Vogue, Glitters & Glamorous Nite Part 1.0

0266
16 Ogos 2008














- Pssttt!!! Psssstttt!!!
Kamal!!! KAMAL!!!














-Yer, nak apa???

- Laaa, lupa ke... ko kan kata nak cerita apa yang berlaku malam 10hb Ogos yang lepas.
Malam yang ko penat nak mati, tapi terpaksa gak g function tuh.
Ala, event yang ko kata lepas gambar-poyo ko tido dalam entri lepas tuh laa!!!

- Oho... kena cerita laa ni???

- Yerp!

- Ok, mula2 beta nak gtau, beta penat... so beta crita mana mampu je... lebihnya tengok gambar je eh!!!

- Sett!!!



































Pada malam 10hb Ogos yang lepas, selepas minggu durjana itu, beta telah ke Annual Dinner Chemical Engineering Society (CHEST) di MS Garden Hotel.

Bertemakan Vogue, Glitters & Glamorous Nite, makan malam ini merupakan satu acara untuk meraikan pelajar2 CHEST yang sekarang di tahun terakhir...

- errr, apsal ko update skema sangat???


- Lantak aku la... aku penat, remember!
Banyak bunyik!!!
Tengok gambar je la ko!!!


- Errr... errr


WARNING: ENTRI INI BANYAK GAMBAR!!!


Band Performance by Band Chot n Band Bob
Kelakor giler masa Yapau nyanyi yang tiba2 muzik hilang tuh...
Yapau memang kelakor!!!



Makanan malam tuh... kira ok la dari last year!
Sedap!
Dan aku makan banyak sekali!!!

Upon Arrival
- Hi sayang...!!!
(sambel pinggangku dipeluk)
*aku terkedu, siapakah???*
*aku menoleh*

La... amirul rupanya...

- Ye sayang... bila ko sampai???
- Bawu je, nampak Yanie tak???
- Tah tak nampak pown.. aku bawu je sampai...

- Eh Kamal, apsal bibir ko merah??? Ko pakai lip balm ek???
- Mana de! Ini natural la... bibir aku memang merah pe!

- Eleh ko jangan nak tipu aku! Tah2 dah 'direct transfer'. Ko comolot ngan sapa?
- Mana de! Ni Natural r!!!

*tiba2 aku nampak bibir Mirul yang kilat2...

- Eheh, ko yang pakai lip balm kan! Saja cakap aku!
- Jangan la bagitau owang! Hahaha

*Mirul was my roomate back when i took the short sem.
We have gay-ish relationship!

Ops! Statement!!!

So that night I call him Mr Lip Gloss!!
Hahaha
(ape beza ek lip gloss ngn lip balm... aku men tibai je kasi nama nih!)



















In Dinner Attire
Ala baju yang beta beli masa dalam entri ini














Muka2 lapar tunggu ucapan...
Dahlah simpan perut dari tengah hari!!!
Kata bayar kan...
Huhuhuhu














Tak nak mensiakan kelaparan, mari tangkap gambar dulu!!!!

Aku.Skandal???

Haa... nilah agaknya yang ditunggu2 oleh Cik Dewi
Entri Skandal aku di malam itu!

Ni semua sebab Mr Final yang telah menjadi spy kepada Cik Dewi itu
Sehingga menyebabkan Cik Dewi tak senang duduk sebab nak tau apa citer!
Hahaha














Beta dan Emy


Sebenarnya beta dan emy dah lama rancang nak pakai kaler sama malam tuh
Aku penah cadangkan kaler purple
Emy tak nak
Dia kata nak hitam
So hitam je la...

Bukan apa je pown...
Kitowang pegi sebagai kawan...
Ye tak Emy???

Diowang ni memang ske wat2 gosip...
Sampai ada yang takut kena marah bila nak tangkap ngan aku malam tuh!
Ape da...

Tiru statement Ella:

"Hanya Kawan"














Saja tangkap gambar banyak2, kasi Cik Dewi puas hati!
Huhuhuhu















Ini yang patutnya kowang gosipkan...
Syah & Asy
Dua2 kaler merah lagi!
Huhuhu









Tengok... aku dah kata dah ada paparazzi..
Ada lak gambar curi aku ngan Emy...
Susah betol jadi owang popular ni!
Huhuhu


So harapnya Cik Dewi puas hati la dengan update-an ini!!!

Photographers

Waktu dinner camni la selalunya ada banyak giler jurugambar tak bertauliah
Ye la, nak capture every moment kan...

Sungguh banyak gambar yang dikumpulkan.
Dalam blog ni sikit je...

Tapi persoalannya - anda yang menangkap atau anda yang ditangkap???














Ada gak menangkap gambar beta masa beta sibuk2 nak tangkap gambar dak kelas beta!














Gambar En Rozaimi, Head of Chemical Engineering (Biotechnology) programme a.k.a. Boboy
Huhuhu


Group Pictures!!!














Biasalah... selagi ada kamera, selagi tuh kami berposing!!















Malam tuh ada 4 orang laki je datang out of 14 dari kelas kami.
Kan ak dah cakap dulu...
But it was fun!
Huhuhu
















Sekali, Syahir & Kasman jadi dinner-crasher malam tuh
Diowang men masuk je tak bayar!
Dulik hapa!
Asal kami hepi!
So kami tak lepaskan peluang bergambar dengan Nad, Makhluk Tuhan Paling Seksi!!!
*ampooon Nad!*


Crite di sebalik nick 'Makhluk Tuhan Paling Seksi'

Satu waktu kelas tuh, Nad hilang suara
Tiba2 dia tanya aku
"Kamal, suara aku seksi tak???"

Aku pown tak melepaskan peluang:
"Memang la Nad. Ko memang seksi. Ko kan Makhluk Tuhan Paling Seksi!"

"Bengong ko Kamal!"















Dan kadang2 kan, dinner jugak boleh merevealkan sexual identity seseorang!
Seperti gambar les Muna dan Aisyah ni!
Ops!
Ampoon Aisyah!
*sujud ratu*



Bersambung di Vogue, Glitters & Glamorous Nite Part 2.0
...





:::YTBACK!!!:::

11 comments:

Alin said...

kamal! lama nye aku tak masuk blog ko. ni kat rumah, baru boleh blog hopping as usual. kalau kat utp berjanggut aku tunggu page nak load. isk...

eh, handsome gak ko ni eh ahahah :P

wah bestnyeeee dinner. lama dah aku x pegi dinner.

~ mizzAmy ~ said...

~ lip balm ngan lip gloss ada beza la kamal. lip balm nie just nak kasi bibir tuh moisture jer. lip gloss lak nak kasi bibir mulut tuh nampak cam glosy2 gitu.

btw, dinner utk final year student mmg akan kasi byk kenangan. trust me.. ;) ~

ahmadkamal said...

JAZLIN
tu la... ko lama takde kat sini...
kecik spinal cord aku...
hahaha
well, aku tak cakap haa... ko yang cakap
*sambel tunjuk2 kat penjuru kanan blog ini, yang ada 2 awards tuh!*
hahahaha
mmg best itu dinner!!!
tggu, ada part 2!!!

MIZZAMY
ohoho... itu beza dia ek... so mirul mmg pakai lip gloss la... sbb glossy giler bibirnya... hahaha
yerp... akan terus diingati... tuh yang malam tuh beta 'liar' menangkap gambar!
sebab kenangan...
huhuhu
ada part 2 k!

attiey said...

yeah...vogue da vass...
best..bestnye..bestnye leh g dinner

btw...errr....lip gloss?
pempuan pun kdg2 x suker pkai..heehe

Diya said...

gambar 1st ngan 2nd tu mmg nak tergelak dh. adoiiiii! dah dia tempek gambar tu, boleh pulak tanya nak apa? heh. bajet org usha lama2 la kan. hahaha

btw, part yg kena peluk pinggang tu dh curious. ingatkan pempuan mana lah yg berani gitu. rupanya laki. hahaha. kamal ada skandal ngan laki. adehhh.

:: Cikgu Wiween :: said...

waahhhhhhhh syoknye dak superman jambu nih berjimba-jimba bersama kengkwn sekuliah beliau di otel! Otel?? wahhh suda lawan tokey nih. beta bercamping kat skola saja! uhuk

woo ade gayish relationship yek!! sayang tuuuuuuuuu!!! agagagaga ;p kamal & mirul poreber! kuikukuik..

bibir merah original yek?? bleh la dpt gelaran si bibir merah plak. Superman jambu si bibir merah! agagagagagaga :P

ahmadkamal said...

ATO4
huhu mmg best!
tu sapal.. beta dah cakap... dia pakai gak! hahaha

DIYA
takde maksud pown begitu... anda mmg saja je nak mengkritik ini blog!
skandal ngn laki??? syhhh! jgn kasi tau orang!!! =p

WIWEEN
sapa suh jadi chekgu sekolah! mesti saket badan kan tido atas lantai!!! hahahaha
yerp2! poreber!!! hahahaha
siot je, ada je nick name bawu... tggu la, beta cari nickname untuk chekgu senget ini!!!

Aisyah said...

huwaaa~ pehal ltak gmbr skandal aku ngan muna ni??? susah la aku pas ni..kang ade segerombolan awek2 cari aku..huhu~

ko tau x mirul tu ade blog?

die siap tag ko lg kt blog die.

ahmadkamal said...

AISYAH
segerombolan awek??? wah!
aku tau mirul de blog... dan aku tau aku kene tag... aku malas jawab je!
huhuhu

emy said...

huu... cumel gak gambar2 tuh... =)

ahmadkamal said...

EMY
comel??? mana comel???
sapa comel???
gambar aku eh??? huhuhuhu