BKC 3822 - Oleochemical Technology

0297
02 November 2008

BKC3822 OLEOCHEMICAL TECHNOLOGY (E)
K04LB 2
Exam Schedule

Date: 03/11/2008
From: 09:00 AM

Until: 11:00 AM

Venue: YDK9

Esok adalah pemula segalanya.
Satu paper elektif akan membuka tirai final beta untuk semester 7 ini.

Setelah keadaan beta sendiri tak betul dengan macam-macam benda
Semalam beta telah memulakan studi
Hasrat untuk ke taman langit sebentar, terpaksa dikuburkan
Studi, hasilnya, seperti gambar di bawah




















Tak ku sangka, begini aku studi...
Gambar ini diambil setelah aku sedar betapa handsomenya cara studi ini setelah aku pergi toilet sebentar
Jadi aku tangkap la gambar untuk patenkan cara studi yang hensem! =p


Doakan beta ok
Blog ini akan diupdate sejurus beta habis paper petang esok

Take care people!


UPDATED 5.40 pm

Dalam ketensenan ini, rupanya ada gak yang boleh menaikkan semangat…

Kamal
Lagi sorang budak pandai.
Gler genius tapi bila ada benda dia tak suka, tahan sahaja dengan mulutnya.
Tapi niatnya baik, aku tahu.
Tapi kadang aku takleh faham dia. Tak tahu kenapa.
But still, dia bukan trouble maker, but the... er... penyelesai masalah.
Dan aku suka, koz banyak kali senangkan hidup aku. Huhu...


Entri ini telah menaikkan semangat aku!
Thanks bro!!!




:::YTBACK!!!:::

7 comments:

azie said...

chaiyok! chaiyok!

kamal, gud luck!


lagi 2 sem je, kita kena bertahan ok!

BERTAHAN!

:: Cikgu Wiween :: said...

ohoi..nih sarang kertas A4 ke hape nih???

hahahah lariiiiiiiiiiiiiiiiii

Joey said...

orang2 pandai memang stadi macam ni.....tapi pointer tetap jugek kurengg...opsssss...hehehe...

jangan marah ek....saja2 gurau...


anyway..semoga berjaya....dalam exam..

kalau ada masa..bleh jumpa...nanti bleh la aku blanja makan..itu pun kalau aku dah gaji....


oppsss...aku sebut perkataan blanja ek........aduh!!!!.....sengal tul!!!

~ mizzAmy ~ said...

~ Good Luck kamal. wat lek lok ekh... ~

:: cheezzy cheese :: said...

urm.. wahai adik kamal... rsanya tu kira ok la tak brserabut kertas2 awk, akak dulu fuhhhh jgn ckp laa.. lagi dah-sat dik non.

IamYonna said...

hensem cara ko studi? hahah
gile bersepah :p

jgn kat ko study meniarap ek :p hahaha..

aku xleh kalau xde meja :D

ahmadkamal said...

AZIE
baek!!!
*apsal ko tiba2 smngt ni beb???*
huhu

WIWEEN
inilah cara studi yang hensem!
anda apa tahu!
anda tak hensem!!!
hahahaha

JOEY
bla la ko...
aku tgh nak exam masa tuh, ko kata cmtuh...
mmg nampak gaya nak kene blok dr sini...

MIZZAMY
thnks... =p

KAK YAN
lagi dah-sat ek kak??? hhahaha

YONNA
ni la cara studi yang hensem!
ko ape tau!
=p