Promosi

0305
11 November 2008


I thought of doing some charity today… (hehe)
Or u might say, some social move through blog…

How was my exam???

Ok I guess…
Walaupun semalam aku rasa amat mengantuk, aku tatau apsal
Teramat sangat!

Selamat exam waktu tengahari, thus, aku sempat tido lebih sikit
N bila aku call mak aku telling her that, she was so worried…
But the test went well
At least, aku tak lah space out and tertido dalam test itu!

Now I more to go!
This Thursday!

But, today, I want to do something instead of studying…
What it is???
Syhh!!!

Back to the social move

Sejak kebelakangan ni, ramai pulak mula berblogging, mula aktif blog, mula beraktiviti melalui blog.
Macam2 blog muncul dari orang2 yang aku kenal

Mula2, aku macam nak men sorok2 jugak tak nak diowang tau aku di sini
But, somehow, slowly, my hiding place has been revealed…
Thus, wut the hell!!!

Antara blogger2 ini, ada yang bising, penat mereka menulis, tapi takde orang komen…
Lek weh, pelan2 kayuh…
YT ni dulu pon gitu gak…
Tu smua sbelom makcik teddybearhijo memecahkan kegersangan komen di YT ini dulu
(ceh ayat)

Itu yang memberi aku idea nak buat ini.
Promosi

Sapa2 yang lalu2 di sini, g la singgah2 di blog mereka ok
Ada yang baru bermula, ada yang baru 2 3 entri je pon
But promote je la kan…



p.s – aku takde mood nak tulih mende len ni… nanti la bila makcik mood tuh sampai, aku tulih lagi…


UPDATED 12:38 PM

Seriously, aku tatau apa yang best entri aku yang ni dulu
Tapi Yonna siap feature kan lagi entri tuh dalam blog dia...
N dia buat lagi cantik lagi, siap ada gambar... aku dulu malas!
Blogger, adakah apa yang aku cakap tuh betul n jadi kat kowang gak???
Aku hingat haku aja!

Btw, thanks Yonna 4 featuring that entry!!!
Rasa dihargai =p




:::YTBACK!!!:::

7 comments:

~ mizzAmy ~ said...

~ dah abis exam ke belum nih?? kalau ade paper lagi, good luck tau...

ha'ah, dah makin ramai yg berblogging. ~

Aisyah said...

salam

blog aku mane??
ko xpromote pon???
huhu..
sedey T_T

Hilman Nordin said...

wah.. betul2 bertanggung jawab sosial la en kamal nih..

welcome to the blogosphere guys! i hope you will not abandon your blog after a few months!

aiyo... i did that before. =)

azie said...

kamal, gi buat lawatan umah anak yatim

EsLemOnTeA said...

aiyak~~~
the reason it is called a hidden lair, because it is supposedly to be hidden.
a place for me to really kutuk2 people and criticize people like hell
now i have to be moderate on my language and all
but nevertheless....i blog to elevate the stress...kind of~~~

anyway,thank you for the promotion
i'm flattered
i'll criticize you soon
*evil laugh*

IamYonna said...

sebab kene kat aku jugak and pastinya other bloggers,dats y aku publish entry tu.
aku rasa entry2 mcm tu lah yang aku carik selama ni :D

aku suka gila.serius! setiap satu perkataan ko tu sgt tepat nak gambarkan apa org rasa.
heh,
aku rasa ko ni patut amek kos psikologi la :D

i dunno how to appreciate u,but maybe dgn entry ni kira ok la kan :)

ahmadkamal said...

MIZZAMY
masa akak komen ni blom lagi abes... skunk dah habes dah...
yerp, memang smakin ramai berblogging

AISYAH
sejak bila ko ada blog...
bukan salah aku ko tak gtau aku...

HILMAN
somehow the advise seems cliche... =p

AZIE
urgh... tiba2...

ESLEMONTEA
well, its nature of a blogger to want to hide...
at the same time they want their entries to be read and commented...
mana bleh ko je leh men sorok2...
so sbb jeles, aku tempek kat sini!
hahaha

YONNA
dulu aku mmg nak amik psikologi...
but sbb aku rasa keje tuh susah..
thus, tak amik la..
well, thnx 4 approving my repekan!!!