. nampak sangat ko terkena gila2 punya.. sampai ak hempas kalkulator... (tiba2 rasa muka senget sebelah la plak... hehe)

NOUSHY
terkena gak ke??? hehehe.... i wonder where alienz is...

LINDOSH
yer kowt.. kalo dia menang, kontroversi lak org kutuk skmm sbb gam dia kan... ada lah tu rasia dalaman... hehe

KAK ZURA
kak zura, terpaksa la akur... saya kansel last minute.... sy bgi pluang kat fiq tu... tapi dia kata tak nak guna penari latar... sbb kak zura nari keras! hehehe

IRINA
hhoho.. tak tertipu ek... bagus2 scan dulu ek! takpe2... nanti aku usaha lagi! (evil grin)



MANALAH ALIENZ NI??? TAKKAN DIA TAK TERKENA LAGI KOWT!!! HAHAHA

Joey said...

sorryla...aku terlambat terima invitation ko...aku baru jer lepas sama-sama ngan maya karin present award style kat nora danish ngan kavita kaur...ekeke

tahun depan bleh ek...biar aku buat suara latar ala2 brung berkican gituh.....ehehehehe

:: cheezzy cheese :: said...

tak tak! nk kutuk gak.. sat..

brlitup, brlitup gak, tp suar tetap ketat nyeh! koser..

@LiENZ said...

Hua!!!!Hua!!!

Kali ni tak terkono lagi!Berjaya!

@LiENZ BELAJAR DARI KESIPAN YANG LEPAS -

PERHATIAN SEMUA PEMBACA SETIA SI AK NI..

KALU NAK BC ENTRY DIE,MESTI BACE DR BAWAH!!!!

Yahooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anyway! Wei, layak ke nak ganti Si Superman tu? Pape pun,JANGAN BUAT 18SX tu k!!!

Noushy Syah said...

EEEEE ....update, update....:p

aria ayumi said...

memang la nak kene jentik dak kamal ni... :p gewam tol ms mula2 baca entry die nih. absolutely TERKENA!

ahmadkamal said...

JOEY
konon je preent awars masa tuh... award pe???
suara latar burung2 berkicauan??? lagu apakah sesuai begitu...?>

KAK YANz
borlah dia kak yan... dosa masing2 tanggung... kita tgk, buang yang keruh amik yang jernih dah la ek...

@LIENZ
tak terkena lak ke? aiseh! takpe2... akan berusaha mengenakan alienz lagi... hahaha

NOUSHY SYAH
sori... been busy... dah update dgn entry merapu itu... baca la dulu... sbelom entri yang bagus ditaip... huhu

ahmadkamal said...

ARIA
lor... org igtkan dah nak tutup dah entry ni... baru je wat closing komen kepada sume... ada terkena lagi 3 minit sebelum closing rupanya... hahahaha... memang nasb malang la... ish ish ish!

Joey said...

ni mesti tak tengok red carpet juara lagu.....
aku ngan maya karin present award..hehehe