It's Only A Matter of Time!!!

0208
19 Mei 2008

Entri depresi pertama YT sejak ulangtahun ke-2...

Entahlah... rasanya bila nak makin habis sem nih, macam-macam pulak yang berlaku.
Pening gak nak lalui... sakit, makan dalam...
Libatkan hati dan perasaan, paham2 je lah bila bende nih berlaku, aku lalui macam mana kan...

Sekejap rasa best tuh datang, best... terawang2...
Rupanya aku yang selalu berfantasi benda2 tuh best...
Sedangkan tak best mana pown... aku je yang khayal dan hanyut...

Aish! Hidup2...
Aku tak salahkan sapa2...
Tapi bila ini terjadi, hati aku memberontak bertanya kenapa?
Apa salah aku sampai jadi begini?
Dan apa pincangnya cara aku hingga perkara ini terjadi?

Kalau nak cerita satu persatu payah, dan saket...
YT dah agak matang dan belajar banyak dari kesilapan lalu.
Walaupun ini blog aku - aku punya suka la nak kata apa -
tapi ini masih lagi tempat umum yang orang inih datang orang itu pergi...

Aku tak kesah...
Kedatangan kau dulu, aku layan ’cara aku’
Itu cara aku, aku memang melayan orang sebaik mungkin...
Jika kau rasa pelik dan menolak cara itu, aku nak buat macam mana?
Lantas, mudah aku biarkan kau berlalu...

Hidup sukar dipuaskan..
Tak tetap, melayang2...
Aku kene sedar hakikat, yang datang tak semestinya kekal...
Sampai masa akan berlalu juga...

Walau di YT, aku nampak kini korang kekal...
Mungkin tiba masa, korang akan berlalu juga...
It is only a matter of time!

p/s – again, when it comes to depression entry, the rule is to quickly read it and forget… korang sendiri paham kan???
p/s – maaf kan entri ini.. ia tidak bersalah...


:::YTBACK!!!:::

4 comments:

teddybearhijo \\(^.^)"// said...

pacik, kite melayang2 bace entri ni, xpaham~

arini kite buang tebiat...
hahaa... sangat2 tebiat kot... adeh... ingga tecakap tanpa emosi, ingga ade org kecil ati...

*sy da kene p masok tito kot... degil betol...*

sy excited tgk design kat wordpress tu sangat waaaaa!!! huu, tetibe timbul hasrat nak cecepat design blog... ngeh...

pacik! berusaha... idop, kene happy... baru mude... kakaka, baek ako p tito, ako maken sewel...

lalala~


eh, lupa, lame xmaen ni...

FTC! FTC!!! yay! menang...

(^^)"

*tp kan... sedey, kantoi verification tu lg... gile anti itu bley x??? wawawa....

ahmadkamal said...

CIK TEDDY
hahaha
ngok ngek!

mmg la FTC.. sbb entri2 depresi ginih sapa yang ske komen...
dr dulu smpai skunk je cik teddy ske komen entry cmnih... uhuk2...

mmg melayang2 pown rasa masa ntulis entry ni.... so adalah the melayang effect kepada yang membacanya...

g cepat2 edit blog... kang dah masuk sem sush lak nak buat! g cepat!

Noushy Syah said...

...Nothing last forever,even cold November rain!!

Seasons change,so with people and us...although certain thing remains..

ahmadkamal said...

NOUSH
err... ni bukan bulan mei ke???
uhuk2!
entri2 ginih hanya melengkapkan warna 2 YT je!
huhu