Tanya Korang...

0215

31 Mei 2008



Hari terakhir bulan mei...

Nak update ape lagi ek???



Aku de satu soalan nih nak tanya...

Harap korang dengar dengan tabah la ek...



Aku dah lama fikir nih...

Apa yang berlaku kat aku..

Apa yang telah dilalui...

Dan satu soalan berlegar di fikiran aku...



Erm... cmna nak cakap ek...

Kalo aku tutup YT, apa pendapat kowang???

Ada benda yang berlaku...

Terpaksa...

Aku nak tau apa komen kowang....

Isk!



..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..



YT = Yayasan Terengganu!

Aku nak tutup Yayasan tuh! Perasan jadi menteri!

Hahahahaha, kena lagi!

Ada ke patut nak tutup blog YT = Yang Terdalam nih!

Ni nyawa aku!

Sapa terkena bek ngaku! Huhuhu













-blogger-tatau-nak-update-pe!-


:::YTBACK!!!:::

5 comments:

n0n0i♥a'n'l said...

sian dak ni xtaww nk update ape.
kekeke..

KOTODIAN TADAU KAAMATAN

to all SABAHAN..
kekeke..
xnk wish ke..?? =)

DeWi said...

ishhhhhhhh..... menci la die neee... pnt jek aku baca... arghhhhhh.... bwu aku nk kasik neshat2 bernas.. suda la ko.. SPAM blog die... kasik ilang mcm blog IVAC

teddybearhijo~ said...

kakaaka...

pacik, sy dlm ketegori xterkena, xpenah tekena pon...
dr yg awal2 pon!

*GILE NAK BLAGAK!*

dlm ati sy just tedetik:motif pakcik gedik2 camni...

hahaa...

ambek GEDIK seketol...

=p

Diya said...

huhu. kesiannya la dak kamal neh...

it's ok lah kamal, tak de idea nak update tu jgn dipaksa. *maaf klw kite memaksa*. dh ada idea nnt, kompem entri pjg berjela. huhu

ahmadkamal said...

NONOI...
haha... mmg tatau nak update pe..
kdg2 ada idea.. tapi cuti kan... MALASSS!!!
erk??? kene ke?
mmm can u tell more about that celebration.. rasanya mmg ilmu zero dalam perayaan tuh!

DEWI
hahaha, ko baca dengan serius ke??
wah nak bagi nasihat gitu..
ok ko g entry baru... g bagi nasihat kat sana!

TEDDY
ala... mesti ada penah terkena.. tapi tak nak ngaku kan...
well beta mmg gedik.. tapi HENSEM!!!
hahahahaha (gelak perasan giler)

ARIA AYUMI
erk.. mana komen dia semalam nih... sapa lah gatal remove!??

DIYA
diya!!!
argh... better AA yang komen... kita windu kat dia je!
hahaha
eleh... tuh ayat pancing tuh... konon2 la ayat comforting, tapi mmg nak suh owg update...
tuh ayat cekik-ing...
huhuhu