Guest Writer!!! haha

0348

21 Januari 2009

Aku teramat busy
Tanggungjawab menyebabkan aku melawan daya upaya diri
Membuat segalanya semampu boleh
Melakukan semuanya dengan kudratku ini

Balik dari lab awal pagi
Esoknya pukul 8 sudah tercongok kembali
Badan kurang rehat
Hari ini aku berehat

Aku mungkin akan berehat sebentar dari blogging
Walau berkali cakap macam tu, tapi kadang2 bila tensen, ada je update kan
Nak buat macam mana, blogging satu escapism

Tensen itu bagus sebenarnya
Ia membuatkan kita mengetahui kemampuan diri
It is a very good driving force to success
Ia menyebabkan kita bergerak dengan apa yang kita ada

Memang tertekan
Dengan masa
Dengan kerja
Dengan manusia
Dengan rasional
Dengan emosional
Dengan segalanya
Namun, ia sesuatu yang perlu dilalui

Ingat lagi dahulu, aku amat tertekan bila menjawat jawatan untuk Expoconvo’07 [1] [2]
Tiap hari bekerja semampu boleh
Bila hari pengakhirannya, aku merasa sedikit kehilangan atas tanggungjawab itu
Dan aku tahu, aku akan merindukan saat2 ini
Thus, I must enjoy every second of this!

Tiap hari aku mengusya Yang Terdalam
Trafik naik turun
Ada yang selalu menjenguk
Tentu anda mengharapkan sesuatu dari Yang Terdalam kan???

Oleh itu,

AKU INGIN MENJEMPUT
MANA2 WRITER
YANG MAU MENULIS UNTUK YANG TERDALAM

Sila hantarkan karya anda ke ak0143@gmail.com!!!

Free saja maaa
Buat lah amal jariah sket!
Hapa ingat redmummy je leh wat guest writer???
*pasan popular sat*
Haha


Bercakap mengenai itu, aku baru teringat satu gambar lama aku
Sekitar tahun 2006 kowt















So, sekarang jawab:

Siapa sebenarnya pengasas ahli Geng Bas Merah???
SIAPA?????

Siap kat LONDON lagi tuhhhhh
Kan aku dah cakap aku berpuaka dan bertakhta!!!
Haha


p.s - still try to read all entries subscribe through my google reader... skunk dah exceed 400 entries!!! mabuk gue membaca!!!


:::YTBACK!!!:::

12 comments:

Joey said...

wakaka...

tak dapat aku bayangkan aku sebagai guess writer kat sini..

yang terdalam menjadi sengal!!

bleh?

one thing

enjoy your study days as much as you can.......


once you are working..you regret as much as I do just because me busy 'fixing' something that cannot be fix...

and I still trying hard 'fixing' it

Azie.Fauzi said...

wah...bakal ada guest writer menyerikan YT kali ini...caya lah...at least tak la bersawang atau berhabuk kan...chayok...chayok...

Princess Liyana said...

hehe..ckp jela nak suruh org lantik tuanku jd pengasas ;P

Liza said...

guest writer nie kira topic bebas ke dik?

~ mizzAmy ~ said...

~ busy2 pun kena berehat jugak. kang kalau sakit demam, siapa yg susah? diri sendiri jugak.. :P ~

Hilman Nordin said...

busy neh?
~smoga trus dibzkan agar takde sesaat pun masa terluang untuk wat perkara tak berpekdah~huhue

kalau aku hantar karya politik ok? LOL!

Diana-k said...

koooooo ader pe hal wehhhh guest writer jugakkk???
muakakaka..

SIOOOTTT giler weh..... baru aku tauu ko PENGASAS GBM rupenyee.... muahahaahahahahahahaha

ahmadkamal said...

JOEY
haha
bukan yang terdalam mmg sedia sengal ke..
ko tak yah la nak add sengal-joey-touch kat sini...
kuikuikui
yerp.. thnkx 4 tat advice...

MUMMYMYRA
haha
saja je la kak
takdenya ada org mau antar
saja guna modal kak red update blog!
kuikuikui

PRINCESS
beta bukan mau suh diowang lantik beta jadi pengasas!
beta mmg pengasas la!!!
haha

KAK LIZA
haha
men2 je la kak oii
ada nak antar ke...
takkesah la topik pe..

MIZZAMy
thnks kak amy..
nanti slow2 beta g bawak kapal korek ke blog akak ok!

HILMAN
ye la tuh
aku pandai mencari masa utk buat mende2 tak pekdah!
huhu
hantar je la..
tak kesah mane./.

DIANA K
eleh.. ko pon mempergunakan bojeng!!!
haaa baru ko tau aku pengasas gbm!!!
hahaha

Mrs Taj said...

laaa ada laman guest writer plak dahh...lps ni jual tudung ekin plak ye...baru ada klassS!!!!

ahmadkamal said...

MRS TAJ
hahaha
nanti wat cmtu. kak red kata perli dia lak kan...
tak pasal2 aku kene tulah!
hahahaha

zura lias said...

guest writer??blog akak senirik x berupdate..sibuk nak menulis kt blog org len...ehhehehe..nie namanye..sygkan blog..tinggal-tinggalkan..

ahmadkamal said...

KAK ZURA
syangkan blog tinggal2kan ek ye kak
sayangkan bulan, majuk2 kan
hahahaha

kalo datang bulan, sila pakai kotex!
ops! tak bleh.. israel...
sila pakai sanita ok!!!
haha