Contacts

0403
28 June 2009

There was a problem with my late w850i, who has been by my side for nearly three years
And because of that, I’ve lost most of my contacts, and cannot be recovered

I know, some of you still have my number
N some of you, personally get it from me

Semua hilang
Takde tersisa
Aku pulak, hanya ingat beberapa nombor kawan baik aku
Dan sedikit daripadanya ada di dalam bentuk hard copy
But most of them are gone… =(

Jadi,
Jika anda masih ingin meneruskan kelansungan kita berhubungan,
aku harap sangat korang dapat sms balik no korang ke nombor aku yang korang ada,
dan state kan nama korang,
n maybe some details, like birthday etc.

Aku amat berharap…

Tapi,
Jangan pulak gatal2 pura2 konon2 antar sms nak kenal bagai
Konon2 nak ngorat aku
Takkan ku layan!!!
Bosan deh, asik orang ngorat aku sana sini! =p

Jadilah orang yang baik dan efisyen
Hantarkan sms sahaja, dengan nama
Kan murah je tuh
(jangan gatal mintak claim lak!)

Tak yah la nak buang2 sms kenekan aku dengan menyamar jadi orang len!

Contact aku balik ya!


p/s – got new c902! =p




:::YTBACK!!!:::

10 comments:

Alin said...

haha wuhuuu handphone baru tuuu

:: Cikgu Wiween :: said...

aisey superman jambu...diriku jugak mengalami masalah problem yg sama..habis suma no kwn ilang so celah sms mana i nak anta no i kat u? gagagaga xleh sms ah. anto kat facebook jelah. check ur mailbox!

Joey said...

sms your number to me ..

aku memang dah lama tak der nombor ko semenjak handphone ku hilang dan diganti ngan si renoir ituh..opss

aku lupa nak mintak semalam :P (bz berbaris tunggu macam nak dapat patung hello kitty kat mcd)

.:SeSwEeT LaVeNdEr :. said...

cest!
ko mcm tau2 je ak nk mntak claim..haha
nnti ak msg kt ko no ak k..niwey..apsal angkut c902?ambkla c905..haha

*ayu the sun* said...

tumpang ek?
maukakakaakakak...
ORANG SEBELAAAAHH!!!!!!!!!!!!!!

dakchomey said...

asyik owg ngowat jew kew?huhuhu...alah bisa tegal biasa

kekumi said...

mcm mane yer... phone aku pn masuk lobang jmbn.. maka... aku pun ilang no ko secara lansung nyer.... =(

.gaDis. said...

hi...

dya said...

gmbr yg kt profile tu cm ade iras fitri UNIC lh plak...aduisssss

ahmadkamal said...

JAZLIN - yeah!!! jeles tak??? hahaha

KAK WEEN - yerp... dah dapatkan no beta???

JOEY - tu lah! hari tuh jual mahal!!! tgk la ek, kalo aku rajin.. muahaha

ANIS - apsal tak c905??? my bajek is below 1000, thus c902 it is...

KAK AYU - oho... inilah pengadu yang tak bertauliah hingga dia tutup wireless sminggu ni!!!!

DAKCHOMEY - masalahnya ai tak biasa! =p

KEKUMI - yang hang g gulik2 kat jamban watpe??? haha

GADIS - hi... thnks lawat YT!!

ANGGERIK - like ur name... nope this is not fitri unic whatsoever... tu gambar edit muka tak penuh, biasala...