Presents...

0311
17 November 2008


This entry supposed to be up on 17th November 2008
But, since on that date, I was on the bus doing my trip with BTdI’08, I write it today.

N thanks for blogger, who makes me manage to ‘change’ the date, hingga menyebabkan konon2nya nampak macam aku buat entri ini pada tarikh itu..
Huhu



















What is this???
















Just an Inkdeath and a card


Neway,


HAPPY 22th BIRTHDAY AISYAH!!!
May u achieve all your dreams!!!
















Somehow I like this old picture of ours
How innocent were we???
(Aisyah adalah orang yang aku ingin ketuk di dalam ini gambar)

Masa tuh kami masih 1st year
N tiba2 je kami disuruh menguruskan satu program TKD
I guess masa tuh la mula rapat n bersengal bersama
Note, another ahli Kelab Sengal Sedunia, Florina dalam ini gambar di depan sekali

Rindu pulak nak bertkd bersama macam 1st year and 2nd year dulu. huhu

*****

N for the record people, if you are wondering
Hafiz has got his transformers masa cuti Raya hari tuh
(sila refer entri ini)

Tak sempat aku nak blogkan
N bila Yonna mention, baru aku teringat




















The Transformers
Leh tukar jadi robot-truck-aeroplane
End up, aku yang sibuk men benda ni tau tak! =p


Thus, I kept my promise to him.
Walau bukanlah yang rm150,
Cuma rm49.90 je, dia dah cukup suka

Tapi cubalah bawak budak ini ke shopping mall
Dia akan buat ko gila!




















Budak kecik sengal, masa aku tengah halau dia keluar dari menyemak dalam bilik aku

N malam tuh, dia baik giler ngan aku
Siap nak tidur sama lagi…

Sengal!!!
Kecik2 lagi dah gini…

Ok, I end up this entry here.
Cos I have another entry in my draft
Stay tune.


:::YTBACK!!!:::

11 comments:

:: Cikgu Wiween :: said...

akhirnye dpt gak dak hafiz ensem tu transformers dia. baik laa abg kamal nih. :p

Princess Liyana said...

wallawehhh...btambah syg hafiz pd abang itu..ahaha;p

DeWi said...

hahaha... hafiz pndai bodek skang ek...
dh dpt ape die nak... die nk tito ngn abg die...OooOoo..

Aisyah said...

salam

tenkiu2~~
ak dh baca 2 chapter dh.
xsabar nk hbskan!
wlpon ko x sweet, but its was nice of u to give me that book.
sdh sekian lama mau beli tp tiada $$..
huhu.. arigatou!

syiok ey adek hafiz dpt transformers die. lpas ni ko janji la nk bg die lamborghini ke klu die dpt 11A1 utk spm. haha!

ahmadkamal said...

WIWEEN
ni yang tak pueh hati ni.. apsal hafeez rtuh dipanggil ensem, beta lak dipanggil jambu???
grrr

PRINCESS
seperti anda sayangkan beta kan???
huhuhuhu

DEWI
haaa tu la...
pasni senang la aku nak tido ngn org,.. aku bagi hadiah je...
ops!

AISYAH
well, at least i'm nice...
no prob...
takde maknanya lamborghini tuh...
aku pon pakai Lisa!!!

diya said...

hehe. budak2 zaman skang mmg demand tinggi. klw blh nak adiah paling mahal skali. sangat cannot go. huhu

p/s-amboi, cik abg die plak yg main transformer tuh??!! tergelak jap gue. :p

Princess Liyana said...

ouch...sempat lagi tu ;P

victoire said...

pergh, dia btol2 wat ek?
aku ingat ag entry tuh, x klik pon.
yang ko janji kalu dia dpt no 1 kan?

zura lias said...

rasenye kalo part sengal tu..mane tumpahnye kuah kalo tak dlm periuk.. *mcm abang die arr...sengallll*..hahahahahahahahhaa..

ahmadkamal said...

DIYA
mainan tuh kompleks ok...
kene ajar dia, bawu dia tau...

PRINCESS
=p

KRIEY
dah janji bro...
walau tak dapat no 1 pon, dia dpt no 4
tapi tak nak dia igt sampai besar
lagipon dia tak paham lagi apa bestnya no2 ni...

KAK ZURA
yezzzaaa!
btol tuh!

IamYonna said...

yeay!!!
dpt gak apiz pegang transformer dia hahaha
ala murah pon xpe la,
janji tu ttp janji kan :p
ngee

ceria dowh muke dia