Maafkan Aku!!!

0343
08 Januari 2009

Tiada, kata maaf terindah dapat kulafazkan
Hanya ketulusan hati mengucapkan


Maafkan aku
Aku tak mampu
Aku tak berdaya melawan semuanya
Aku tak berupaya menongkah arus

Maafkan aku
Mungkin selepas ini engkau akan pergi
Pergi meninggalkan aku sendiri
Bersendiri lagi
Dalam kehampaan
Dalam kesepian

Maafkan aku
Aku hanya manusia
Aku bukan raja meraja
Aku bukan berpuaka!

Maafkan aku

Tiada, kata maaf terindah dapat kulafazkan
Hanya ketulusan hati mengucapkan!


Maafkan aku!













...
...
...
...
...



KERANA TIDAK DAPAT MENGUPDATE CERITA AKU DI YT

TIDAK DAPAT ME'LAMPIAS'KAN KASIH SAYANGKU KEPADA KALIAN!

BERSABARLAH SAYANG!!!~
SEKALI LAGI, MAAFKAN AKU!!! =P

Haha!




p.s –

antara suka dan duka,
antara profesionalisme dan huha jimba2
antara tugasan dan tanggungjawab…
antara PSM dan blog,
antara supervisor dan kalian,
antara bojeng dan diana k (tiba2!!!),
mana perlu diprioritikan???

harap mengerti! =p

p.s.s -

komen la baik2 sket... naikkan semangat aku... hantar PUAKA kang! muahaha


:::YTBACK!!!:::

11 comments:

Azly_Zackry said...

motiff!!
NVM...
wuts important?..make it 1st k..
pepun,huha jimba2 need 2..haha
c ya!!

Azie.Fauzi said...

ala aK...lex arr..masa ni la nak multi tasking...baru puakassss..**ada s sebab plural taw ekeekekeke**

apa2 pon...selamat menyelesai kan apa2 yg perlu di utamakan...

Liza said...

Don't worry, jap jer lagik nak complete, pastu boleh gi holiday and enjoy puas2...so akak dah maafkan dah yer dik

IamYonna said...

huha jimba2!!!
bila hati gumbira,
nk buat pms pon dengan hati yang gembira
*jgn ikut petua aku*

hahaha

cehh :p
maaf tak diterima :p
bluwekkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

Princess Liyana said...

hi hi hi..tak elok hantar2 puaka ;P

Mrs Taj said...

mak oiii jiwangnya sajak....opsss lupe plak kata putera kn? haktuih!!!

kata2 untuk naikkn semangat? hurmmm blaja sunggoh2..jgn duk berangan jek kije...

ahmadkamal said...

AZLY
huha2 jimba might have to be postponed!
sorry for the inconvenience...! =p

KAK MYRA
multi tasking pon... kene ada masa gak...
puaka2 jangan sbut.. nanti dia datang!
trimas!

KAK LIZA
ye kan kak
cherish every moment org kata...
i might miss this someday...

YONNA
yonna
psm la, PSM!
bukan PMS!
pms tuh hang
hahaha
terkejut aku komen ko, ko nak pms dengan gembira... hahaha
tak maafkan sudah! =p

PRINCESS
,"said by the 'puaka bukit putus'
=p

MRS TAJ
dah nama yang terdalam...
awat ludah lak? tak anak dara dah cmtuh!
haha
berangan???
mana bleh tak buat
favourite tuh!!!
haha

fezarena said...

ko mmg puakaaaa....hehehe...kalo maafkan ko, dpt hadiah aper?..ngeh ngeh ngeh....

Diana-k said...

tiada maaf weh!

ahmadkamal said...

AYUTRIO
maafkanlah dengan ikhlas...
barulah yang meminta maaf dan yang memaafkan mendapat keredhaanNYA... amin!!!

haha

DIANA K
tak mo maafkan sudah!!!

S90 said...

u write well..