11111 - Sowang Blogger & Ilmu Hitam!!!

0213
27 Mei 2008

Waaa!!! Korang tau!
Aku baru jumpa satu bende pelik nih!
Aku tatau la apa ilmu mamat ni pakai, tapi asik2 dia, asik2 dia!
Aish!

Ceritanya, tadi aku tengok ruangan ”Di Yang Terdalam” tuh.
Biasala blogger sengal, tiap masa tengok lah kan...
Takde keje masa cuti.. so refresh je la keje aku!

Sekali kan, aku nampak macam nombor tuh nak dekat no yang ala2 best…. 11111!
Waa, aku pown teruja la nak tengok sapa dia kan...




11109Khairnaj
(dia sibuk bagi komen pasan dia anak sedara aku yang handsome! Cit poodah!)



11110ADZ
(komen pasal makanan yang dia ngidam2 bila duk Rusia sana tuh, pasnih aku mmg nak tempek gambar sate ngn kuah kacang!)

Dan.. tibalah...




11111BANGCIK LAGI!!!!!!!!!!!!!!!

Alahai! Apa lah ilmu dia pakai kan...
Selamat aku takde niat nak belanja ke hapa kan....

Aku terus YM dia...
Dia kan nak pegi LI dah, so lepas nih kitowang tak jumpa dah...
Ada ke patut dia suh bank-in hadiah duet dia!
Bila tah aku niat... selamat tak niat pape!!!

Moral of the story – pasnih tak leh wat contest2 nombor lagi... bangcik ada ilmu hitam! Dia belajar kat stesen minyak dulu! Nanti smua owang kalah!!!



















"Cak!!! Saya memang ada ilmu hitam,"
pengakuan bangcik.
(gambar credit to mana-tah-aku-curik)




Aku tak nak wat contest2 lagi pasnih...!!!
Hahahahaha!


p/s – beta detect Noushy Syah no ke 11113!


:::YTBACK!!!:::

16 comments:

DeWi said...

bangcik ka???? heuuwwwww x mo bangcikkkkk.. lomah den tgk dio monanggg.. mmg pakai ilmu itam haaaa.. dio btapo kek gunung angsi.. lopeh tu.. bjln kaki spjg bukit putus domi mngokalkan ilmu itam dio... aish... harus lari dr dioooo...

amme said...

ape nih xreti ckp negeri sembilan...haha..

siyes2 aku xtau ar kamal...aku men tarik jer blog ko...xpasan pun no.2 chantek itu...haha...

..adiah2....apple doughnut plzz...duren duren...kentut duren...haha..

lind said...

nak contest lagikkk sampai gue menanggg ekekeke

khairul najmi yusof said...

erk... kiranya sy tak dpt hadiah ler kan??? Takpe nanti sy nak pegi makan big apple pastu nak snap gambar byk2 pastu letak kat blog bior pakcik jelezzz hahahaha...[gelak prof. klon]

aria ayumi said...

isk, nape kwn kamal tu je yg asek kena lucky number... huhu. takmo kwn ah camni.

teddybearhijo \\(^.^)"// said...

pacik, mane aci!
time sy on9 sokmo, tade contest!

ni geram ni...
ni ase nak p beli secret recipe plus big apple plus eskim kat kedai eskim pavilion... pastuh tangkap gamba bebeso, tempek kat blog baru sy... [tp blog bulum ado lagik] kakaka [gelak teddybearhijo keji lidah ungu!]

zura lias said...

adakah sebab akak kurang jelita maka kawan kamal yg dpt nombor tu?adakah akak kurang comel maka kawan kamal yg dpt nombor tu?adakah akak kurang kebaikan maka kawan kamal yg dpt no tu???

p/s:nie adalah ayat2 x puas atie...grrrrr

dakchomey said...

nk gi menuntut ngan mamat tu la..

ahmadkamal said...

DEWI
wahaha! misteri nusantara sungguh komen kamu! siap ada bertapa dan berjalan kaki sepanjang bukit putus! leh wat filem nih... "saka bukit putus" huhuhu
tapi layakkah amme memegang watak utama???? huhuhu

AMME
ha'a dewi pown tak btol ek ckp nogori?
ko mmg, konon tak pasan.. tak nak ngaku lah tu ada ilmu hitam! tu yang 'kurang putih' ops! haha
tak mo la apple donut lagi... ko dtg kl aku bwk g j.co!? amacam...
ko mmg ske kentut kan...

LINDOSH
tak mo wat lagi la... takde idea lak nak bagi adiah pe... hahaha
"kalao dah nasib malang tuh wa tak gheti nak wat pe la"

KHAIRNAJ
tak dpt la... tuh la... cepat sangat nak ngaku hensem... kita nih tak leh belagak.. kalo tak hensem kene ngaku tak hensem! huhuhu
g la makan big apple tuh! dah muak dah! hihihihihihi(gelak phsm)

ARIA AYUMI
haha... konon2 manja lah tuh AA... kalo CK wat cmtuh mmg tak comey... tapi awak buat cmtuh comey r!!!!
hahaha jgn la majuk syg!~~ hahahaha

TEDDYBEARHIJO
haha.. mmg saja je wat kontest tau2 masa teddy bear sibok mengawan dalam hutan itu... so cepat2 beta wat kontest!
tak heran! tempek la gambar tuh byk2 kat blog...
pastuh jgn lupa letak gambar cik teddy sebelom dan selepas... sure tambah gomok!!! hahaha

KAK ZURA
adakah kerana kak zura mengatakan yang kawan kamal itu hensem akak majuk2 gini?? ataukah kak zura bengang sebab mak kak zura tak bagi umur 18 taun macam kak zura untuk mengorat kawan kamal itu??? haha
lek la... tatau napa dia menang...
so pasnih g la nuntut ilmu hitam!
huhu

ahmadkamal said...

DAKCHOMEY
nak nuntut ke nak ngorat??? =)

aria ayumi said...

hahahaha







*gelak gaya manja gitu*







hahahaha

ahmadkamal said...

ARI (manja tak nama nih)
*innocent mode*
gelak manja...? cmna tuh?
sila rakamkan video dan uploadkan di Youtube ek... bawu saya faham! haha

Noushy Syah said...

I think bangcik definitely has black magic power!! Errrr..I'm scared...

Eh eh eh..I almost hit the counter too..just missed by 2 numbers and it's pretty cool :)

p/s BTW can you believe that the 'word verification' for this comment is sexylass!!:)

teddybearhijo \\(^.^)"// said...

motif mengawan? pasangan dah lari la pacik oi!

kakaka...

baek! kalu makan2, saye letak, siap gamba kat perot teddybear tuh lg!

sure, TIADA PERUBAHAN~
ngee...

=p

*motif xkantoi verification tu dimasa sy xmandi lg! ughuu!!! ni kantoi td... hum...

Princess Liyana said...

wah!bolehla mnuntut ni:p ahaks

ahmadkamal said...

NOUSH
yes, yes, dia mmg ada mende2 tuh! huhu
miss 2 number tu maknanya ilmu tak cukup kuat, kene bertapa kat gunung everest lagi tuh!
sexylass??/ ish... is that an indication of me??? no, i think not... hahaha

TEDDY
ala... sedeh la plak dia... kalo pasangan itu ada, ko mengawankah??? hahaha....
ye lah tuh takde perubahan... mesti ada punya!!!

PRINCESS LIYANA
haaa.. ni lagi sowang.. nak nuntut ke nak kenen??? hahaha