Bloggers Award 2008!!!

0268
20 Ogos 2008
























Ok, let's get down to business people!!!
Aku tau, aku dah lama 'peram' award yang aku trime dari Mizzamy & Yonna ni...
Sejak dari entri ni lagi...

Dari Mizzamy aku dapat tahu, award2 ni dimulakan oleh mamat TombakGoyang ni...
Jadi, kalau nak bagi penghargaan kat dia balik, g la link dia eh!

So...

DARI DEWAN KULIAH UTAMA,
UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG

(yang aku tak tempah pown, men dan je guna),
YANG TERDALAM
MEMBAWAKAN
BLOGGER AWARDS 2008!!!

*fuh, penat menjerit*

Ya, tuan2 dan puan2...
Hari ini saya seorang saja menemani anda dalam anugerah ini...
(organiser tak cukup bajek nak panggel orang lain!)

Saya AK, anda tak kenal saya???
Takpe, anda dimaafkan...

Mungkin kerana anda lebih mengenali saya sebagai blogger-hensem-kacak-bergaya-
Well, that's me!
*sambel tayang 2 Anugerah Blogger Paling Hensem 2008 kepada audiens*

Maafkan saya, maafkan saya!
Entri ini bukan untuk saya... tapi untuk anda semua para blogger sekalian!
Ya, anda!

Mungkin anda akan menang dalam entri ini... who knows kan...
Tuah ayam nampak di kaki, tuah blogger sapa yang tau!!!
*sambel membuat gaya tangan Karam Singh Walia*

Diingatkan, segala keputusan adalah muktamad
Segala cacian makian di dalam entri mahupun ruangan komen tidak akan diterima...

Ini adalah kerana anugerah ini telah diaudit oleh Jabatan Audit Yang Terdalam sendiri, iaitu merupakan saya sendiri

Jadi sebagai blogger-paling-hensem-kacak-bergaya, anda tahu kan, saya memang 'adil' orangnya!
Hahahahaha
*gelak syaiton*

Ops! Maafkan saya, maafkan saya!
Saya sudah lama tidak keluar ke umum ni...
Maklumlah busy keje!
*pengacara diberi sign 'over run'*

Ok, anugerah ini adalah untuk suka-suka sahaja...
Peraturan anugerah ini adalah - pabila nama kategori diumumkan sahaja, blogger pertama yang terlintas di kepala saya adalah pemenang!!!

Jadi, satu anugerah mungkin ada 2, 3 pemenang, mungkin juga tiada pemenang!
Maklumlah, semuanya mengikut kepada perkiraan saya...
Berharap sajalah bahawa anda akan dipilih!!!

******

Jadi, untuk Anugerah kita yang pertama...
Anugerah Blog Paling Cantik 2008...

Nota YT: Cantik bagi si blogger adalah kemas, dan tak seghabut mata memandang!

Calon-calonnya adalah....
*sambel si blogger memerah kepala, blog sapa yang paling cantek*













Setelah diteliti mengikut pandangan mata blogger ini, pemenang2nya adalah:

ADI LUQMAN
dengan blognya
life is beautiful!!!
dan

KAK YANZ
dengan blognya
Life Is A Bittersweet Symphony!!!
Nota YT: Kowang jangan berebut trofi k, share!!!

******
Anugerah kedua, adalah Anugerah Blog Paling Hebat 2008

Nota YT: What defines 'hebat' ek???
Bagi si blogger 'hebat' menggambarkan blognya yang mampu buat beta berfikir...













Satu nama je muncul dalam fikiran beta,

NOUSHY SYAH
dengan blognya
berSAMA-MASA!!!

Nota YT: Thanks Noush 4 inspiring entries...

******
Seterusnya, Anugerah Blog Paling Kreatif 2008

Nota YT: Kreatif bagi beta yang boleh buat beta gelak guling2 macam tenggiling bila baca entrinya!

Siapa ya???













This award goes to:

CIKGU WEEN
dengan blognya

Nota YT: kelakar sebab banyak kosa kata yang best2 dan ditaburkan dalam susunan yang menggelikan usus!!!


******
Seterusnya, Anugerah Blog Paling Sophistikated 2008!!!

Nota YT: Sophistikated, beta tak faham...
So beta men tibai je tengok bagi dekat blogger yang beta rasa 'high class'














And it goes to:

JAZLIN ERNIDA
dengan blognya
Itulah Aku!!!

Nota YT: Ko kan sophistikated, banyak barang2 branded!!! =p

dan

KAK NANI
dengan blognya
Ginevra, un-interrupted~!

Nota YT: ini blogger memang high class!!!

******
Kita teruskan dengan Anugerah Blogger Paling Aktif 2008...

Nota YT: Aktif di sini bermaksud, tiap2 ari nak update, tiap2 jam nak update...
Sampai beta pown tatau nak baca macam mana, sebab banyak sangat!!!
So, lepas2 ni kurangkanlah update ek!
Huhuhu













Diya
dengan blognya
Crayon Kakak

Nota YT: aktif sebab recycle! ops!

Mizzamy
dengan blognya
~ the diary of gerbera ~

Nota YT: bak kata dia, update secoet pown jadi la...

Lindosh
dengan blognya
.::fLy mE tO tHe MoOn::.

Nota YT: banyak... sampai sekali aku kene komen pown banyak2...

Yonna
dengan blognya
i blogged because of the memories

Nota YT: Kat mana ek aku brenti baca blog ko??? =p

Lil^REd 99

dengan blognya
1001 spices in my life......

Nota YT: ini blog serius lama giler dah aku tak baca... ampoon!!!

p.s. - nama cikgu ween digugurkan dalam kategori ini sebab dia bukan lagi aktif... dia tuh hyperaktif!!! kira macam satu penyakit gak r... haha =p

******
Anugerah Blogger Paling Mesra 2008

Nota YT: Semua blogger mesra2 belaka... tapi beta beri kepada mereka yang rapat dengan beta di alam maya dan di alam realiti juga!!!













Hilman
dengan blognya
Hilman Nordin

Nota YT: mesra ke??? geli la mesra2... hahahaha

Irina
dengan blognya
Hearts in Two

Nota YT: mesra??? hahahaha

Dewihati
dengan blognya
Suara Hati Dewi

Nota YT: ini lagi aku mau gelak... mesra kah kita??? lalalalala

Mr Final

dengan blognya
Mr Final

Nota YT: ke'mesra'an merupakan satu propa??? =p


p.s nama Truanta digugurkan kerana... mana blog ko weh! ko tutup lak! hampess!!!

******
Anugerah Blogger Paling Comel 2008

Nota YT: Siapa ek yang comey??? adeh!
Haaa, beta bagi dekat 'kanak-kanak' yang menjadi blogger la!!!
Jangan mare!!! =p














Khairnaj
dengan blognya
...teratak buruk di hujung maya...

Nota YT: comey ke anak sedara ku ini???

Dakchomey
dengan blognya
all about ~fara amira~

Nota YT: adakah sebab nickname itu, anda diberi award ini????


******
Waaa teruja nak bagi award ni
Anugerah Blogger Paling Cun 2008!!!

Nota YT: meh couple jom!!! =p














Princess Liyana
dengan blognya
:: DEEP INSIDE LIYANA'S HEART ::

Nota YT: awak... hish malu la nak cakap!!! =p

Nadia Yuna
dengan blognya
Nadia Yuna Authority

Nota YT: adeh! kang mau aku kene hempuk dari bf dia di obersea tuh! hahaha

Kak Zura
dengan blognya
:: ^_^ ::

Nota YT: Cinta Terhalang... =p

******

Dan yang terakhir, Anugerah Blogger Paling Hensem 2008!!!

Nota YT: ada ke blogger yang hensem selain beta???
Mana de... Gay giler kalo aku bagi award ni...

- tapi ini entri untuk appreciate blogger la! ketepikan sentimen perkauman!!!
- so, kena bagi gak la ni???
- Yerp!!!














Dengan berat hati, this awards goes to:

Khairi Majid
dengan blognya
Sans Titre

Nota YT: Tapi lepas ni dia tak hensem dah... sebab dah gemok balik msia...

Adz
dengan blognya...
Adz: Revival

Nota YT: Dia ni pown dah tak hensem dah, sebab tensen keje jadi doktor...

Azmi
dengan blognya
azmimuhammad

Nota YT: yang ni pown tak hensem dah sebab dikelilingi minah indon je! =p

Waaaa!!!
Award beta dah dirampas!!!
Waaaa!!!!
*sambel nanges balik umah*



p/s - harap sume puas hati la ek!

Mana yang takde tuh, ampooon!
Nanti beta buat award len k!



:::YTBACK!!!:::

17 comments:

lilRed Farah said...

agak agak kalo aku jatuhkan hukuman buang negeri dekat ko ....termaktub tak hukuman tuh?????

terima kasih la...aku terima dgn bangganye...

Diya said...

erm... maybe lepas ni, jarang update ... unless klw pakcik, kak zura, n kak yonna muncul blk. huhu. [sedih]

btw, thanks tho :)

Diya said...

so, nnt tak yah la risau kena komen byk2 ye. :)

~ mizzAmy ~ said...

~ hahaha... perli seyh!! yer la, kang tak update even secoet, ada yg buzz kat YM suh update. nak tak nak, update la jugak. :P

btw, thanks for the award... rasa cam artis la puloq. :P ~

:: Cikgu Wiween :: said...

hye tenggiling...opss..superman jambu..eeh..si bibir merah..opss silap..blogger-hensem-kacak-bergaya. err..mekasey la kasik award blogger paling kreatif nih kat beta. nanti beta tepek kat blog beta wokeh! hak hak ;p

haik..suda x bz laa nampaknye superman jambu nih yek skang.da bley apdet eberidei nih.bagus bagus..syabas bete! ahak ahak :p

Princess Liyana said...

huhu..thanks for the award tuanku:)ehehe..emm,nak ckap pe tu?jgnla malu2..cewah!

haha,amboi ramainye nak ajak couple tu:P huhu

:: cheezzy cheese :: said...

tengkiu la Kamal.. trgelak aku nmpak nama aku tu sbg pemenang! Tp chantek ker blog hakaq ko ni? siap share dgn Adi Luqman occay.. mati ler tarik2 rambut, dh ler se-ofis katanya..

Max J. Potter said...

well. hopped to yours. saw awards in circles. wondered. read through and thorough. jeez-um, and saw mine? *blinks* under sophisticated? caught me wondering good, what made it so~ hoho. but i have to thank you, yea? for the award, and for making me feel good. and of course, for making me feel appreciated~! keep blogging, Kamal! cuz u rock. =)

Rina said...

salam..

kamal, sowy byk2 (kalo kumpul2, satu bakul pown boleh) sbb da lm xkomen.. hehe.. bukan xnak, tp kadang2 xsempat.. hehe.. ini kisah benar, bukan cite doraemon k.. =p

pape pown, THANKS for d award.. hehe.. mesrakah kte?? lol..

will add it to my blog later.. hehe.. all d best for ur PSM n project n lain2, and wish me luck too, okeh!

daa~


ps : and keep writing! =)

Hilman Nordin said...

wahahahahahai!
aku mesra siot! =)
hehe.

you really made my day! (even thou I read this when its already not-day da magrib dah pun)

so, what should I do now? this is a kind of tag right? but this is definitely one of the most-boleh-terima-punya tag!

ni yg kne updet nih!

LOL!

p/s:chef february 2008 tak nk tayang ke? LOL! aku tak wat plak gamba dia! ehehe...

khairul najmi yusof said...

thanks pakcik. tapi comelkh saya??? takpe saya trima dngan tangan yang terbuka.

ahmadkamal said...

LILRED
tak bleh... buang negeri tak bleh... buang dr blog boleh! huhu
welkam!~

DIYA
eheh! ayat je tuh!
skunk ni berapa banyak dia dah update!
sampai tak larat nak baca!
huhuhu

MIZZAMY
ada org buzz kat ym??? r u saying that u r popular??? hahaha
rasa cam artis ek?
sowi takde trofi!

WIWEEN
welkam....
update everyday tuh sbb beta wat draf... so skunk draf dh habes... tggu je la setaun sekali!

PRINCESS
hahaha tak nak la cakap... biarlah rahsia!~
bior la.. beta kan pria kesepian aka pria terhebat... so skali angkut reramai la ajak kapel! =p

KAK YANZ
haha blog designer tak chanteque kah???
memang saja nak bagi kak yanz tarik rambut ngn adi pown! kasi dia botak!
ops!

KAK NANI
err??? beta rock???
tak mo la!
beta tradisional la... irama malaysia! huhuhu
welkam kak nani...

IRINA
takpe2... paham n memahami...
enjoy ur award ek!
mesra kah??
hahaha

HILMAN
hi mesra! hahaha
aku tak rasa ni macam tag, kalo ko nak buat award gak buat la... aku tau aku sapu bersih smua award ko! haha
tu la... wat la logo chef tuh! walau dah bulan ogos! haha

KHAIRNAJ
tah tatau
comey umur je tau!
jangan pasan!
ko mana leh lawan aku...
haha

zura lias said...

eheem..eheemm..akak dtg nie..dtg dgn muke berbedak 14 inci..gincu kaler merah 14inci tebal gak..kate blogger cunkan..wkakakkakakakakaka...mekasey le ek ckp akak cun..akak harus letak kt blog akak nie..tunggu weekend nie akak updet..yiehaaa...

p/s:utk diya..alamak sedey dik..jgn le camtue..nnti akak cari gak masa utk muncul slalu kt dunia blog nie.. :D

ahmadkamal said...

KAK ZURA
amboi haa... pekat nya mekap...
standard pakai kat bibir 7 inci je... kalo lebeh nanti dapat cancer...
takoot tak??? meh transfer lagi 7 inci tuh kat beta.... *sambel memuncungkan mulut*
HAHAHAHAHA

err... jadi msg box diya-kak zura la plak YT ni...

Nurul Nadiah said...

adesss

terima kasih wahai incik ak

sungguh lama gila babuns saya tak ke sini ye

maaflah ye.. sesangat tensen & busy memanjangs =)

btw thanks!

** tombakgoyang itu senior saya =)

Noushy Syah said...

Ramadhan Mubarak!

Thanks for the remembrance for the award-Hebat:wow is so subjective but I'm delighted for it...it makes me feel good and appreciated. Thank you for reading and able to make you thinking pertaining to love's life.

ahmadkamal said...

NADIA YUNA
huhu no prob....
paham n memahami...
oho snior ek...
say thanks to him for making me able to give this award after received it...

NOUSHY
no prob...
u deserve it...
=p