Superstitious???

0262
08 Ogos 2008

Hahaha
Serius!
It creeps me out now!


Mula2 tadi, di kala Khamis malam Jumaat ni beta malas buat keje2 beta
Esok bukan ada kelas ke hapa

So sibuk update blog entri sebelum ni, n wat beberapa draf untuk entri akan datang

Beta tak punya banyak masa, so kiranya wat draf untuk 3 hari ke macam tuh la

Tadi beta sibuk upload gambar2 je untuk entri
Sampai la lepas beta abes blogwalking, beta start la nak tulis dekat draf tuh...

Ok, tadi beta upload gambar ni untuk entri superstitious ni!
(nama entri memang beta dah tetapkan sebelum ni lagi!)













Ini adalah printscreen YT
Aku perasan satu malam tuh, 03 Ogos 2008, pukul 1212 pagi, beta perasan nombor dekat ruangan Di Yang Terdalam tuh!

Wow! Nombor cantik!
15151

N beta perasan pown pada waktu 1212 pagi!

N beta mula rasa len macam...

Nak ngaku ni, aku memang ada sedikit superstition bila nampak nombor berulang ni

Kadang2 aku bangun pagi, nampak jam pukul 06:06 pagi
Aku terus bangun! Tak ngantuk dah!

Kadang2 gak, aku sesaja tengok jam masa aku dalam kuliah
Kul 11:11 pagi!
Somehow, tiba2 aku rasa lagi nak tumpu pada kuliah itu!

Kadang2 bila aku penat studi dah, n usya pukul berapa...
1:11 pagi!
Tiba2 ada perasaan yang best!


Tah la, ni maybe satu kepercayaan karut yang aku ada kowt
Bila aku nampak nombor berulang macam tuh, somehow semangat aku naik sikit
Tatau apsal…

N yang buat aku sedikit cuak + takut ni…

Aku memang merancang nak update entri superstitious ni pada 080808!!!

Kepercayaan atau kebetulan ha???

U decide!

Sebab nombor2 itu la, aku semangat nak update satu lagi dalam sela masa yang singkat ni!

So kowang leh la berterima kasih kepada nombor2 itu kerana membuatkan aku semangat nak update YT!!!



p/s – antara no2 yang beta suke lagi adalah 11, 7 - which is obviously my bday, n also 4 – bcos 4 completes 7 to become 11! =p


:::YTBACK!!!:::

19 comments:

DeWi said...

ayoooo.... ak.. bawu ku sedari, arine 08082008... chantek nombor ittew..

tp mlm ni, aku blmbak ngn kije.. psm aku,,
design buku unit bhasa.... arghhh dammit! aku dhimpit keje... n aku x dpt meraikan ari sggh bersejarah ni... 08082008... sptutnyer, arine, ari ptunangan hangan ku.... arghhh musnah... kerna aku masih single pd mlm ini....


suda la....
pelamin tunangan hangan ku musnah...


aku nk p layan mode bz.. cbutttttt.........


p/s : ko mmg plek la ak.. ske wt ntry plek2... x pe2.. kretip2..huuuu~

n0n0i♥a'n'l said...

dah agak da...
dak ni misti nk wat entry khas 080808...... =P
tepat sungguh sangkaanku

Adzrul Ariff said...

ANd oh ye, lupa add: jangan main no. ekor. Haram. :P

Adzrul Ariff said...

Superstitious ek...
dulu ada member cina cakap, nenek dia gi beli nombor ekor based on PMR results dia, sb combination nombor cantek!!

..

..

..

..

..

..

Tapi tak menang paper pon. :P

Moral: Jangan superstitious, hehe.

ahmadkamal said...

DEWI
adeh2!
ko mmg tgh weng2 ek... tiba YT dijadikan tempat luahan perasaan!
aku tujukan lagu 'pelamin anganku musnah' by azie... lalala
thnks 4 the compliment on my kepelikan!=p

NONOI
takde niat pown nak jadikan hari ni sepesel.. sume kebetulan...
masa nak wat entri pasal nombor, tgk2 tarikh pown no yang best.. so jadilah entri ini...

ADZ
adeh! dr.
saya isap rokok pown tak..
apa tah lagi isap ganja, minum arak dll
n definitely not main ekor sume!
ape daaa....
ni superstitious dalam term no untuk nekkan smngt je...

:: Cikgu Wiween :: said...

whoaaaaaaaaaa tajuk entry tatahannnnnnnnn! gagagaggag ;p

kak ween plak slalu tgk henpon kerap nampak jam tunjuk kul 1.23..xpun 12.30..xpun 11.23...da slalu bangat! serammm seyyyyyyyy!

:: cheezzy cheese :: said...

wah! seswastu sgt tau! bgus la camtu, at least nombor2 cenggini bg awk lebeh smgat lagi.. tp tak kan smp awk pkir no. repeat ni superstitious lak.. ok laa tu kan?

~ mizzAmy ~ said...

~ cuba check, kot2 ada extra power ker kat badan. jadik superhero la jawabnya... :P ~

lind said...

iskk nak komen pasal award kamal tu

wahhh blogger hensemmmmmmmmmmmmmmmmmm!

sangat tak bleh blah muahauau

*ayat org dengki mmg gini ekeke*

ape pon tahniah.. kalo nak award lain tu bleh.. tp saje org tanak kasi kamu takot nanti kamu lupa daratan ahhaha

sket2 cukop lah dulu kamal :P

Princess Liyana said...

uhuhu 8hb 8 2008...
ramai yg melangsungkan pernikahan. tuanku bila lagi?lalala

Eerr.suka sgt number 7..11..haha:)

Hilman Nordin said...

aku skang ssh nk bukak ternet.
soryy tak dapat nak rayau2 kat sni lme2.

ni sme anwar pnye pasal.
asal la dia nk bertanding permatang pauh.. hehee..

aku updet pn pakai hp je..
rpenye byk komen lagi kalau aku tulis pakai hp ye?
(tgh promot hp baru, LOL~)

komen ni aku pakai miharu. =)

wokeh... keep updating dude, i'll be closely watching without voice.

ahmadkamal said...

WIWEEN
adeh! ape la yang dia tak tahan sangat tuh...
1,2,3 tuh menandakan anda seorang chekgu! lepas ni sure kuar a.b.c lak dekat jam2 tuh.... bawu la seram time tuh!
hahaha

KAK YANZ
haha tu la...
naek smngt sket je...
kira ok la dari asik down je kan!

MIZZAMY
ala... tak yah check... beta kan mmg heroes...
beta akan kuar dalam season 248 nanti... nantikan beta!
hahaha

LINDOSH
ai tatau pape... owang nak bagi, ai trime je!
lalala
tu la.. bagi je la award len...
takdenya lupa daratan...
di mana bumi dipijak, di situ langit dijunjung!
*tiba2 kuar pribahasa*

PRINCESS
beta akan wat masa 11 7 la! huhu
mau join???
lalalalala

HILMAN
its ok.. i know u r busy making fake evidence 4 some people! ops!
anwar bertanding sana, ada efek ko ke??? apsal lak??
ohoho hanset bawu...
suka lah tuh owang byk komen ke sana...
ok, will be updating to cheer u up in ur busy life!

Max J. Potter said...

superstitions. havent been able to digest 'em since i first encounter 'em. heh.

ahmadkamal said...

HANNA
huhuhu

Diya said...

ter tgk nombor yg cantik2 ni, mcm agak takde perasaan.

btw, teringat kata2 master kura2 [dlm kungfu panda].

there are no accidents :)

ahmadkamal said...

DIYA
diya mana ada perasaan!

*hanya menggunakan kembali modal dari kata2 diya sendiri!*

IamYonna said...

aku macam mamai2 kejap sebab dah 2 minggu x masuk blog ko =p

err..
aku berminat terhadap note bawah skali tuh..
heh,
semua num beday ko jerk!
mesti la ko suke!!!
grrr..

btw,
err..
x sangka lak aku ade antara kawan2 aku yang bersemangat bile tgk num2 ni.
bagus2..
asal ko x main num ekor da la ek :p

IamYonna said...

aku macam mamai2 kejap sebab dah 2 minggu x masuk blog ko =p

err..
aku berminat terhadap note bawah skali tuh..
heh,
semua num beday ko jerk!
mesti la ko suke!!!
grrr..

btw,
err..
x sangka lak aku ade antara kawan2 aku yang bersemangat bile tgk num2 ni.
bagus2..
asal ko x main num ekor da la ek :p

ahmadkamal said...

YONNA
takde maknanya nak men no ekor...
semangat maybe thats the power of number! =p