Celebration 1

0092 – 16 May 2007

Celebration 1

Shades of happiness tu lambat la! Bila tah nak official.

Takpe la, kita buat celebration 1 je la.

Hari ni hari apa? 16 Mei? Hari Guru?

Yes this is Teacher’s Day.

Apart from that, one year ago, this is the day, when I started Yang Terdalam!

Dah setahun rupanya.

Mulanya berpindah ke blogspot ni pun sebabnya, tak suka email notification yang dihantar oleh Friendster blog. Sebab masa tu rasanya bagai meminta-minta untuk dibacakan blog.

Berpindah ke sini, dengan mood depresi. Awalnya, memang tak ramai yang ke mari.

Tak mensiakan peluang yang ada, Yang Terdalam dipenuhi dengan kisah-kisah depresi aku, mainan dalaman, monolog dalaman dan berbagai lagi lah.

Sehinggakan, aku yang membaca pun naik depres

Tapi banyak yang dah berubah. Yang Terdalam sudah berubah seiring dengan masa.

Kematangan Yang Terdalam dari hari ke hari secara tak langsung telah membawa perubahan ke atas hidup aku.

Hidup aku makin ceria, aku semakin tak bermain dengen perasaan, dan aku makin membina rangkaian kawan web yang banyak.

Di Yang Terdalam, banyak kenangan tercipta. Perkongsian rasa oleh muka-muka yang tidak pernah aku kenali, yang secara jujur telah memberi komen dalam setiap entri ku, amat aku hargai.

Walaupun Yang Terdalam bukanlah seperti blog famous lain yang dikunjungi ratusan orang setiap hari, sekurang-kurangnya masih ada yang sudi menjengah ke mari. Terima kasih!

Ingatkan nak buat entri khas, tetapi kekangan tugas la pulak. Aku sedikit sibuk di sini, mengimbangkan balik jadual aku.

Walau apa pun, di usia setahun jagung ini, aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda yang datang ke mari. Kunjungan andalah yang membawa kepada hidupnya Yang Terdalam ini.

Terima kasih, terima kasih, terima kasih.

Anda telah mengubah hidup aku secara tidak sedar.

Credit to – Irina, Hilman, Bro, Red Mummy, Aisyah, Teddybearhijo, Joey, Truanta, Adam Drx dan yang memberi komen atas nama anynomous. Harapnya senarai ini akan terus berkembang!

So apa lagi, lets party!

Happy 1st Birthday Yang Terdalam!!!


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

FAIZUL said...

huhuhuh...
happy birthday yer....
blog forever!!

Hilman Nordin said...

happy besday yang terdalam!!! da setaun jagung rupanya umur blog nih.. huhuhu.. harap dapat wat entri yg lebeh mengancam.

the community will surely grow, i guess. Selamat Hari Guru jugak, you taught me a lot of things!

teddybearhijo hahah! said...

ahaha... happy besday... makhlog blog yg dinamai YANG TERDALAM.

yup, mmg manyak brubah dah, maken matang da si blog ni... post pon maken besh, n maken rase seronok 'mendesak' si blog mengeluarkan yg baru... ahaha...

n thanx 4 da welcoming nyer layanan... how 2 say ah?
hahaa...
papepon, thanx 4 evryting...

last but not least:
pOKCIK wat la post cecepat pobondonyo yg mu dok bising2 shades of happiness nuu?
keji owk, men teka-teki-tekuk...
penekaan shaye: kamo kapel kah? tp tol ka? cam xajaa... hum... wondering giler...

(o.0)"

ADam Dryx said...

Happy Birthday,...

Looking foward for your 2nd Birthday,..

Till then, Happy Blogging!

p/s : Ni nak kena kasi hadiah ke??
Hehheheheh!!