Win-Win =p

0315
26 November 2008

Kita kan blogger
Kita dalam satu dunia yang sama
Kita hidup dalam dunia maya ini

Kita dalam satu komuniti
Dan bila dah duduk dalam satu komuniti ni, kita kena saling tolong menolong
Ko tolong aku, aku tolong ko
Supaya hidup kita di dalam dunia maya ini aman harmoni…

Its win-win situation laa
Bukan wiween, win-win!

Thus,

Aku amat berharap!

Tolonglah!
Tolonglah!
Tolonglah!















Google reader beta...

Aduh, bila mau kurang???
Tengok blogger sengal atas ni, 3 hari beta tinggal, sudah 19 entri???
Mampus gue!


Tolonglah jangan update banyak sangat tiap2 hari!
Penat aku membacanya weyh!!!


=p

Aku ni jenis nak komen semua benda
Aku nak hargai semua entri yang kawan2 aku buat

Thus, aku subscribekan blog2 kamu semua di google reader aku
Tiap hari, aku akan check google reader aku, tengok siapa update n so on

Tapi, baru2 ni, sejak aku sibuk, aku abaikan google reader
Sampai sekali tuh, dah cecah 300++

Duh! Cmna nak catch up???

Lepas exam, aku bertatih nak catch up…
Cuma yang mampu 90++ je

Esoknya aku bukak, dia naik 130++ balik!

Adeh, banyaknya entri beta nak kena baca n komen…

So, apa kata, korang jangan selalu update???

Leh tak?
Leh tak???
Leh laaa….

Tak boleh???

Ataupun, camni...

Aku siapkan jadual untuk kowang update?

Hari ni, orang lain
Hari esok orang len?

OK???
=p


p.s – blogger ini sudah separa gila duduk di rumah walau baru 2 hari..
Yonna, ko cmna haa duk lama2 kat umah???



:::YTBACK!!!:::

19 comments:

Diya said...

hak3. diya nye google reader lg lah dasat, kamal oiiii. tak sampai 24 jam, berderet entri berkepuk lam tuh. diya pun pelik gak kenkadang. ape diorg ni takde aktiviti lain ke slain meng-hapdet blog [hahahaha, kata org diri sndiri pun sama gakkkk!!] :))

Diya said...

ada ke plak nak wat jadual utk bebudak ni... heh. nak hapdet entri ni sama lah mcm makan jgk. klw dh lapa, bkn bleh tahan. kena makan jgk, kena update jgk. hak3 [tak tahu la betul ke idak peribahasa br neh :p ]

ChesterChaz said...

aku nk hapdet gk.. skang dok umah lg mcm2 aku nk tulih.. siaplaa ko kamal.. hahaha

ehh.. aku ckp ngn diri aku ke.. haha

classic...

chowww

:: Cikgu Wiween :: said...

herrkkk?? apekah?? mempamerkan entry2 beta di dlm gambarajah sebegitu?

kamal mmg sengal! :p

arrrghhh x kire!! mau apdet ari2 jugak! agagagagagagaga

*lariiiiiiiiiii keliling kampung*

~ mizzAmy ~ said...

~ ada plak bagi idea camtuh... tak update sehari bagaikan cam tak makan nasik tau. ~

CHIKA said...

Aku ni jenis nak komen semua benda
Aku nak hargai semua entri yang kawan2 aku buat


anda baiknya anda.
saya gembira betul baca statement yang baik macam ni.

:)

semoga Allah balas
(eceh, tiba-tiba pulak)
:P

Hilman Nordin said...

~~~~~~~:::YT - on fast lane... keep up people!!!:::~~~~~~~

asking people to keep up with the fast lane?

there you go : the reason why there's so many entries on ur google reader. LOL!

Rina said...

haha.. hilman, betul tu! lol..

neway, kelakar la pulak kalo buat jadual.. hehe.. xdapat bayangkan.. lol..

papepun, mesti ko gembira sbb ak jarang updet kan, kan, kan???!!!!

ble nak bg adiah?

haha..

ps : xpe2, kan baru balik umah.. mesti byk masa nak bc sumer updet2 tu kn?? hee..

Diya said...

btw, kamal ... diya tak kisah klw kamal tak komen sume entri diya [btl2 ni]. klw kamal nak komen kat 1 blog diya je pun takpe [pilih je mana 1 blog yg kamal prefer nak komen :D ]. sbb tkt nnt jadi beban lak kamal nak komen sume entri diya. since mood diya nak update dh makin "menggile" :D

p/s-as what chika said, so nice of u lah kamal [serius ni] :)

Alin said...

haha tu la kan. memang hari-hari ramai je update. aku pun penat nak catch up. kadang-kadang tak sempat nak komen pun dah ada entri baru. huhu.

pergh, bukak blog sendiri sampai dua tab tu. hahahaha :P

nuffnang dah bape jutaaa? heee.

hee, gi tengok ko nya window plak aku ni kan.

kalau ko nak buat jadual update kan, make sure nama aku hari jumaat tau. afdal orang kata. haha.

ahmadkamal said...

DIYA
tu la kan... ngata org pandai!
jadual la bagus... smua tak susah...
kata kena tolong menolong!
hahaha

CHESTERCHAZ
no need to be classic with you! haha
mana entri update ko???
so far aku leh catch up lagi...
ko yang penat masa menaip entri!

WIWEEn
ye la tuh...
ironinya, masa naip entri ni, mak cik ween bawak diri majuk
skali tgk skejap je majuknya...
pastu dia wat giler balik!!!

MIZZAMy
lor pulak...
kata diet makan nasi...
haha

CHIKA
yer... saya mmg baik!
*sambel wat muka innocent ala2 comel*

HILMAN
adeh! ko menjatuhkan aku dengan apa yang aku tulis??? grrrr
mau kene blok!?
haha
tuh korang yang kene catch up! bukan aku...
lagipon ko bukan catch up pon YT... ko komen sket2 je kan...
haha

IRINA
ko sokong la mamat tuh...
oh? kene bagi adiah sbb tak update plak ke?
ko ni mmg nak mintak adiah je kejenya!
bila balik umah, mende len pulak aku obses
mendonlod!

DIYA
kalo tak nak komen dua2 blog boleh tak???
hahahaha
i'm nice??? WELLL!!!~~~
*sambel wat muka poyo*

JAZLIN
weh nufnang aku tak nek2 pon dah berapa bulan... kat 20 sen je...
tatau sbb pe...
youthsays nek la sket...
haha YT sampai 2 tab tuh, sebab ada komen yang aku tak respon lagi
maasa aku busy hari tuh, YT sampai 5 tab ok!
sbb aku tak sempat nak respon komen korwang...
ko nak aru jumaat???
tak bleh!
ari jumaat ko kene mop lantai umah aku! =p

:: Cikgu Wiween :: said...

cuihh...kamal mmg sengal! muahahahahahahhahaha *gelak sopan. sopan laa sgt hak ptuih :p*

ije said...

apa kata cuti2 ni.. khatam kan sume. mesti x busan. *winking

Diya said...

harharhar taknak komen sudah! up to u :p

ahmadkamal said...

WIWEEN
tah nye!!1
hak tuih!!!

GOASOP
samat datang ke YT!!!
ye.. try tgh khatam2 kan sket2 la...
tapi tak terdaya... khatam sket, diowang tambah lagi...
mana tahan!!!

DIYA
hahaha! =p

Hilman Nordin said...

aiyooo... tak ter-catch up la skang nih... manyak benda la plak.. nnt aku buat momentum dia smula.. =)

Rina said...

haha.. mestila mintak adiah.. lol.. wah3, rajin mendonlod?? bagus2.. baik utk kesihatan..

haha.. xkena-mengena pun..

victoire said...

hahahahaha.
pergi ke pasar membli timun,
sian ke mun.

ahmadkamal said...

HILMAN
haa tu la..
byk sgt kan...
buat momentum???
bukankah tenaga tidak boleh dicipta???
haha

IRINA
haha.. mmg takde kene ngena!

KRIEY
ni pantun pe lak ni...
pantun 3 kerat terengganu ek?
haha