Escapism

0341
05 Januari 2009

Awalnya tadi mau buat satu entri khas
Idea dah berangka2 dalam otak
Tapi aku rasa kene hold dulu entri tuh

Err bukan entri tuh je
Banyak je entri yang rangkanya dalam otak, but still on hold
Slow2 ok!

Kelas dah start
Untuk seminggu, beta ada kelas hari isnin dan selasa je
Tak ke heaven giler, 5 hari cuti!

Hari Isnin, 11 – 1, kelas Technoprenership
Kul 2 – 4, kelas Project Management & Economics (PME)

Hari Selasa, kelas PME pukul 12 hingga 1

Dan berakhirlah kelas untuk satu minggu!

Tadi buka memo
Ada satu memo yang menyesakkan jiwa
Rupanya, presentation pertama Plant Design beta akan diadakan pada 4 Feb 2009
Dan ia akan cover 10%, with 4 chapters to be presented by our group
Tak start apa2 keje lagi, besok baru mau buat initial discussion

PSM, minggu depan baru mau mula
Minggu ni, aku mau bermalasan sambel membaca kembali apa yang penah aku rancang semester lepas
Mungkin esok akan mula buat calibration curve

Apa tuh?
Erm.. esok la aku buat entri itu
Haha

Ish, sebenarnya entri ini tak berarah
Aku mau menulis je

Biasalah, escapism terbaik
Ada sesuatu menganggu fikiran
Haha



:::YTBACK!!!:::

14 comments:

Diana-k said...

ak jiwakacauuuuuu!!!!

wehhh mencaruutttnyer class koooooo!!!

ChesterChaz said...

orang kate psm tu lebih kurang pms gak.. ko ade rase2 camtuh x? hahaha

Alin said...

wehhhhhhhhhhhh best gila final sem kelas kau sikit je. cehs. final sem aku still ada 15 credit hour tak boleh lari punyaaa huhuhu.

n0n0i♥a'n'l said...

hehe~final sem mmg sem yg paling best + menyeksakan sbb kena siapkn psm =,="

theorangelily said...

bestnny ko final sem sket kelas. aku dulu banyak tol..

~ mizzAmy ~ said...

~ syoknya ade 2 kelas jer dlm seminggu. kalo camtu, cheq pun nak belajaq jugak. :P ~

Princess Liyana said...

ceh..saje je nak point out kelas dia yg ckit tu ;P

kenapa jiwa kacau?hmmm..

be happy ok;)

Joey said...

biasala tuh..banyak sangat assignment..fikiran pun tidak menentu..andai kekanda...(oppss..menyanyi plak aku)

IamYonna said...

aku mencarik motif entry ni T___T

ahmadkamal said...

DIANA K
syhhh!!!
haha
jangan ko carut kelas ku!
aku ada 2 projek lagi mau setelkan!
dan kelas2 itu pon ada projek gak
abes la aku, banyak berprojek!
hahahaha

KAMAL
haha
dulu dah penah rasa dah
ni baru initial
blom lagi tgh2
tgk la cmna ek..
aku dah sediakan kotex dah!
hahaha

JAZLIN
ni sbenarnya 13 kdt hour
kelas2 di atas masing2 2 n 3 kredit hour
selebihnya dekat psm n plant design
masing2 4 kdt hour
so mau tumpu pada projek r@

NONOI
haha
merindui saat2 anda psm di sini???
huhu

ORANGELILY
projek2 ada lagi...

MIZZAMY
tu la kan... lagi takde klas, lagimalas!
mau blik kl makan duit banyak!

PRINCESS
haha
jeles r tuh
ada r sket mende..
tak kesah mane...

JOEY
haa?
lagu pe lak ko nyanyi tuh
*dah lama tak layan radio*

YoNNA
kadang2 entry tak perlu bermotif
let it flow!~~~
hahaha

Joey said...

itu lagu dulu2 laaaa...

ahmadkamal said...

JOEY
zaman ramlah ram kaaa????

Joey said...

motif ko ingat ramlah ram....

ini sanisah huri.....diva zaman gonjeng ..hikhikhik

ahmadkamal said...

JOEY
*sesungguhnya, aku yang tak mengetahui*