Duh!

0094 – 22 May 2007

Duh!

Aku dah tak leh tido 2 hari dah!

Hari pertama, guling2 atas katil dari pukul 130 pagi. Aku hanya boleh tidur pukul 6! Selamat class kul 1130. kira sempat la tidur 2 3 jam.

Hari kedua aku cuba tidur dari pukul 1030 lagi. Macam-macam cara aku buat. Hanya boleh tidur pukul 330 pagi! Duh apa yang berlaku kat aku ni???

Kepala aku pening, otak serabut.

Tapi class still kena pergi, tak nak tinggalkan.

Kata nak dapat a kan.

Nanti2 la aku citer apa yang berlaku k!

Is there something freaky happened, cos this never happened before!

Will be back soon!


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

Joey said...

jangan fikir banyak sangat...

kalau tak cukup tidur mesti tak rasa semangat dan happy.....

btull....sebab aku pernah mengalaminya

papikos said...

aku mlm td pon x leh tdo.
nak tdo pkul 11 last2 pkul 6 br je nk terlelap..aku kne bgn gi klas plak.
adeyhh.

weyh heroes epi23.
itu last epi for heroes!
yay!
aku da tgk.
hahaha.x]]

FAIZUL said...

nak dapat A kek dahnya..
sampai x bole tido2..
mesti pikir something ni..
ngee...ngee....

Red Mummy said...

ko telan je actified

kompem lena!!!

tp kena cukup 8jam tido, kalo dak kang lam kelas terkapai2 ngantuk

ni akak ko yang dah sihat datang jenguk ko!