Aku Rasa Korang Faham Maksud Entri Ini

0317
29 November 2008

Mana update terbaru???
Mana???

Mana janji2 ko nak ‘backdate’ kan BTdI’08 Part 2???
Mana???

Mana segala cerita, luahan rasa, aktiviti yang berlaku di waktu cuti???
Mana???

Ehem!
Aku rasa korang faham maksud entri ini…


Ok guys!
Hit it!!!




















Malaysia yang ku puja
Di desa juga di kota
Mari nikmati semua
Cuti-cuti Malaysia

Pohon-pohon melambai
Terkenang desa nan permai
Keluarga sahabat handai
Mari beramai-ramai

Cuti-cuti Malaysia
Jiran rakan sekerja
Murid-murid ikut semua
Cuti dalam negara

Cuti-cuti Malaysia
Cuti sihatkan diri
Meningkatkan produktiviti
Semua ada di sini

Keluarga mertua gembira
Dibawa cuti bersama
Warisan jangan dilupa
Budaya diperkaya

Marilah bergembira
Cuti rehatkan minda
Semua kita ada
Malaysia mempersonakan
(interval)

Cuti-cuti Malaysia
Jiran rakan sekerja
Murid-murid ikut semua
Cuti dalam negara

Cuti-cuti Malaysia
Cuti rehatkan minda
Semuanya kita ada
Malaysia mempersonakan

Cuti-cuti Malaysia

Kredit : Siti Nurhaliza - Cuti-Cuti Malaysia
Download Here

Izinkan aku bersama waktuku…
Kerana di Yang Terdalam, ada cerita yang tak mampu diceritakan...
*sigh*




:::YTBACK!!!:::

6 comments:

Zaheera said...

Suke cuti2 Malaysia Tinggal aku tau!! Ko n Azly, same jer..

IamYonna said...

gile nyanyi lagu ni
HHAHHAHAHAHH

eh kenapakah dengan ko?
meh gosip ngan aku dlm ym :p

ChesterChaz said...

ape kess..

cuti2 ni laa kene apdet blog.. cter ko tgk tv cter aper.. makan lauk aper..tdo kol bape.. haa kn menarik tuh.. haha

slamat becutii..

diya said...

kamal, diya suka satu lg lagu siti yg bertemakan malaysia gitu. tajuk - kedamaian. suka sgt lagu ni. huhu.

slmt bercuti ;)

:: Cikgu Wiween :: said...

mengapakah kamal musti sengal seperti begini skali? tidakkkkkkkkkkkkkkkkk :p

ahmadkamal said...

MAR
dah bila ajak, ko yang jual mahal! =p

YONNA
haha
takde maknanya aku nak nyanyi lagu ni
aku nak sampaikan maksud aku tgh cuti2 malaysia je!
aish!

KAMAL
cuti la kena rehat2...
blogging ni best masa byk keje je...
haha

DIYA
oho.. kedamaian ek?
lagu tuh ada dalam bahasa cina tau..
dia duet ngn sapa tah namanya tuh

WIWEEN
mengata owang dia yang lebeh!!!