The Convocation

0349
24 Januari 2009

Remember bangcik???
From this entry, and this entry















Do u know chot???
Sengih2 bajek comel laa tuh! =p




















Photo kredit to Sawanila.com


And, some of you might know Chesterchaz aka Kamal
(nama kami hampir serupa, dia Ahmad Kamal bin Masrur, aku Ahmad Kamal bin Hassan) =p















Photo kredit to Jazlin Ernida

All of these people, with some other 300++ people will be graduated in approximately 7 hours time

Azmi aka bangcik akan bergraduasi untuk Sarjana Muda Sains Komputer (Kejuruteraan Perisian)

Dan kedua2 Chot dan Kamal akan bergraduasi untuk Sarjana Muda Kejuruteraan Kimia

Azmi aku kenal semasa Expoconvo’07
Sejak itu kami agak rapat, bersama lagi 2 kawan, Aizat dan Amir
Kami selalu keluar bersama
Dia graduate awal, kos dia 3 tahun setengah, sedangkan aku 4 tahun ++

Chot dan Kamal pulak, aku kenal sejak dari first year lagi, diowang senior aku
Kami searas, diowang sebelah bilik aku
Dan diowang ni memang mempunyai satu kumpulan yang kepala gila2 dan otak tak center

Diowang akan graduate esok, eh, hari ini, 24 Januari 2009
Sedikit rasa sentimental lak, bila tengok orang2 yang kita kenal bergraduasi ini

Aku akan graduate tahun depan, sama masa waktu begini, mungkin di bulan Januari juga
Jun ini akan mula praktikal, masih mencari2 mana2 lubang untuk dipraktikalkan
InsyaAllah, aku akan graduate jugak

Esok, eh, hari ini, akan bangun awal2 pagi, dan pukul 7 akan bergerak ke Dewan Jubli Perak untuk meraikan mereka bersama kawan2

Kepada mereka2 yang bergraduasi,
mostly my senior,

happy graduation!!!

Masa ni la plak nak play Graduation Song (Vitamin C) kan…
Sedih... huhu



p.s - mie, aku harap bancik jadi bangsar! *u know what i mean*
p.s - tak sabar mau baling tepung kat chot dan kot 2k nya!!! haha
p.s - kamal dah memandatorikan aku untuk hadiahkan dia bunga dan choclat! paksaan ni! grr!
p.s - dewi, i know u want to be here... i'll try to update on the event!!!


:::YTBACK!!!:::

11 comments:

Alin said...

pergh siapa perempuan comel yang bergambar dengan kamal tu? :P :P :P

happy graduating encik kamal masrur. eh nak buat entri macam ini jugaklah hee.

DeWi said...

ellow.... who saids i want to go there....


isk3... memendam rasa..~

IamYonna said...

aku konvo dulu ko x wish pon huhu :(
sentap ai tau

victoire said...

sialan..
damn korang sdap2 grad di awal usia..
23, 22 da grad.
aku gak sampai tua bangka suku abad baru grad..
kawen pon lambat.. uwaaaa!!!

azmi said...

mal..aku nk gmbr atas sekali tuh...n gmbr kat pentas kat dewan tuh...smart ooo gmbr kat pentas...ekeke....

kuang ajar betul eh bangsar tuh....hhahaha

ahmadkamal said...

JAZLIN
comel??? mana comel???
buat je la entri cmni
aku tggu gak ko wat..
sibuk aku usya blog ko thru google reader

DEWI
ala
yela2
ko tak nak ke sini
yela2
ko tak rindu ngn kwn2 ko kat sini yang nak knvo tuh
yela2
tapi sampai 2 entri ko wat pasal tuh...
nampak sangat rinduuuuu

YONNA
yu nak sentap wat pe..
dulu kan kita tak lah seintim ini...
(intim ke??? hahahah)

KRIEY
wahaha
dah hang duk suka2 berjimba2 di french wat pe...
ala... rezeki masing2
tak smesti aku grad awal, aku kawen cepat!
waaaaa gak!

AZMI
yer2... aku antar kat locusharis ko nanto
tgh tggu gambar dr warga tua teras masyarakat tuh...
yerp mi.. harap bangsar la ek...
nanti aku check!!!
muahahhahahaa

ChesterChaz said...

ahahha.. terharu aku tgk ko dtg tau.. walaupun xde bunga dan coklat (cheh kate mandatory dh kn.. hehe) kehadiran korang amat bermakna.. chewahhhh..

and now im officially non-UMP.. xsukeeeeee...

Liza said...

akak pulak yg rasa nostalgia, tringat masa zaman akak grad lak

ahmadkamal said...

KAMAL
wah.. terharu ke...?
aku dah pesan laa bung tuk ko..
skali dia dah habes jual!
dia kata terlupa
aku nak wat cmna..
bukan rezeki la kamal oiii
tak best ek perasaan non-ump ian?
huhu... cuak lagi setaun ini

KAK LIZA
haha
kenangan lalu mengusik jiwa kah kak?

zura lias said...

boleh tak akak nak request..ucapan tahniah utk akak yang dh konvo october 2004.. tarikh tak ingt bile..ahahhahahahhaa...buley la..buley laa..ala2 mcm imbas zaman silam..*buang tebiat bile nampak org2 nak konvo nie*

ahmadkamal said...

KAK ZURA
ihik.. tatau malu!
men request2 lak
ingat ini segmen pilihanmu di era???
hahaha
anda dah lama konvo?
tu laa... kata dah tua bangka!
ops!