15671

0271
26 Ogos 2008

Hari ni ko update dua kali kamal???

Lantak aku la!
Aku punya blog, aku punya suka!!!


Hahaha, suka suka!!!
Ops!
Tak leh cakap lebih2
Beta di bawah Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU)

Err, tapi bukan ke sekarang kolej universiti dah jadi universiti???
Bukankah patutnya jadi Akta Universiti sahaja???
Atau AU???

AU
ye bukan AUW!!~
AUKU cover IPTA je kan, IPTS tak termasuk kan???

Er, ke aku salah!?
Lantak lah!
*Hilman, betul kan aku...!*

AUKU ke, AU ke, AUW ke,
Aku suka hari ni!!!

  • Aku dari tadi tak studi2 lagi...
  • Esok ada test Oleochemical
  • Satu haram pown tak baca lagi...
  • Aku stop wat PSM
  • Aku stop wat segalanya…

Sibuk browse tenet n buat aku suka...
Kenapa saya suka???

Hint – 15671, Permatang Pauh....

Dah2 tak boleh lebeh2!!!

*aku rasa la kan, kalo ko taip je Permatang Pauh dll keywords, hit blog ko mesti tinggi hari ni kan!*

HAHAHAHA
Suka!!!



p.s - btw, previous entry is my PSM's chapter 1... ok tak? rasanya kene reject lagi tak???

dah hantar chapter 1 & 2. ch 3 n 4 in progress...

presentation postpone rabu next week, but i have mock presentation with my SV this thursday!

wish me luck k!

n tolong lah jangan mintak update!
aish!!!~~~



:::YTBACK!!!:::

10 comments:

Princess Liyana said...

Alahai..marilah kita sama2 bermalas-malasan;p hihi..bosannyerrr..

:: Cikgu Wiween :: said...

dato nuar da menang besar :D

Liza said...

akak pun suke juger!!!

victoire said...

mcm lawyer buruk je main akta2 ni.
hahaha
nway malaysia today kene ban ngan tmnet mase ari election.
x dpt bukak.
mcm biase sori lame x dtg sini.
x terjenguk. hehe

attiey said...

erkkk....

hehe..sukewrr nye dier.. (^_^)

zura lias said...

tolon le updet..tolon le..jgn le ekau xnak updet lak time akak tgh ade masa nk merayau-rayau nie..hahahahhaa...

ceh..letak word permatang pauh je terus naik hit..camtue akak letak DSAI..terus naik gilerk gak ar..hihihii

ahmadkamal said...

PRINCESS
it is a date???
huahahaha

WIWEEN
yer dia menang besar!
*pelik komen yang pendek!*

KAK LIZA
huhuhu
bagus2!

KRIEY
hang studi france, hang mana tau! cuba hang studi sini...
tau dah, aku try bukak dah hari tuh, tak bleh...
nak kawal kebebasan bersuara kan...
bla la ko... asik2 tak terjenguk...

ATO4
erkk... tak ske ke?
smua org ada pandangan memasing kan!

KAK ZURA
beta tak tunduk pada tekanan pembaca, beta update bila beta sedia... leh tak wat statement gitu??? hahaha....
letak la kak oii.. sure blog akak meletup!!! haha

Adzrul Ariff said...

Aku pun happy gak! Semoga ada perubahan baru dibuat oleh DSAI.

Nurul Nadiah said...

Yess!

Yess!

Yess!

heheh

=p

ahmadkamal said...

ADZ
yer kan... ko pown hepi??
semoga adalah perubahannya....

NADIA
aku tau mmg ko hepi psl mende ni.... =p